wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Oh jeetje! Ik zou echt blut zijn!! Ik ben ook zo lekker overdreven, koop teveel. Als ik hoor dat iemand zwanger is krijgen ze sowieso een toepasselijk cadeautje en bij maand 5 ga ik al shoppen voor de geboorte. Kun je nagaan wat ik bij elkaar shop?! Hahaha... Ach ja, ik heb wel altijd het origineelste en leukste kraamcadeau en kan ik enthousiast zijn voor iemand.

ja het wordt eens tijd dat ze voor ons gaan shoppen
vind je niet?
hahahahahahahhahahaha
het lijkt er wel heel erg op dat we met z'n tweeen zijn overgebleven hierzo

Ik denk dat dat ook zo is! hahaha! ;-) Ja vind dat ze nu wel voor ons mogen shoppen.. Maar ik weet zeker dat dat gaat gebeuren... maar ik wil het nu nu nu;-) Erg hé!? Maak mezelf ook echt helemaal gestoord. Heb ook nog eens een lange onregelmatige cyclus dus het duurt ook allemaal langer... klaag klaag. hahaha.

hahahahahahahaha.

ja het is moeilijk mar ik denk echt dat er voor ons allemaal een moment komt dat we een smiley mogen neerzetten. of het nou deze of volgende maand is
we worden allemaal gezellig mama

Let's hope so! Jeetje, dan luister je ineens naar de naam "mama" ik vind dat echt speciaal. Ik hoop maar dat mannetjelief snelle zwemmers heeft en mijn eieren ook zo enthousiast en spontaan zijn als mij. Dan komt het vast goed. Nog steeds geen ongi hier. Wel krampen. Ik ben er zo vandoor! Ik ben hopelijk vanavond weer terug!

Tot snel enne laat het weten hé, ik duim voor je!

ja ik ga ook eens lekker poetsen en boodschapjes haen en daarna de tuin in
maybe tot vanavond

fijne dag en we blijven duimen

Goedemorgen lieve meiden,

Allemaal lekker geslapen? Ik lig nog in mijn bedje met de laptop uiteraard. Mijn mannetje heeft me net Special K op bed gebracht, dus voorlopig heb ik alle tijd om de schade van het vanochtend nog niet op het forum zijn in te halen. Ik dacht dat Senorita en ik gister aan de slag waren geweest, maarre... Gezellig hoor!

@Marijke, wat ontzettend gezellig dat je gister bij zo'n pukkie op visite mocht. Als je geheim bewaren, is er niks aan de hand. Waarschijnlijk hebben ze zelf ooit, nog niet zo lang geleden in dezelfde situatie gezeten.

@J-t, vervelend voor je dat je test negatief was vanochtend, maar je had zelf al het vermoeden, al betekend dit nog niks natuurlijk ivm aanmaak hcg. Maar dan zou je hoogstwaarschijnlijk ook wat kwaaltjes moeten hebben??? Snap er helemaal niks meer van, nog steeds geen rekbaar slijm.... normaal echt gewoon netjes op de dag dat predictor site dit aangeeft. Wordt echt gek hier, vertrouw mijn lichaam nu ook niet meer, vanavond maar weer klussen dan. Of hij is al geweest zonder dat ik het doorhad... maar beter het zekere voor het onzeker. Geeft trouwens niks hoor dat je in het topic van Marijke en mij reageerde!

@Shar, gelukkig heb je wel van het eten kunnen genieten en een gezellige avond gehad. Zo spannend voor je, ben zo benieuwd, je symptomen zijn zo gunstig namelijk!!! Duim voor je en hoop dat tegen de tijd dat jij je smiley plaatst ik weer ergens online kan komen (ga er van vanavond tot minstens maandagavond tussenuit, La France) Zou leuk zijn als je gyn gelijk had en je binnenkort weer bij hem op de stoep mag staan!!!

@Senoritar, was gezellig he gisteravond! Hoop dat je  wederhelft niet al te ongeduldig was toen jij eindelijk besloot om hem aandacht te geven. Wat schattig dat je mannetje z'n 9 maandenhandboek laat slingeren hihi.

Whoohoo, ben trots op je, je bent echt Sterk, sterk, sterk!!! Knap hoor dat je nog niet getest hebt. Heb je nog symptomen, behalve je temp? Still my fingers crossed!!!

