wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

goedemorgen dames,

gister lekker wezen grieken, was heerlijk, alleen de vermoedelijke zuurbranden van de tsazikisaus zijn goed aanwezig.
het enige wat nog steeds niet aanwezig is zijn de rode duiveltjes, na het weekend ga ik maar eens een testje doen.
hahahaha vandaag ga ik lekker in mijn tuin aan de slag nieuwe bloemetjes en pantjes planten.
geniet van het zonnetje ga ik ook lekker doen

dikke x shar

o ja en die eierkoek van sonja die mag ik vanmiddag lekker met slagroom light en kiwi mmmm verheug me er al op ga nu ff aan de yoghurt dit keer ben ik gewoon thuis haha dus sta nu niet voor gek haha maar kan me niets schelen hoor ik doe sonja dus ik neem gewoon me eten mee over 2 weken is het echt moeilijk t vriendje is jarig dus allemaal lekkers op tafel heb al gezegt lekker komkomer enzo want dan kan ik zoiets nemen als ik het niet meer trek haha

xx

Goedemorgen dames!

Marijke, ik vind het echt zo vervelend en teleurstellend voor je. Ik heb echt aan je gedacht vanochtend...! Op naar de volgende ronde!! Het was ook een beetje een rare maand inderdaad.. met dat vreemde bloedverlies. Ik had hetzelfde, weet je nog, dus ik denk dat ik je hand kan schudden. Je vriend kon zijn mond dus niet houden...? haha, schattig is dat hé? Hier ook precies hetzelfde, hij laat ook echt z'n 9 maanden handboek rondslingeren die ik dan weer snel moet verstoppen als er familie komt. Laat die ongi maar komen inderdaad, dan ben je er vanaf. En echt TOP van je kilo's meid! Sonja zou trots zijn...! Nog even doorzetten en je bent op je streef gewicht. TOP!

JT, ook een testje gedaan dus? Voor jou hetzelfde verhaal, zucht, maar je bent in ieder geval van die onzekerheid af! Sterkte meid!

Lyn: Ik lust dus wel zoete dranken, ik drink ook 4 scheppen suiker in mijn thee, maar wijn, nee, ik krijg het niet weg. Dus alle tips zijn welkom!! Ik vind het wel echt leuk dat je er zo mee bezig bent, in de familie hebben we ook échte wijndrinkers die daar ook helemaal van genieten. Dan vind ik dat fantatje zo stom staan;-)

Svtje: We hebben wat afgelult gisteren! Mannetje lief is nu aan de auto bezig, dus ik heb weer alle tijd.. moet uitkijken dat ik er niet teveel mee bezig ben. Maar, ik ben er wel mee bezig maar vind het leuker om gewoon met jullie te babbelen. Je dubbelfris verhaal vind ik echt zo super, ik ga dat bij het volgende etentje ook écht proberen! Hahahaha! Ben je trouwens nog in de bereik-zone?

Wat betreft moi, geen ongi's op dit moment. Nog steeds krampen en vanochtend 37.0 getempt. Terwijl tijdens een ongi het 36.1 is. Dus ik denk dat ze pas morgen komen... IK BEN STERK, IK BEN STERK.... YES, heb dus ook niet getest vanochtend. Ik durfde dus niet. 1 dag na NOD nu dus.

Wederom een mooi weertje vandaag! Joehoe!

zo dames ga jullie alweer verlaten want ga yoghurt eten en dan naar mijn moeder met mijn sonja proof boodschappentas haha neem alles mee me moeder maar lachen maar ondertussen wil ze wel met ons mee eten haha we eten ovenfriet haha

xxx tot morgen of vanavond mischien nog ff

Hey Shar,

Ik had van de week ook tzaziki op... Werd er gewoon helemaal niet lekker van!! Toevallig! Maar grieken is wel echt zoo lekker... Yummie! Laat je ons even weten wat je test aangaf! Ik duim voor je!

hey senorita,

ja grieken is super kan het echt elke dag eten
we zijn ook in giekenland geweest op huwelijksreis mwaaa wat was dat lekker zeg dat grieks eten.
ik heb afgelopen week al een testje gedaan maar die zij negatief, maar kan ook zijn dat het hcg hormoon in mijn lichaam nog niet genoeg is.
of dat ik toch iets ontregelt zou zijn. ze zeggen dat dat met een mirena spiraal niet kan vooral omdat ik em nog net geen jaar in heb gehad.
ik wacht gewoon lekker af elke dag zonder rd is weer een minder. alleen vind ik sommige kwaaltjes wel minder, zoals de spanning in mijn (.)(.). hahahahahahah maar goed ik wacht maar weer lekker geduldig af.

Hey shar,

Ik had begin deze week ook een test gedaan met de matcare ultra, op dag 9 of 10 zeg maar na eisprong. Maar niets, nada, noppes... Ik een uur later nog eens (tja, je leest die verhalen) nog steeds niets... Maar ik verwacht er niets van. Vind het wel raar dat mijn temp nog zo hoog is. Ik had namelijk gelezen dat op dag 7-10 de innestelling kan plaatsvinden en dan je temp 2 dagen zakt om vervolgens weer omhoog te gaan. Ik had dat dus. Dus misschien heb ik te vroeg getest of de ongi's komen. Dus heb nu zo iets van kom maar op dan! Vind het wel erg dapper dat je niet nog een keer hebt getest!

Ik duim voor je...!

hey senorita,

de dag van de innesteling heb ik flinke steken in mijn buik gehad die dag heb ik ook ik noem het maar even aan een kant nierpijn gehad. die dag ben ik ook wat oud bruin bloed verloren. natuurlijk lees ik ook boeken en kijk ik op internet en kan dit dus de innesteling zijn. ik heb ook gelezen dat bij sommige pas na anderhalf twee weken een positieve thuistest hadden.
ik kan er erg rustig om blijven omdat dit pas mijn eerste ronde is. en ik er eigenlijk niet vanuit ben gegaan dat dit meteen raak is. nou begin ik langzaam te twijfelen en zegt mijn gevoel mij langzaam dat het wel raak is. als ik nou een aantal rondes verder zou zijn denk ik ook niet dat ik het testen in bedwang kan houden. ik vind het alleen frapant dat ik geen enkel ongi kwaaltje heb maar wel een aantal kwaaltjes heb die  kunnen wijzen  op een zwangerschap. maar het is nog kort dag had afgelopen woensdag ongi moeten worden.en normaal al jaren een cyclus van 28 dagen en uitzonderlijk 29 dagen nooit  31 dagen dat is een volledige maand.

ja vorig jaar bleef mijn ongesteldheid 1 keer 6 weken uit, maar toen bleek ik een vleesboom in mijn baarmoeder  te hebben  en die hebben  ze operatief ( gecuriteerd) eruit gehaald. en toen meteen spiraal geplaatst aarna mijn cyclus meteen weer op 28 zat.
1 geluk  baarmoeder helemaal schoongezogen en de eierstokken en alles wat je bij een vrouw nodig hebt om zwanger te worden nagekeken en dat zag er volgens de gyn allemaal super vruchtbaar uit lol.
bij het uithalen van de spiraal zei de gyn ook ik zal u snel weer terugzien hier, misschien sneller  als dat u zelf denkt. ben benieuwd heb de gyn aangekeken en een beetje uitgelachen maar misschien krijgt hij nu wel gelijk  

Terug
Bovenaan