wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey meiden,
heb weer eens geen tijd om heel uitgebreid te reageren op iedereen, dus even snel maar weer!
Sv'tje schieten de brownies al op? hihi, moet ook maar eens wat lekkers gaan maken, alhoewel ik niet zo'n ster ben in de keuken volgens mij...
Senorita: lastig is het hè?! ook hier nog geen ongi te bekennen, van mij mag het wel komen, dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Jt ik heb ook niet zoveel verstand van plantjes, maar onkruid kan soms ook best mooi zijn haha. Moet ook maar eens wat buitenplanten gaan halen om de boel een beetje op te fleuren.
Nou moet nu alweer klussen (verwarrend hè, nu er meerdere meiden thuis aan t verbouwen zijn!)
Probeer zo nu en dan bij te lezen, maar denk dat ik pas maandag weer langer online zal zijn!
Fijn weekend iig!
Liefs Chantal

Dag dames,

Ik zat een beetje op de site rond te kijken en dacht:"laat ik er ook even iets op zetten".
Ik ben 32 jaar en we zijn ook 'bezig' om zwanger te raken.
Mijn vriend is er momenteel niet zo mee bezig, druk op het werk etc. Maar ik ben er heel erg mee bezig. Zie overal zwangere mensen en alles wat er maar mee te maken heeft.
Mensen zeggen, dat het niet goed is om er zo mee bezig te zijn, maar ja, hoe krijg je dit uit je hoofd als je het zo graag wilt en je klok maar verder tikt?

Misschien dat hier iemand over mee kan praten?

groetjes

Hey J-t,

Goh, wat een getuinier allemaal. Heb er echt geen verstand van, aan boord uiteraard geen tuintje en potjes buiten is uit den bozen (vinden de mannen niks op het roefdak) dan gaat er iets in waardoor ze erg snel dood zijn dusse maar niet. En thuis ook geen tuintje dusse binnen af en toe een mooie bos bloemen om het op te fleuren. Nu   mooie gele rozen staan, die houden het al ruim een week vol! Laatst thuis een prachtige bos verschillende kleuren tulpen, van een heel lief vriendinnetje gehad die heel goed snapte dat je de het voorjaar in huis moest halen! Heerlijk dat je vooruitzicht hebt op de zomer, heb de hele week al vrolijk gekleurde kleren aan, normaal erg van het zwart en bruin, maar nu echt helemaal fleurig.

Tja wat dat betreft is het natuurlijk lekker om gelijk met die kleine naar buiten te kunnen, maar om daar nu op te gaan wachten hihi. We zullen wel zien wat ons toekomt.

@Chanti, alweer klussen in huis (succes he)... houdt ook niet op he, wij gaan volgende week thuis ook weer aan de slag in de badkamer dus dan kan ik er weer over meepraten. Inmiddels heb ik gestofzuigd, dekbed gestreken, toilet schoongemaakt en de cake staat in de oven. Het zouden brownies worden, maar heb mannetje laten kiezen en die had zin in cake, is mij om het even. Zelf vind ik cake lekkerder, dusse dat wordt mezelf een beetje inhouden. Gelukkig zijn we met meerderen,komt vast wel op!

Nu ga ik lekker niks meer doen totdat ik het avondeten moet gaan voorbereiden en dat kan sowieso pas na de koffie, want dan is de cake uit de oven en er staan aardappeltjes in schil met knoflook,tijm, rozemarijn en zeezout uit de oven op het menu. Zo das een mond vol. Met een lekkere salade van mango, ei, tomaat en honingmosterd dressing. Oh ja en beenhammetjes uit de oven, 1 met honing en 1 met Italiaanse kruiden. Ben benieuwd!

Oh ja.. nog even iets waar het forum feitelijk voor is, slijmerig goedje gezien toestraks, dusse vanavond er nog maar even tegenaan

Heb mijn handen weer helemaal vrij om de hele dag te duimen dus gaat goedkomen. Vanavond rond uurtje of 22.00 ga ik verplicht offline. Tot die tijd val ik jullie nog even lekker lastig.

Dikke knuffel, take care!

Svtje

Welkom Tgupske,

Het is hier hartstikke gezellig dus klets lekker mee. Denk dat ik je in ieder geval kan vertellen dat het niet uit je hoofd te krijgen is. Het blijft gewoon in je hoofd hangen, zeker als je hier met de meiden meekletst.

Wil je ook in het lijstje? Je leeftijd is 32, hoeveelste ronde, hoeveelste kindje, 1ste? Wanneer is je NOD? Dan vul ik je ff in.

x Svtje

Still nobody here  Kan het me ook heel goed voorstellen hoor, zulk mooi weer buiten! Hoop er morgen even van te kunnen genieten in La France, moet het daar natuurlijk wel mooi zijn.

Heb alles al in de oven staan en de salade is klaar, dus hier zit ik me dan een beetje te vervelen en uiteraard nog steeds duimen te draaien!

Knuffel Svtje

hey sv'tje
heb t klussen weer gehad voor vandaag, en ga zo ff eten halen. lekker makkelijk even naar de snackbar. Voor jou is dat natuurlijk geen optie, maar jouw eten klinkt ook wel erg lekker!
eetze! en maybe tot straks nog even!
X Chanti

Hey ladies!

Ben ik weer! Ook uitgeklust en zit nu lekker op de bank.. Mannetje lief ging koken :)

Hoe is het met jullie? Nog niet in La France? Hoelaat ben je er ongeveer? En Chantal, al tekenen?! Hier nog steeds niets... dacht vanmiddag tijdens het klussen (in huis dus) dat ik ongesteld werd. Heb zo gelachen en toen voelde ik dus wat.. Maar het was wit ipv rood. (sorry voor de uitleg) dus heb echt no idea!!

Spannend... (en nog steeds sterk:p)

Hey meiden,

Ben er nog steeds hoor, net lekker gegeten. Mannetje doet nu het voorspoelen en de vaatwasser inladen. Wens hem succes erg veel vaat.

Lekker hoor Senorita, dat je ventje voor je kookt! Shanti, van de snackbar is inderdaad ook erg lekker, maar zit er hier eigenlijk nooit echt in. Als we junkfood eten maak ik het zelf, aardappeltjes snijden, frietjes bakken of lekker zelf pizza maken. Hmmm, maar zo vaak eten we geen junkfood eigenlijk. Als we thuis zijn doen we dat wel eens.

Wat was het hier stil zeg vanmiddag pfff. Allemaal druk geweest met klussen in huis zag ik al. Ik ga vanavond nog ff klussen hier aan boord, maar dat heeft weer niks met verbouwen te maken zeg maar!

Zo spannend, dat je nog niet ongi bent Senorita en je bent zeker sterk,sterk,sterk!!!

@Alle andere wachtenden, hou vol meiden, jullie kunnen het, girlpower!

@Alle klussers, veel plezier en hopen op goed resultaat!

Ben nog tot een uurtje of 22.00 in de ether, maar er gaat hier ook nog even geklust worden en om dat spontaan te houden weet ik natuurlijk nog niet hoe laat.

Dikke kus Svtje

Terug
Bovenaan