wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

nou michelle
ben blij dat we eruit zijn haha pff snapte het zelf niet meer maar toch gister je nod dus we duimen ook voor jou

shar spannend ik zou idd ook maandag weer een testje wage als je zoveel klachten hebt haha hoop op een smile duim ook voor jou

svtje jou heb ik niet veel te vertellen hier haha heb net een verhaal aan je geschreven

xxx

@ Michele: Ik heb wel een raar gevoel in mijn buik, maar ik denk eerder dat t de menstruatie is...al heb ik nog geen bloed gezien. Heb de mirena bijna 10 jaar gehad, en nooit op eissprong of zoiets gelet. Maar ik wist wel dak twee keer per maand iets voelde en dat dat de eisprong of ongi was haha! Toch ben is mijn cyclus constant, voor zover je van cyclus kunt spreken na twee keer! Nu je t zegt, ik was net ff in de tuin aan t werk, en bij t bukken zat t inderdaad allemaal wat strak. Ik wacht t ff af. Damn wat ben ik benieuwd!
@ Iedereen: Sorry ik doe mijn best maar ik kan de namen nog niet zo goed uitelkaar houden  Maar bedankt voor t warme welkom, leuk om zo elkaars ervaringen te lezen!

Liefs

Hey lieve meiden,

Ben even twee dagen afwezig geweest vanwege het werk en jee wat een hoop bij te lezen vandaag. Jullie hebben het in ieder geval gezellig gehad, mooi!

En de club is inmiddels gegroeid, welkom, leuk! Kom maar op met die smileys! Ik mag op rood btw, mijn vermoeden is weer geheel uitgekomen. Jammer maar ook weer niet. Ben erg blij om na 15 jaar pil te merken dat alles werkt en nog redelijk regelmatig ook (32-31-..). Over een klein weekje weer aan de slag en op naar het kerstkindje ;-)

Spannend al dat wachten voor jullie hoor. Shar, klinkt goed al die kwaaltjes, duim echt heel hard voor jou en de andere wachtenden.

En voor de klussers onder ons, maak er weer een mooi weekend van.

Ik ga nu heerlijk uit eten, genieten met weer eens een klein glaasje wijn erbij.
Wip hier vast nog wel even langs van het weekend! Fijne avond allemaal!

Liefs Lynn

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
11
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?

Uit eten gaan is hip vanavond! Lekker hoor! Heb mijn prakje alweer op. Was ook heerlijk dus wat dat betreft maakt het ook niet uit.

Lynn, heb je een rood poppetje gegeven, om het nou een smiley te noemen. Fijn dat je cyclus in ieder geval regelmatig is. Heb je volgende NOD voorlopig op 21 april staan, mocht dat anders zijn dan hoor ik het wel! Geniet van je wijntje vanavond!

@Michele, geef je nog even je gegevens door: je leeftijd, NOD dag, hoeveelste ronde (1) , hoeveelste kindje (1)? Dan nemen we je op in onze tabel.

Allemaal een fijne avond, ik zal af en toe nog wel eens inloggen hihi.

Liefs Svtje

hey svtje

lief dat je hem bij hebt gewerkt voor de meiden dan hoef ik het niet te doen haha jij bent ook wel hoofd van dit topic omdat je de meeste uren maakt hier hahaha

xx

Hallo!!!

Jeetje, wat is er veel geschreven.. Ik ga het vanavond allemaal even doorlezen want moet zo weg...! Nog geen smileys zag ik:(

Hoe is het bij jullie? Svtje flink gepoetst vandaag las ik.. Ik heb heerlijk in het zonnetje gezeten. En Marijke, nog steeds kwaaltjes? Ik duim voor je.

Ik heb nog steeds krampjes en ben ongelofelijk duizelig.. Weet niet of dat een kwaal is maar ik heb dat eigenlijk nooit... Als ik goed had gerekend heb ik vandaag mijn NOD ipv dit weekend.. Ik denk nog steeds dat ik gewoon ongesteld word dus ik kijk het nog wel even aan... Mijn eisprong was precies 14 dagen geleden. Misschien duurt die fase gewoon wat langer bij mij, dat kan.

Voor alle klussers, klusze en alle wachtende, ik denk aan jullie!

Hopelijk tot vanavond!

Hey Senorita,

Wat gezellig dat je er weer even was. Heerlijk hoor dat je zo genoten hebt van het zonnetje. Hier blijft het poetsen tot ik omval hihi.

Even socializen met mijn mannetje en Smaken verschillen kijken. Ben er straks nog wel, dan kletsen we verder!

Knuffel Svtje

@ Senorita: Jij voelt je ook duidelig? Ik merkte t vandaag ook dak snel duizelig was, terwijl ik daar normaal nooit last van heb. Was begin van de week ook wat ziekjes, dus daar kan het ook mee te maken hebben. Ik ga zo langzaamaan overal wat achter zoeken! hihi

Fijna avond allemaal!

Terug
Bovenaan