wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

We kletsen vandaag wel erg langs elkaar heen he  posten steeds allemaal tegelijk hihi.

@Michele, je moet de eerste dag van je laatste menstruatie aanhouden en daar 28 dagen bij optellen, dat is je NOD dag!

Hoop dat je hier wat wijzer van wordt en zo niet gewoon vragen, iedereen hier kan je advies geven!

X Svtje

jammer dat je daar geen bereik hebt, als we zo doorgaan heb je een dagtaak aan het lezen, ik ga jullie alleen weer verlaten.mannetje wordt gek van me ;-) Fijne vrijdag(avond) veel klusplezier en Marijke..ik duim voor je!!! (ook natuurlijk voor alle anderen)

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 17:20:37'));

Bedankt! Dan had ik het toch gewoon goed (ik schrok al ) Inderdaad, dan zou ik vandaag ongesteld kunnen worden, maar ik ben het nog niet. Als ik volgende week donderdag nog niet ongi ben (en dat hoop ik natuurlijk) dan ga ik nog maar een keer een test doen.

Je hoort natuurlijk altijd dat je er niet te veel aan moet denken, maar als dat doe ik wel..... Het is natuurlijk erg spannend en niet zomaar wat!

Hey Michele,

Het is zeker niet zomaar wat en iedereen hier is er continu mee bezig, dus hier kun je bijna de hele dag door wel iemand vinden waar je even mee kunt kletsen over zwanger zijn en alles eromheen.

Take care!

Svtje

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 17:26:58'));

Bedankt ik ieder geval voor de antwoorden! Ga mij maar eens optutten, zometeen lekker uiteten en even mijn gedachte ergens anders op zetten!

Iedereen een fijne avond gewenst!

Liefs m

Fijne avond Michele en nog lekker genieten van dingen die je als je zwanger bent niet meer zou mogen he

X Svtje

Terug
Bovenaan