Hallo meiden
Hoe is het met jullie?
Heerlijk weer van weekend genieten, wat een heerlijk weer he?
Hopelijk brengt het veel vruchtbare maanden met zich mee!
Ronneypenny
Welkom hier!
Ik heb zelf ook zo'n 13 jaar de pil gebruikt. Het kan zelfs een half jaar duren voor je weer ongi wordt, dus je hoeft je geen zorhen te maken iig.
Hoop voor je dat het eerdaags komt, dat vond ik ook fijn. Weet je iig dat dat goed werkt.
In principe heb je vanaf dat je zwanger wilt worden een kans van 1 op 4. Het mooiste zou zijn dat het meteen raak is, dat hoop ik voor je, voor iedereen natuurlijk!
Ik was de eerste keer na 35 dagen ongo, daarna na 28 dgn en laatst na 30 dgn.
Miepie
Tuurlijk moet je gewoon bliven hier. Vind het veelste leuk om te lezen wat je allemaal doormaakt. Kunnen we nog eens met vragen bij je terecht.
Ik hoop voor je dat je je snel beter begint te voelen. Het is gelukkig voor een heel mooi doel!
Stephanie
Ik weet hoe je je voelt. Ik heb daar zelf ook last van. Ik weet ook niet of dat door het ontpillen komt of dat dat normaal is als je geen pil slikt? Hoe dan ook ik weet waar ik het voor doe.
Met de pil had ik nergens last van, maar alles schijnt dan ook zo mat te blijven.
Ik herken soms mezelf even niet. Het zou heel goed kunnen dat je echt symptonen hebt van zwangerschap. Ik zou toch wachten tot je nod dag is om teleurstelling te voorkomen. Het zegt helemaal niets als het negatief is. Het kan zijn dat je hcg-waarde nog niet hoog genoeg is.
Maar moet eerlijk bekennen dat ik de laaste keer ook 2 dgn voor mijn nod dag getest heb, ik was gewoon zo nieuwschierig, maar helaas werd gewoon ongi en negatief uiteraard. Ik voelde ook van alles. Wat kan je lichaam je voor de gek houden, maar ja we willen ook zo graag!!
Senorita
Fijn voor je dat je waarschijnlijk een cyclus hebt van 28 dgn, maar voor jou hoop ik dat dat niet komt en dat je gewoon heerlijk zwanger bent!
Je schijnt hetzelfde gevoel te hebben dat je ongi moet worden, terwijl je gewoon zwanger kunt zijn, dus wie weet!!
Ik duim voor je...
Schippersvrouwtje
Lijkt me wel een gevarieerd leven zo? Mss een stomme vraag, maar hoe doe je dat als het zover is? Ben gewoon geinteresseerd, ook een tikkie nieuwschierig hoor hihi...
En voor de meiden die denken dat de buitenwereld je te jong vind voor het moederschap, niks van aantrekken.
Je bent er aan toe of niet. De een heeft dat met begin 20 en de anders als hij rond de 30 is, toch?
Als het aan mij had gelegen was ik allang moeder geweest! Maar daar moet je wel samen voor zijn ( had toen geen vaste relatie).
Iedereen veel klusplezier en voor diegene die hun nod dag naderen duim ik dat het uitblijft!
Liefs Anne