wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hoi meiden

ging gister gezellie onverwachts op visite bij vrienden en die hebben een kleintje van net een jaar dus hij was nog wakker dan moeten we opschieten want hij ging showen dat ie los kon lopen zo schatig hihi heerlijk zo ´n kleintje en mijn mannetje kon zijn mond niet meer houden tegen zijn beste vriend dus ons geheim is weer ietsjes meer verklapt haha maar hun gunnen ons van harte dus dan is het ook niet erg

vanmorgen test gedaan zoals gepland maar want mijn gevoel al zei is ie negatief zo positief asl ik was zo negatief werd ik tot vanmorgen wist gewoon dit word het niet dus ik ga ook maar wachten op de ongi geen idee wanneer ze komen dus helaas op deze lente dag geen smile voor mij ook niet eens zo ´n hatelijk rood poppetje dan had ik nog iets van zekerheid gehad nou ja ga maar afwachten

xxx
was idd een hele lees klus maar wel gezellie om te lezen hoor senorita en svtje

meiden die vandaag nod hebben duim natuurlijk voor jullie wil smile ´s zien dus kom maar op hier wachten we op de duivels kan ik tenminste iets achter me naam zetten

pooh vind het echt erg voor je dat je al zo lang moet wachten op die ongi succes meid denk wel aan je hoor

xx

Hey meiden

Wat is het hier gezellig druk zeg! KMoet echt weer even bijlezen. Echt niet handig met 2 vensters open... Reageren op iedereen blijf ik een lastig karwei vinden, maar wel leuk natuurlijk!
Marijke, senorita en de jong!!! Laat de rdtjes maar wegblijven!! Succes met het wachten!! Laat de smileys maar komen ;-) Zelf begin ik nu een beetje te twijfelen. Misschien dat ik er vandaag toch nog even een testje gebruik. Ik heb er boven nog een liggen. Hopelijk komen die rdtjes (als ze toch komen) op tijd.... dat ik niet voor niets in zenuwen zit. Daar heb ik zo'n hekel aan, maar ja wie niet.

Hey sukkie, wat leuk dat jij ook in het onderwijs zit!!! Welke groep heb je?

He svtje... je eisprong al gevoeld? Gek dat het zolang duurt!  Bedankt voor je tip van het folium... kga het gewoon eens proberen. Misschien werkt het bij mij ook wel. wow wat heb jij gisteren veel gedaan zeg! Lekker hoor!

shar25!! wat geinig dat je die reacties krijgt van anderen!!! Echt niet handig!! bloos bloos! Ik had dat laatst ook. Iemand vroeg of ik zwanger was. Degenen kon het aan m'n gezicht zien.... nou ja!!!!!!!!!! Blozen dat ik deed. Nou, hij was vast en zeker overtuigd dat ik zwanger was, niet dus!! Kvoelde me wel erg lullig toen!!

michele, nog geen rdtjes!! spannend!!!

kwisje: Welkom, leuk dat je mee komt kletsen!

Lynn, balen zeg dat je ongesteld bent geworden. Maar tis wel een goed teken dat je cyclus aardig normaal is!! Op naar het klussen!!

@ iedereen. Jullie hebben gisteren zoveel zitten kletsen dat ik wel een uur er voor kan uittrekken om te reageren. ;-( Zelf ben ik vandaag nog even online, niet zo heel veel, morgen nog even en dan weer 3 dagen niet. Jammer, want ik begin behoorlijk verslaafd te worden aan dit forum. Iedereen heel veel succes met klussen en wachten en natuurlijk hopen!!

liefs j-t

goedemorgen jt

haha ja senorita en svtje hebben dr best gedaan he hier maar hier zijn nog geen duivels te bekenen maar hoop wel dat ze komen dan zit het met de cyclus gewoon goed dat is toch al een opluchting en tja wat verslavind betrefd heb ik ook last van en ben niet de enige als je zo terug kijken haha
xx

Ha Marijke,

Kzit ook met smart te wachten op die rdtjes!! En dan maar hopen dat het zo snel mogelijk weer klustijd is! Maar bij jou is de kans toch wel aardig groot dat je zwanger kunt zijn? Ga jij nog testen? Kvind de tijd tussen de rdtjes en klustijd altijd erg lang duren!!
grtzx

hey jt

heb vanmorgen al getest hii mischien had je eroverheen gelezen maar hij was negatief dus nu maar hopen dat mijn cyclus wel klopt dan zou ik nu ongi moeten worden anders weet ik het niet met al die vlagen van bloedverlies enzo dat is gewoon zo moeilijk nu dus hoop echt op de duivels vandaag en dan kan ik nog 4 weken sonja bakkeren want elke kilo die er af is van mijn overgewicht is meegenomen moet ongeveer 20 kilo af en er is nu 4,1 af in anderhalve week dus ben eigenlijk ergens ook wel blij dat ik door kan gaan nu het zo goed gaat. klinkt mischien raar want we willen heeel graag een kleintje maar met deze rare maand achter de rug was er weinig hoop de laatste paar dagen ging alles weer zien zoals het was haha als je het zo graag wil dan kijk je eigenlijk door die roze bril en die is weer af dus nu op naar de volgende ronde

xx

tsjonge, wat een muts ben ik ook. Helemaal overheen gelezen denk ik!!! BAAAAAAAAAAAAAAALENN!!!!!! Nou, laat die rdtjes dan maar snel komen!!!
Kheb net ook even een testje gedaan, was wel erg nieuwsgierig haha... maar mijn vermoeden klopte... niks aan de hand. :-( De volgende klusperiode ga ik hard gebruiken!!!
Tjsonge, jij wilt er veel kilootjes afhebben!! 4 kilo in 1,5 week is wel lekker zeg!! Dat is een goede start. Mijn vriendin was ook wat aan de zware kant toen ze zwanger werd, maar is tijdens haar zwangerschap weinig aangekomen... ze heeft gewoon heel goed opgelet met het eten en drinken. Na de geboorte van d'r kindje was ze gelijk een hoop kilo's kwijt! Zwanger worden kan dus ook voordelig zijn... maar meestal hoor je andere verhalen haha
Succes met het afvallen! Het zou lekker zijn als je nog wat kwijt bent ja, maar 10 kilo in 4 weken, is dat niet een beetje veel?  Lekker hoor die groene thee...  rooibos is ook goed, maar  niet te drinken vind ik zelf. Haha... ik zie je al met een bakje yoghurt aankomen whaaaaaaaah!!!! Wat een giller. Wel dapper van je hoor! Weet je wat lekker is... eierkoek met aardbeien (a la sonja bakker)... mjammie!!!
Ik eet nog steeds veel recepten van sonja omdat ze gewoon lekker zijn!!!
Nou succes ermee!!

groetjes!!

Er gaat hier iets echt niet goed. Heb 2 schermen geopend om te reageren op jouw berichtje... maar schijnt dat ik dus gereageerd heb op een berichtje dat voor svtje was!! snap er niks meer van :(((((

haha dat geeft niet hoor jt haha maar bedoel in 6 weken 10 kilo hoor gaa maandag week 3 in en heb dan tot mijn nod dus het zou moeten lukken enzo niet dan is er vast nog wel een hoop af haha ben blij met elke kilo en doe er ook super mijn best voor en zou lekker zijn als ik na de zwangerschap weer veel kilo ´s kwijt ben haha want wil geen dikke moeder zijn

xx

Terug
Bovenaan