wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Senorita,

Zit met de laptop op de bank voor de tv, dus ben zeker aanwezig alleen was ik weer eens remi  

Hoop het hoor meis, dat je temperatuur in dit geval een positief puntje is. Zou zo leuk zijn! Ik verlang er ook echt naar, probeer er minder mee bezig te zijn door te poetsen en alles wat daarbij komt kijken. Anders zou ik echt elke seconde op het forum zitten. Nu bijna elke mintuut maar ja...

Denk dat we morgenmiddag ergens het "nietinternetgebïed" bereiken, dus dan ga ik jullie echt even missen! Als het goed is liggen we rond middernacht morgen wel stil, dus dat betekend wel een soort van vrije zondag, let wel in de middle of nowhere. Maar goed dan kan ik even lekker gaan wandelen met m'n ventje als het zonnetje nog schijnt tenminste.

Jij nog leuke plannen van het weekend? Denk dat ik morgen maar eens brownies ga bakken, weer een vorm van tijdverdrijf.

Duim voor je meis! en voor de rest natuurlijk!

Liefs Svtje

Hey Pooh,

Echt vervelend zeg! Hoe voel je je verder?

Groetjes Stefanie

Mmmm brownies!!! Ik zit aan de chips;-) Ik ga van het weekend klussen! Niet echt het leukste van de wereld maar keeps my mind of things...

Ik verlang er ook echt naar... Zit trouwens ook met de laptop op schoot bij de tv! Lekker dat jullie van het weekend stil liggen, hopelijk is het mooi weer!! Zat net met mannetje lief te babbelen... zuch ik wil het ook zoooooo graag...! En ik ben misschien ook wel een klein beetje een verwend nest, als ik iets wil probeer ik het zover te krijgen.. Maar dit ligt niet in onze handen, vind ik wel moeilijk, ben ook een echte control freak!

Heb ook zin in brownies... heb nog een bak staan;) hehehe!

Ik mag van mezelf in het weekend ook chippies, lays baked paprika, ben er helemaal aan verslaafd. Voor de rest van de week echt snoeploos, maar dan is het in het weekend extra lekker. Brownies is niet mijn favoriet, das makkelijk,neem gewoon een klein stukje. Maar bak in het weekend meestal wat lekkers, cake, muffins,boterkoek, brownies of iets anders wat we op dat moment aan boord hebben. Even de mannen verrassen met iets lekkers bij de koffie, wordt altijd met beide handen aangenomen!

Zou zeggen heel veel klusplezier dan maar! Op naar goed nieuws!

Liefs Svtje (zat bijna mijn naam te typen, voelt ook zo vertrouwd!)

Had al zo'n vermoeden dat het niet om forumklussen ging (zal het zo maar even noemen)

X

Ja hé! Ik heb ook al een paar keer gehad dat ik mijn naam typte... Eigenlijk is het gewoon onzin dat ik het geheim houd, maar ja vind het niet zo'n fijn idee dat iedereen mijn hebben en houden kan lezen., Althans, people I know. Maar aan de andere kant voel ik me ook zo vertrouwd bij jullie..!

Ik ben ook dol op bakken! Alle zoeten dingen dan, ik eet ze bijna zelf niet. Wel echt heel lief dat je de mannen zo verwend. Ze boffen maar met jou!!

Dit weekend komt goed, keep my mind of things.. dit zijn natuurlijk the days dat in ongi moet worden... Keep your fingers crossed!

Ben je nog lang op t forum? Knuffffel

Ik ben hier niet weg te branden  zeker niet als m'n ventje op bed ligt.

Bak ook alles wat los en vastzit, probeer ook dingen van tv, uit kookboeken en van smulweb. Moet natuurlijk wel de ingredienten aan boord hebben. Laatst zelf ijs gemaakt zonder ijsmachine, is ook lekker hoor hmmm. Sinds ik aan het lijnen ben kan ik alles echt goed laten staan, waarschijnlijk ook door het resultaat,

Snap heel goed dat je niet heel je hebben en houwen aan iedereen in je omgeving kwijt wilt. Heb dat zelf ook heel erg, terwijl ik bij jullie alles zou willen zeggen, ook dingen die me zouden "verraden". Wie weet gaan we elkaar op "een dikke buiken dag" tegenkomen? Dat lijkt me erg gezellig.

X Svtje

Terug
Bovenaan