wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meis,

Van dat kussen had ik al begrepen hoor hihi. Had ook niet verwacht dat je daar mee achter de computer ging zitten hahaha lig dubbel als ik er aan denk.

We hebben gewoon onze eigen bolide hoor, we hebben een autokraan aan boord ie de auto gewoon aan boord kan hijsen of aan de wal. Heel modern allemaal!

Ben ondertussen de Pfaffs aan het kijken. Nee, Juno helaas nog niet gezien en ook nog niet aan boord, zal als we thuis zijn wel eens naar de videotheek lopen om te kijken of ik em kan huren.

Liefs Svtje

Hey Lyn!

Slaap lekker alvast... En wat leuk dat je van je hobby, je werk hebt kunnen maken. Ik schaam me diep, ik lust geen wijn ook geen rosé. Nou is het op dit moment niet echt van toepassing, maar als je een paar tips hebt dat ik het na een eventuele zwangerschap lekker zou kunnen vinden zou ik dat fijn vinden;-) Iedereen aan de wijn, ik aan de fanta :S Bleeeh!

Erg vervelend van je ongi, ik hoop dat het eind april raak mag zijn. En je hebt gelijk, de lente is begonnen! Hopelijk bij jou ook het begin van een nieuw leven! Ik duim zeker ook voor jou!

Tot snel!

Knuffel!

Hey Lynn,

Jij moet dus als je daadwerkelijk zwanger bent iedereen vrij snel inlichten op je werk. Of zie ik dat verkeerd. Ik drink in principe nooit. Misschien 1 x per jaar een baileys ofzo... maar dat is het dan ook wel. Dus hoef daar ook niet mee te stoppen. Rook ook niet trouwens. Hou alleen wel van Filet American, medium biefstuk en carpaccio, dus zal dat dan moeten laten als het zover is.

Jij ook een fijn weekend! Slaap lekker! Hoop dat je ongi snel over is.

Liefs Svtje

Oh jeeetje... ik voel me wel heel erg dom hoor... Ik woon in Zeeland, zie schepen af en aan gaan... en ook het feit dat er gewoon auto's op staan.. Hahahaha. Wat lomp van mezelf zeg! duh!!

Ik was Down met Johnny aan het kijken. Fantastisch dat ze dat programma maken, er mag wel wat meer positieve aandacht besteed worden aan mensen met Down syndroom vind ik.

Qua slechte gewoontes, ik drink dus ook niet (probeer ooit wijndrinkster te worden, vind het erg chic) maar goed, vind het nu dus echt niet lekker, verder ben ik aan het minderen met roken (per direct stoppen dus bij positieve test, alleen met die onzekerheid, pfff, dus rook er 1 á 2 per dag) en ben dus ook helemaal gek op filetamericain, steaks, sushi en steaks. Dus dat word echt afkicken! Speaking of Carpaccio en strasbourg, daar hebben ze een restaurant waar je dat onbeperkt kan eten.. hahaha... let op, daarna wil je het een maand niet meer zien maar wel erg lekker!

Lieve schat, ik ga richting me bedje toe. Manlief riep net een beetje gepikeerd dat ik meer tijd op het forum doorbreng dan bij hem.. Ooops.. Dat  gaat wat worden  met een baby..... ben benieuwd!

Morgenochtend ben je er nog toch? Dan babbelen we morgen weer verder... ik ben ook niet echt zó gemotiveerd om vroeg te gaan klussen (in huis)... Enne.. zit toch een beetje in dubio... testje?! IK BEN STERK, IK BEN STERK... NOT..!

Je hoort het morgen wel!

Voor alle anderen... sorry voor het bijlezen... Slaap lekker en tot morgen!

Kusje!

Slaap lekker meid,

Het moet inderdaad niet zo zijn dat je forum een vervanging wordt van je mannetje. Bij mij is het forum vervanging voor mijn mannetje als hij slaapt en stuurt.

Ben er morgen nog wel even! Slaap lekker!

JE BENT STERK, STERK, STERK!!!

@iedereen sorry voor de ellenlange lijst berichtjes! Maar was wel erg gezellig hier!

@iedereen met NOD morgen, succes!!! Duimduimduim!!!

Knuffel Svtje

Hé Schippersvrouwtje en Senorita!

Lig lekker in mijn bedje met mijn laptop op schoot dus slaap nog niet helemaal hoor.

Mocht ik zwanger raken dan zal ik daar inderdaad wat sneller over beginnen op mijn werk dan dat ik anders zou doen. Aan de andere kant vind ik dat ook niet zo lastig. Ik ben heel open en iedereen kan altijd aan me zien hoe ik me voel. Aan de mensen met wie ik dagelijks omga zou ik dus sowieso al redelijk snel vertellen dat ik zwanger ben. Mocht het dan toch nog fout gaan dan kan ik verdrietig zijn zonder dat ik iets uit hoef te leggen. Deze openheid  past gewoon wel bij mij.

Het is inderdaad super dat ik van mijn hobby mijn werk heb kunnen maken. Heb er erg hard voor moeten studeren maar vind het fijn om er mee bezig te zijn. Heb daarnaast ook nog een 'gewone' fulltime baan hoor, zou er niet van kunnen leven. Wijn is helaas geen big business wat een mooi constant inkomen geeft

In een tijd dat we zwanger willen worden is het heerlijk Senorita dat je geen wijn lust. Houd dat lekker zo totdat je zwangerschap erop zit. Want stel dat je toch dat ene wijntje tegenkomt dat je heerlijk gaat vinden, blijf er dan nog maar eens af......
Maar ook geen roseetjes voor jou dus......, poeh dat is een uitdaging. Veel mensen die geen wijn lusten krijgen nog wel iets weg dat heel zoet is en op limonade lijkt, maar voor jou werkt dat dus ook al niet..... Houd je sowieso niet zo van zoete dranken of dat wel? Ik ga er over na denken, het blijft een mooie uitdaging om iedereen aan de drank te krijgen  Uiteraard met mate hoor meiden begrijp me niet verkeerd.

En ach zo heeft iedereen wel iets waar die het heel lastig mee gaat krijgen tijdens de zwangerschap. Wat ik heb met wijn, heb jij Schippersvrouwtje met rood/rauw vlees, net zo lastig hoor! Maar uiteindelijk is het allemaal voor het goede doel!

Slaap lekker!

Kus Lynn

Hey Lynn & Senorita,

Ik lust ook echt geen wijn en rose, proef af en toe eens een slokje maar het is aan mij gewoon niet besteed. Vind het alleen zo gezellig staan in een restaurant en bij het eten thuis. Vaak doe ik als ze rode wijn of rose hebben rode dubbelfris in mijn glas en bij witte wijn, witte dubbelfris hihi. Ook een oplossing hoor! En daar hoef je ook niet van af te kicken.

X Svtje

Meiden,

Denk dat ik alleen overgebleven ben. Dus ga er ook vandoor, allemaal weltrusten en tot morgen! Hopelijk met goed nieuws.

Sweet dreams

X Svtje

Terug
Bovenaan