Goedemorgen dames!
Marijke, ik vind het echt zo vervelend en teleurstellend voor je. Ik heb echt aan je gedacht vanochtend...! Op naar de volgende ronde!! Het was ook een beetje een rare maand inderdaad.. met dat vreemde bloedverlies. Ik had hetzelfde, weet je nog, dus ik denk dat ik je hand kan schudden. Je vriend kon zijn mond dus niet houden...? haha, schattig is dat hé? Hier ook precies hetzelfde, hij laat ook echt z'n 9 maanden handboek rondslingeren die ik dan weer snel moet verstoppen als er familie komt. Laat die ongi maar komen inderdaad, dan ben je er vanaf. En echt TOP van je kilo's meid! Sonja zou trots zijn...! Nog even doorzetten en je bent op je streef gewicht. TOP!
JT, ook een testje gedaan dus? Voor jou hetzelfde verhaal, zucht, maar je bent in ieder geval van die onzekerheid af! Sterkte meid!
Lyn: Ik lust dus wel zoete dranken, ik drink ook 4 scheppen suiker in mijn thee, maar wijn, nee, ik krijg het niet weg. Dus alle tips zijn welkom!! Ik vind het wel echt leuk dat je er zo mee bezig bent, in de familie hebben we ook échte wijndrinkers die daar ook helemaal van genieten. Dan vind ik dat fantatje zo stom staan;-)
Svtje: We hebben wat afgelult gisteren! Mannetje lief is nu aan de auto bezig, dus ik heb weer alle tijd.. moet uitkijken dat ik er niet teveel mee bezig ben. Maar, ik ben er wel mee bezig maar vind het leuker om gewoon met jullie te babbelen. Je dubbelfris verhaal vind ik echt zo super, ik ga dat bij het volgende etentje ook écht proberen! Hahahaha! Ben je trouwens nog in de bereik-zone?
Wat betreft moi, geen ongi's op dit moment. Nog steeds krampen en vanochtend 37.0 getempt. Terwijl tijdens een ongi het 36.1 is. Dus ik denk dat ze pas morgen komen... IK BEN STERK, IK BEN STERK.... YES, heb dus ook niet getest vanochtend. Ik durfde dus niet. 1 dag na NOD nu dus.
Wederom een mooi weertje vandaag! Joehoe!