Hallo!!
Tguspke, welkom hier! Wel logisch dat jij er meer mee bezig bent dan je man. Voor je man wordt het pas echt als je buik dik begint te worden en als hij wat kan voelen, maar dan nog is het lang niet hetzelfde wat je als vrouw voelt.... Dat is zo bijzonder, dat gevoel is gewoon ingeschapen ofzo...
svtje... super dat je bloemen nog staan!! Bij mij gaan ze binnen echt om de beurt dood. Kheb nu nog 4 plantjes staan en 1 ervan hangt ook al. En bloemen... soms heb ik geluk, maar meestal verdrogen ze haha!! Maar het staat altijd zo gezellig!!
Wat eet jij luxe zeg!! Het lijkt wel een restaurant bij jou! Je verwent die mannen daar! Is je cake trouwens nog goed gelukt? Ik vind uitgebreid koken ook altijd leuk, maar de tijd ontbreekt me en ik moet zeggen dat ik 's avonds nu echt veel moeier ben dan voorheen, dus af en toe in het weekend kook ik wel uitgebreid, maar dat is maar zelden... je eisprong was wel laat deze keer he??
senorita!! Wat spannend zeg! En wat ben je sterk!!! Kei goed hoor!!!!!! Ik duim nog steeds voor je!!
Marijke ook nog niks?? Ik vind het wel vreemd dat we met z'n drieën 'over tijd zijn'. Zou het met de lente te maken hebben? Hier is het namelijk nog behoorlijk rustig. Kvind het zo vreemd.... Eigenlijk baal ik er ook van, want ik zou zo graag een regelmatige cyclus hebben, maar helaas, dat gaat voor mij niet op.
Verder een echte zondag hier, lekker luieren, beetje wandelen, op visite enz...
Morgen weer aan het werk, dus ben ik hier niet te vinden.
Nou meiden, hopelijk is deze week een goede week voor ons allen!!
liefs j-t