wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Michele,

Marijke heeft em al voor je beantwoord zie ik. Sluit me helemaal bij haar aan. Hopen dat je over 6 dagen niet ongi wordt en positief test!

@Shar, wow, dat klinkt goed (je symptomen iig) Zou even super zijn, als jij de 5de zwangere in ons topic zou worden zeg en dan de rest maar snel volgen natuurlijk. Spannend hoor, wanneer wilde je gaan testen? In ieder geval een fijne avond vanavond, hopen dat je een beetje tegen de geur kan. Best heftig, al die knoflook hihi. Duim voor je hoor meid!

Knuffel Svtje

@ shar, oeps las nu pas dat je nog steeds aan het wachten bent! Hoop echt voor je dat je zwanger bent want dat geeft ons natuurlijk ook wat hoop!!

Zit hier lekker wat te borrelen met mannetje, gezellig! Ben ondertussen forum aan het bestoken zoals jullie wel zien hahah.

het sukkie

nee helemaal niks te zien bij mij
behalve een hoop andere kwaaltjes
hahahaha heb ik beschreven in een eerdere bericht

@ marijke bedankt voor het duimen

Hey Shar,

We hebben tegelijk gepost. Mijn vragen zijn inmiddels beantwoord. Kan gewoon zijn dat je hcg nog niet voldoende aanwezig is. Hoop het zo voor je!

Xje Svtje

bah schippersvrouwtje als ik nou al aan knoflook moet denken borrelt het mij van binnen hahahaha en krijg ik spontaan het zuurbranden
lol

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 17:12:13'));

Misschien dat ik het verkeerd heb neergezet, mijn laatste ongi eindigde op 26 februari, dus dan zou ik gisteren ongesteld moeten worden, ja toch??

Nu ben ik echt aan het twijfelen geraakt.... :s

hmm grieks eten daar heb ik ook wel zin in! Waar ga je shar?
Zou wel fijn zijn als je wist of je de ouzo moest laten staan of niet, maar goed misschien drink je dat ook niet eens.

@ Svtje, heb je wel bereik in Frankrijk trouwens?

Begrijp me niet verkeerd, maar volgens mij is dat een supergoed teken!
Je hebt in ieder geval een hoop van de symptomen, hopen dat je lijf je niet voor de gek houdt en dat je over een paar dagen gewoon dik positief test!

@Sukkie, had jou berichtje ook net gemist geloof ik. Fijn al die versterking, kan ik weer lekker tegen jullie aan babbelen. Frankrijk is op zich prima, alleen geen bereik ,dusse dat wordt heel eenzaam en superveel teruglezen als ik weer online kan. Wel hopen dat er in die tussentijd wat smileys zijn ontstaan!

Knuffel Svtje

Terug
Bovenaan