wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Dag meiden,
weer ff een berichtje van mij, na een 3-dagen forumloos bestaan haha
Woensdag gewerkt, en gister deed internet het niet. ook vandaag de hele dag de hort op geweest, en ben net thuis. Er is weer een hoop bij te lezen zie ik, dus dat ga ik zo maar even doen!
Bij mij is er verder nog niks bijzonders aan de hand. Nog geen tekenen van rd'tjes, maar ook nog steeds geen positieve ovulatietest. Wacht maar gewoon weer af dus.

miepie, ben je al wat minder misselijk?
Senorita, hoe staat het ervoor bij jou, ben je inmiddels al ongi?
(de antwoorden hierop zal ik ongetwijfeld straks wel vinden, maar toch...)

X Chanti

De dikke buiken dag lijkt me echt Fabulous!!! :)

Ik ben ook echt een kookster hoor... En probeer ook allemaal gerechten uit van tv, kookboeken en internet. Qua zoetigheid lust ik niet zoveel, dus dat is op zich wel relax  richting mijn figuur. Ook vind ik echt super als ik uit eten ben geweest  om het gerecht na te maken (als het een speciaal gerecht was). Ik ben ook geen kant en klaar persoon, behalve pizza dan. En  ik koop het liefst ook bij de slager, bakker en groenteboer maar daar heb ik niet altijd tijd voor.  

Ik heb dus een ijsmachine, maar heb hem nog nooooit gebruikt. Moet hem echt eens gaan  gebruiken. Van de zomer ga ik maar eens zelf gemaakte ben en jerry's maken. Yummmie!

Hoe gaat het met lijnen? Hoeveel kilo  wil je er graag af hebben? Volg je ook een speciaal dieet? Petje af hoor... Ik vind afvallen een van de moeilijkste dingen die er zijn!  Was een tijd ook echt 15 kilo te  zwaar, durfde op een gegeven moment ook niet meer de weegschaal te staan. Proberen te dieeten met van die shakes enzo, werd helemaal niets.  Uiteindelijk ben ik het zonder bewust af te vallen kwijtgeraakt toen ik ging studeren.  Het afgelopen jaar heb ik zelfs moeten uit kijken dat ik niet te dun werd.. Helaas,  nu is dat niet meer het geval en moet ik toch een beetje op letten wat ik eet.  

Chantal!!! Ik heb je gemist!!! Nog steeds niet ongi dus? Ik ook niet... Maar je moest het wel worden toch? Misschien heb je je ei gemist? Heb je wel iets van kwaaltjes? Hoe was het werken?

Hey Chanti,

Leuk dat je er weer bent, heb je gemist! Er is inderdaad weer heel wat afgekletst. Hoe voel je je? Denk je dat je zwanger zou kunnen zijn en dat je gewoon je eisprong "gemist" hebt. Of denk je dat je ongi gaat worden?

Geniet van je weekend iig en veel leesplezier van de afgelopen 3 dagen!

X Svtje

Hey Senorita,

Ik was na onze bruiloft 2,5 jaar geleden 8 kilo aangekomen,dat ben ik weer afgevallen, 10 zelfs en toen weer 8 erbij en weer eraf en nu ben ik sinds november bezig en mijn streefgewicht is weer bereikt, zit er momenteel al een beetje onder heb ik het vermoeden als ik naar mijn broeken kijk. Wil dit heel graag zo houden, zeker als er een eventuele zwangerschap zou gaan aandienen, dan hoef je na die zwangerschap niet zo heel veel terug. Denk toch dat je gem zo'n 15 kilo aankomt ofzo en als je er dan nog eens 8 tot 10 extra af moet vallen na je bevalling. Pff. Super zeg, dat jij zo lekker afgevallen bent zonder dat je er echt mee bezig was. Ik zit 's ochtends aan de Special K, 's middags aan het fruit en 's avonds gewoon aan het avondeten, net erna wat we eten. Daar eet ik dan een normale portie van. Verder drink ik 1,5 liter water per dag en af en toe een kopje thee. In het weekend mag ik van mezelf wat lekkers en tot nu toe gaat het nog steeds heel goed. Hoop het zo te houden. Ik lust alles wat los en vastzit, is soms wel eens lastig. Maar je went er echt aan!

Liefs Svtje

Top!! Echt waar! Zie je nou wel, je bent echt STERK STERK STERK! Inderdaad veel water drinken en ik ontbijt ook met special K. Ik vind het namelijk erg lekker en het werkt ook goed voor de stoelgang. En in het weekend heb je dan inderdaad de mogelijkheid om lekker te genieten. Wanneer ben je trouwens weer thuis?

Ik ben ook echt benieuwd wat ik zal gaan aankomen bij een toekomstige zwangerschap. Je hoort soms ook horrorverhalen van 22 kilo enzo.. Jeetje, dan zie je mij dus echt niet meer hé!! Hahahaha! Ben ik zo'n kleine waggel eend!

hahahahah je maakt met aan het lachen, waggeleend hihi. Verschilt per persoon natuurlijk, al denk ik niet dat je moet gaan lijnen als je eenmaal zwanger bent. Dan moet je het gewoon over je heen laten komen en na de bevalling maar extra je best doen.

Op zich kan ik best wel goed discipline opbrengen, maar in dit geval komt het ook echt doordat ik me er gewoon niet lekker bij voelde. Als ik me niet fijn voel ga ik eten, als ik ga eten wordt ik dikker en voel me nog minder fijn. Zeker geen goede eigenschap voor een aanstaande moeder (als het zo mag zijn). Nu zit ik heerlijk in mijn velletje, de komende lente en zomer dragen daar ook zeker aan bij.

Jij bent ook sterk, sterk sterk!!!

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan