wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Sorry, vergeet te reageren op je laatste vraag. Wij gaan di weer naar huis, denk een heel eind rijden, dus zal wel dinsdagavond worden dat ik het forum weer kom stalken.

x

Je hebt gelijk. Echt waar, ik denk ook dat het niet zo best is om te lijnen tijdens de zwangerschap maar er hoeft ook niet voor 2 gegeten worden geloof ik. En zeker als je zo goed in je vel zit en de lente... PRIMA COMBI!! meid, echt waar, ik HOOP het echt voor je. Jij zit toch in ronde 6? Of heb ik dat verkeerd begrepen. Ik hoop het echt meid en dat je van de zomer lekker mag showen met de mooie buik. Mocht ik dan nog niet zover zijn, ik doe wel een kussen onder mijn trui, I wouldnt miss it!!! ;-)

Jullie leggen als ik het goed begrijp ergens anders aan? En dan nog naar huis rijden? Moet je nog werken in die weken?

Tegen de tijd dat wij met het schip op bestemming zijn en geladen hebben is het onze beurt om naar huis te gaan. De ander ploeg zal dan het schip weer bemannen. Wij rijden dan ongeveer een uur of 6 naar huis en na 2 wk gaan we weer naar boord, waar het schip dan ook is. Kan Rotterdam zijn, kan Mainz zijn, kan Strasbourg zijn. Kan alle kanten op.

Hihi, je bent echt grappig, met een kussen onder je buik. Gun het jou ook heel erg hoor, iedereen trouwens. Dit is onze 6de ronde ja, is nog steeds niks vergeleken met de 30 rondes die ik in andere topics voorbij heb zien komen. Maar je maakt je toch een beetje zorgen, het begint natuurlijk bij iedereen bij 1, de 2de ronde komt etc... waar houdt het op, dat is de grote vraag!

X Svtje

goh, sv'tje en senorita, jullie hier? had ik niet verwacht

Ik heb zelf geen idee hoe het zal lopen. Ik doe al weken dagelijks een ovulatietest, zodat ik m'n eisprong niet zou missen. Maar tot op heden komt er dus niks uit. Uitgaande van een cylcus van 28 dagen zou ik nu ongi moeten zijn, maar dat dus ook nog niet. Verder ook nog geen voortekenen geloof ik...Denk dat het gewoon wat meer tijd nodig heeft en dat ik gewoon wat later ongesteld word.
Wel ben ik de laatste tijd echt snel moe, en vaak zomaar duizelig. Las dat meerdere daar last van hebben (jij toch ook senorita?), maar denk dat dat ook wel aan een virusje kan liggen..Tenminste daar ga ik maar vanuit, dan valt het ook niet zo tegen als het niet raak is.
Jammer dat je weer offline gaat in Frankrijk sv'tje, zal weer rustig worden hier! Ik ben zondag overdag ook weer weg en morgen waarschijnlijk ook weer druk met klussen (letterlijk!). Probeer toch wel het forum een beetje bij te houden. Heb het gevoel alsof ik anders zoveel mis!
Nou ik ga lekker te bed,
truste, en tot morgen!
X Chantal

Heb nog niks gehoord over werken in de vrije weken, maar is soms last minute.

X Svtje

ps: iedereen die morgen moet inlezen succes! Het is zo gezellig met Senorita!

Wat een verassing hé dat wij er zijn!! hihihi!

Ik ben ook snel moe en zeker duizelig Chantal, maar ja, ik weet écht niet wat ik ervan moet denken! Succes met het letterlijk klussen morgen, ik  moet ook aan de bak;) Slaap lekker!!

Svtje,  nu snap ik het dus ook pas! En jullie nemen dan de auto van degene die  na jullie de boot op gaat? En rijden jullie naar huis...? Hehe, ik begrijp het. Oh dus het is nog even afwachten waar je deze week aan wal gaat. Ik was vergeten te  zeggen, dat kussen bedoelde ik op de dikke buiken dag. Ik ga niet met een kussen onder me shirt berichtjes plaatsen;-) Althans,  zo gestoord ben ik ook nog wel.. hihih.  

Betrap mezelf er ook wel eens op als ik voor de spiegel sta, ik mijn buik uitzet. Echt verschrikkelijk!  

Heb je Juno nou al trouwens? En idd succes aan iedereen.. word echt veel bijlezen! Ach ja, we are bored en stalkers... resultaat is veel berichtjes!

Vind jou ook gezelliggggggggggg!  

Hey Ladies!

Nog even een berichtje voor het slapen gaan, ben echt op! Eten was heerlijk en het wijntje smaakte ook wel weer erg goed na vier weken. Volgens mij heb ik gelezen dat er onder ons een aantal zijn die in het geheel geen alcohol drinken. Voor mij geldt dat helaas niet. Ik ben vinoloog, iets waar ik gedeeltelijk mijn werk van heb gemaakt.Mijn week  bestaat uit wijn drinken, wijn proeven, wijn adviseren en presentaties geven over wijn..... Lastig als je zwanger wilt worden.....

Senorita, ga zo voor je duimen dat je echt zwanger bent, hoop dat je 'kwaaltjes' inderdaad aangeven wat we allemaal zo graag willen! Duim natuurlijk net zo hard voor Marijke, Chantal en anderen die dit weekend hopelijk meer duidelijkheid krijgen. Op naar de gele smileys (niet die rode waar ik zelf weer voor gezorgd heb....)!

Schippersvrouwtje dank daarvoor en je hebt uitstekend gerekend want mijn NOD zal inderdaad zo rond 20/21 april moeten liggen. Hopelijk heb ik dan beter nieuws.

Mie_pie, hoop dat het beter met je gaat en dat zowel de misselijkheid als de darmen wat rustiger voelen zodat je eindelijk wat meer kan genieten.

Iedereen nogmaals een heel goed weekend, geniet van het mooie weer. Vanmiddag om kwart voor één is de lente begonnen, als dat geen gele smileys oplevert....

Dikke kus Lynn

Terug
Bovenaan