Het boek van Kluun is echt super inderdaad, mijn wederhelft heeft em ook gelezen en wat vrienden van vriendinnen van mij ook. Met z'n allen gezellig op de bank!!! Hebben echt gelachen.

@Shar & Senorita, over het babyshoppen sluit ik me helemaal bij jullie aan. En op kraambezoek gaan is errug leuk, maar in het kraambed liggen en cadeautjes krijgen lijkt me helemaal geweldig, met zo'n klein kruimeltje naast je in de wieg.

Ben weer up to date! Erg benieuwd hoeveel ik na het weekend wel niet in moet lezen!!! Maar super dat het hier zo druk en gezellig is en dat we steeds weer wat nieuws, of ouds interessants bedenken om over te babbelen. Ik haal aan boord mijn babbelquotum over het algemeen niet met die mannen hier, maar door jullie zit ik tegenwoordig op het dubbele hihi.

@degenen die zwanger zijn, niet teveel misselijkheid en genieten!

@degenen die getest hebben, was gewoon te vroeg, niet gelijk alle hoop verliezen!

@degenen die gaan testen, sterk zijn, om op de goede dag te testen!

@degenen die ongi zijn, hopen dat het snel over is en je weer aan de klus kan!

@degenen die aan de klus zijn, veel plezier en maak er wat van!

@degenen die wachten, STERK ZIJN,STERK ZIJN,STERK ZIJN!!!

Hoop jullie vandaag nog even tegen te komen hier en anders tot na het weeken, ik hous sowieso Marijke op de hoogte wanneer het internet erafgaat.

Heb vandaag stofzuigen op het programma staan en een dekbedje strijken, oh ja en brownies bakken. Daarna vind ik dat ik weekend heb en tussendoor zal ik wel lekker babbelen als er teruggebabbeld wordt uiteraard!

Dikke knuffel!

Liefs Svtje

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('21-03-2009 11:48:11'));

Goedemiddag saampies!

Wat is het hier druk geweest vanmiddag!! poehpoeh, kheb niet alles gelezen, maar al wel een hoop.
Wat is het weer toch heerlijk he? Kben net even met de kleine naar de winkel gewandeld!! Heerlijk gewoon. Ook allemaal mensen die je tegenkomt, gezellig hoor! Net heb ik geschoffeld in mijn tuin haha!! We hebben vorig jaar onze tuin laten aanleggen en nu komt alles uit. Kheb alleen geen idee wat nu planten zijn en wat onkruid is haha!! Dus ik heb heeeeeel voorzichtig gedaan en niks eruit gehaald. Dus de planten groeien nu samen op met het onkruid.  Verder nog de tuin wat leuk aangekleed met potjes en rommeldingetjes en wat onkruid tussen de tegels verwijderd. Dat herken ik dan wel weer haha! Lekker hoor! M'n mannetje lag in z'n wagen heerlijk te kijken. Kheb al zin om van de zomer het badje op te zetten.
Trouwens meiden. Niet getreurd dat je nog niet zwanger bent!! Eigenlijk kun je het beste in augustus/ september zwanger worden!! Dan ben je zwanger in de winter en beval je in het voorjaar en kun je meteen lekker naar buiten!!! En het jaar erop is je baby dan 1 als het zomer wordt en kun je al lekker in een zwembadje poedelen!! Wat dat betreft............ maar ik wacht er niet op hoor. Ik ga over 2,5 week weer lekker klussen!!

svtje... Op het kraambed liggen is superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, alleen regel ik het bij onze tweede wel anders. De eerste twee avonden hebben we vooral broers/zussen en hele goede vrienden op bezoek gehad. Super gezellig. De kamer zat bomvol!! Maar de avonden daarna zat ik gewoon echt alleen, af en toe kwam er iemand binnen. Na de kraamtijd hebben we nog echt veel bezoek gehad. Deze keer schrijf ik op het kaartje bezoek binnen de kraamtijden of op zaterdag..... Dan kan iedereen die niet in de kraamtijd kan komen op een zaterdag komen en zijn we van de bezoekjes af. Grappig om er zo over na te denken terwijl we nog geen eens zwanger zijn!!! Nou, laat die dikke buiken maar komen!!!

Nou, ik ga eens wat lekkers eten... iets van een hamburgertje speciaal met ei ofzo...... mjammmiee!!!

doeggie!!

Terug
Bovenaan