wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

nog niet ongesteld geworden

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

nathalie 1985
23
2?
1
30 januari

jacqsenna
22
1
2
12 maart

pooh
24
1
1
24 februari

sabrieneke
27
2
1
25 februari

chantal_21
21
1
1
4     maart

sitty
25
1
1
6     maart

melltjuh
23
2
1
6     maart

issabella_jada
24
1
1
10  maart

rechtenstudent
22
1
1
10 maart

wolletje 79
28
2
3
13 maart

sterre
24
2
1
17 maart

shar_25
25
1
1
18 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

nod datums

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

kwisjuh        
29
1
1
20 maart

marijke  
21
2
1
21 maart

jtzwanger
25
2
2
21 maart

dejong1970
38
1
2 samen
21 maart

lynn        
29
1
1
21 maart
(20 maart)

senorita1
22
1
1
22 maart

stephanie89
20
2
1
22 maart

loeske86
22
1
1
26 maart

mutseke        
24
2
2
27 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

stefanie (baby23)
23
1
1
eind maart

april nod's

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod

schippersvrouwtje1984
24
6
1
2     april

_angel_80
28
3
1
3     april

belgies
28
3
1
3      april

sukkie_85
23
2
1
7      april

kidvos
??
1
3
14 april

lynn
29
2
1
21 april

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

christina2009
?
?
?

stephanie89
ja
ja
?
Hey meiden,

Even wat aangepast, zag bij Nathalie1985 ronde 11 staan en dacht dat het niet helelmaal klopte. Heb even teruggekeken in het vorige topic en daar stond ronde 2 met een ? . Dus even aangepast!

Is rustig hier, iedereen aan het genieten met z'n mannetje van een leuke avond! Die van mij ligt te tukken, hij moet om 01.00 weer gaan varen dus ik zit een beetje te zappen en het forum onveilig te maken.

@iedereen die al NOD gehad heeft, duim dat ongi wegblijft en er een positieve test mag volgen!

@iedereen die morgen NOD heeft, spannend hoor, leef met jullie mee en duim ook voor goed nieuws!

@iedereen die zich op het klussen heeft gestort, heel veel plezier, hopelijk met goed resultaat!

@iedereen die ongi is of toch wordt, balen, maar hopen dat het snel over is en op naar de volgende ronde!

Allemaal een heel fijn weekend in ieder geval!

Dikke kus Schippersvrouwtje

He meiden,

Welkom nieuwe meiden hoop en duim dat het bij jullie al gelukt is.
Wat kunnen vrouwen toch kletsen zeg haha. Ik lees me een ongeluk.
Nou wel gezellig hoor en wat wordt er geboend zeg. Ik heb volgende week vakantie een week je ga dan lekker boenen. Ben nu moe van het werken en ik ben vooral lekker lui.
Meiden met kwaaltjes ik duim voor jullie. Ik hou vooral de gezichtjes in de gaten!
Ik snap mijn lijf ook niet meer hoor. Al bijna 2 weken niet lekker en rare krampen en wat denk je vandaag ergere krampen, pijn aan tepels (al ruim 2 dagen) onwijze pijnlijke trekkingen aan de linker kant van mijn buik. Ik ga KLUSSEN vanavond hoor. Ik snap er niks meer van. Ik zit af en toe echt zo van aaaaaaaaaaaa dat doet zeer. Vanmorgen dacht ik dat ik niet lekker werd misselijk en ongi gevoel. Pffffffff.
Maar een ding geeft me troost: jullie worden er ook gek van toch.

Kus Stefanie  

Hee schippersvrouwtje

Lees elke dag mee hoor.
Reageer alleen niet zo vaak ben vaak aan het werk en om me dan in een gesprek te mengen soms beetje lastig dan hebben jullie het alweer ergens anders   over
Nog steeds geen rode duivels te zien pfff en vorige week zaterdag negatief getest dus ja maar wachten ben nu 4 week over tijd.
Wacht  nu nog 4 week en zal er dan eens mee heen gaan als er nog niks is.
Ben wel 9 jaar aan de pil geweest dus ja heeft ook tijd nodig denk ik dan maar.
Als de rode duivels er zijn of een positieve test heb  zet ik het direct op het forum
En hoe is  met jou druk met aan het klussen las ik.
Succes

Groetjes pooohh

Hee schippersvrouwtje

Lees elke dag mee hoor.
Reageer alleen niet zo vaak ben vaak aan het werk en om me dan in een gesprek te mengen soms beetje lastig dan hebben jullie het alweer ergens anders   over
Nog steeds geen rode duivels te zien pfff en vorige week zaterdag negatief getest dus ja maar wachten ben nu 4 week over tijd.
Wacht  nu nog 4 week en zal er dan eens mee heen gaan als er nog niks is.
Ben wel 9 jaar aan de pil geweest dus ja heeft ook tijd nodig denk ik dan maar.
Als de rode duivels er zijn of een positieve test heb  zet ik het direct op het forum
En hoe is  met jou druk met aan het klussen las ik.
Succes

Groetjes pooohh

He Pooh,

Ben je nu al 4 weken overtijd dan?
En geen positieve test?

Kus Stefanie.
Sorry hoor ik hou niet alles opgeslagen in mijn hoofd.

Hey Poohh,

Wat vervelend voor je meis, dat je niet ongi wordt. Het zou zo fijn zijn als je gewoon een cyclus hebt en weet waar je aan toe bent. Dan kun je ook een beetje gericht gaan proberen te klussen. Hoop echt voor je dat het snel op gang komt of dat je natuurlijk positief test, heb je wel symptomen? Naar de dokter gaan als er over 4 weken nog niks is verandert is denk wel een goed idee. Tja... wat die drukte hier betreft, probeer het hier gezellig te houden voor mezelf hihi, heb niet zoveel te doen behalve poetsen,boenen, koken en het forum stalken hihi. Ben inderdaad druk aan het klussen geweest van de week en ga denk nog maar even door. Zou volgens berekening gister mijn eisprong hebben, maar niet echt heel erg gemerkt dit keer, wel wat zeurderig gevoel rechts in mijn buik. Ik ga gewoon door en wacht rustig af. Heb er zo'n zin in, zo'n dikke buik!

Geniet van je weekend he!

@Stefanie, succes met klussen he vanavond! Geloof dat jij het was die het had over die duizelingen en Kwisjuh ook geloof ik. Toen ik net gestopt was met de pil had ik dat ook heel erg, verschilt uiteraard per persoon en hoop bij jullie beiden dat het een positieve oorzaak heeft natuurlijk.

Kus Svtje

Hey Dames!

Ik ben weer thuis... Kwisjuh: Ik ben dus ook nooit duizelig en heb het nu een paar keer per dag.. Moet me ook echt vasthouden. Erg vreemd allemaal. Maar goed, ik (probeer) er niets van te denken.. Ik heb mijn cyclus schema even bekeken, bij dag 8 na eisprong ging me temperatuur 2 dagen naar beneden en daarna weer naar boven. Nu stond erbij dat het kan komen door een innesteling? Dat dan je temperatuur even omlaag gaat? En min temp is nog niet naar beneden gegaan dus wijst niet op een aankomende ongesteldheid... pffff Ik moet mezelf ook niet zo gek maken hé;) Svtje, ben je er nog? Of ben je lekker op de bank tv aan het kijken met je mannetje? Wanneer ben je in la france?

Grrrr...onzekerheid...

Liefs!

Oh ja, Pooh, ben je al naar de dokter geweest? Echt irritant... die onzekerheid.. Ik leef met je mee! Knuffel!

Terug
Bovenaan