Hey Senorita,
Ik was na onze bruiloft 2,5 jaar geleden 8 kilo aangekomen,dat ben ik weer afgevallen, 10 zelfs en toen weer 8 erbij en weer eraf en nu ben ik sinds november bezig en mijn streefgewicht is weer bereikt, zit er momenteel al een beetje onder heb ik het vermoeden als ik naar mijn broeken kijk. Wil dit heel graag zo houden, zeker als er een eventuele zwangerschap zou gaan aandienen, dan hoef je na die zwangerschap niet zo heel veel terug. Denk toch dat je gem zo'n 15 kilo aankomt ofzo en als je er dan nog eens 8 tot 10 extra af moet vallen na je bevalling. Pff. Super zeg, dat jij zo lekker afgevallen bent zonder dat je er echt mee bezig was. Ik zit 's ochtends aan de Special K, 's middags aan het fruit en 's avonds gewoon aan het avondeten, net erna wat we eten. Daar eet ik dan een normale portie van. Verder drink ik 1,5 liter water per dag en af en toe een kopje thee. In het weekend mag ik van mezelf wat lekkers en tot nu toe gaat het nog steeds heel goed. Hoop het zo te houden. Ik lust alles wat los en vastzit, is soms wel eens lastig. Maar je went er echt aan!
Liefs Svtje