wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Shar! Het klinkt echt super hoopvol meid!! Ik hoop het zo voor je:)! Zeker omdat je omdat je ook een innestellings bloeding hebt gehad (althans daar lijkt het op)! Ik ben ook geopereerd dit jaar aan vergoeiingen in mijn baarmoederhals.. En de gyn heeft niets vreemds gevonden.. Denk dat het bij mij wel iets langer duurt.. Maar dat is ook niet erg. Alleen als je er zoveel mee bezig bent wil je ook gewoon dat het meteen lukt.. Dat heb ik dan weer. En je ziet natuurlijk alleen maar zwangeren en baby's. Zucht! Ben helemaal zenuwachtig voor je! Wanneer ga je testen?

trouwens afgelopen dinsdag een boek gekocht van claudia de breij. krijg nou tieten.
dit is echt een aanrader. ik wist niet dat een cabaratiere ook zo hun humor in een boek naar voren konden laten komen.
dit is echt lachen gieren en brullen

ik denk dat als het echt dit weekend uitblijft maandag nog een keer ga testen. is die negatief en blijft ongi uit ga ik om de 2 a drie dagen testen. kan zijn dat dat stomme hormoon nog gewoon niet genoeg aanwezig is om positief te testen . is het na volgend weekend nog zo laat ik een bloedtest bij huisarts afnemen

Die heb ik ook gelezen!!! Geweldig!!! Ik heb me rot gelachen... Heb je Kluun ook gelezen? Die vond ik eigenlijk leuker... Meer vanuit een mannen perspectief. Mannetjelief vond m ook geweldig! Petje af hoor, dat je tot maandag kunt wachten, en er zijn ook vet veel vrouwen die pas na 6 weken positief testen... Hopelijk voor jou eerder. En een bloedtest is inderdaad ook erg slim. Daar kunnen ze geloof ik net iets meer op zien toch? Ik duim voor je meid!

och weet je senorita
het is alleen maar goed dat een gyn naar het vrouwelijk zwangerworden apparaat hahahahahahah heeft gekeken dan weet je tenminste zeker dat er niks anders ernstigs aan de hand was.

vorig jaar voordat ik geopereerd werd zei de gyn ik kijk en test meteen alles ven omdat het kan zijn dat je onvruchtbaar bent van de boom
nou dat was even schrikken en emotioneel totdat ik wakker werd van de narcose. en de gyn me dus zei dat ik dus supervruchtbaar ben.nou mark nog hahahahahahahahha ik zie er nou wel een beetje de lol van in. en ja als het deze maand echt niet raak is klus ik vogende maand er weer vrolijk op door, gezellig hahahahhahaha och ja ik denk maar zo lekker positief blijven en gewoon lekker doorgaan
heb ook een te druk leven om er dagelijks bij stil te staan soms denk ik er echt een hele week niet aan hahahahaha dat is zo vreemd

maar ik zal voor jouw duimen dat het lekker snel gaat en dat je snel kunt gaan babyshoppen

kluun is GEWELDIG daar heb ik nou 3 boeken van en alle 3 hebik ze in een ruk uitgelezen super

Ja ik dus ook... had m gekocht en het halve boek met jas aan al gelezen... hahahaha! Wel top dat de gyn dat gedaan heeft.. Toen ik wakker werd uit mijn narcose zei die dat niet.. :( Heb niet zo'n uitgebreid onderzoek gehad. Ik denk dat je een deel van je angst gewoon langs je neer kan leggen omdat je gewoon weet dat je vruchtbaar bent. Ik hoop inderdaad ook snel kan babyshoppen, doe ik nu ook al, maar dan voor mensen die zwanger zijn (goed excuus hé hahaha)

ja idd babyshoppen doe ik ook maar idd voor mensen uit mijn omgeving.
lijkt wel een ware bayboom in mijn omgeving in een jaar tijd 9 kraambezoeken afgelegd

Terug
Bovenaan