wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Hey Meis!

Hoe is het nu? Nog steeds in de bereik-zone?! Ik heb echt last van me buikje,... althans, hij is echt heel erg opgeblazen. T ziet er uit als of ik al 3 maanden ben... Echt erg...

Hey Senorita,

Kan elk moment wegvallen, dus nog snel even een berichtje van mij. Als het lukt blijf ik nog even meelezen en reageren, maar ik reken er zelf niet op. Net nog even geklust, hoop maar dat het effect heeft gehad.

Hoop echt dat jou buikje zich een beetje gaat gedragen, dat wil zeggen of gewoon een dikke positieve test of gewoon zo snel mogelijk ongi. Zelf heb ik altijd een behoorlijk opgeblazen buik als ik ongi moet worden, weeg ook altijd minstens 1 kilo meer dan. Hoop dat het bij jou iets anders betekend natuurlijk. Wordt echt tijd voor smileys namelijk.

Duim heel hard voor je hoor sterke meid! Ga je missen!

@alle anderen, geniet van jullie weekend, klusze, wachtse en ik hoop jullie zo snel mogelijk weer te "spreken". Ga jullie allemaal heel erg missen!

Dikke knuffel Svtje

Hey Svtje!

Ik ga jou ook erg missen! Het zal een stuk stiller zijn op het forum! Hopelijk kan ik je volgende week goed nieuws brengen...:) Veel plezier in La France en geniet van je dagje morgen. Ik weeg ook minimaal een kilo meer vandaag hahaha, dus de ongi's zullen morgen waarschijnlijk komen.

Ik ga je écht missen! Tot dinsdag!

Liefs en een dikke knuffel!

Ben er nog heel even, hij is nog niet weggevallen. Hou jij ook altijd zoveel vocht vast als je ongi bent? Volgens mij komen daar die opgezwollen buik en gewichtstoename vandaan. Voel me na het ongi zijn ook altijd heel slank hihi. Hoop voor ons allebei en voor de rest van de meiden dat die ongi's voorlopig weg mogen blijven en er een bol buikje voor in de plek mag komen.

Tot dinsdag meis en pas goed op jezelf!

Knuffel Svtje

Hey meiden,

Veel babbelplezier met z'n allen de komende dagen! Hoop dat er voor velen goed nieuws mag zijn en verwacht een aantal smileys als ik weer kan kijken!

Liefs Svtje

Morgen meiden,

Na even prutsen toch bereik hier, weet niet voor hoe lang, want na de lunch gaan we weer stukje varen en wie weet lukt het dan niet meer. Vandaar nu nog even een berichtje.

Ben zo benieuwd of er nog kwaaltjes aan het opspelen zijn? Of er al ongi's zijn doorgebroken (hoop natuurlijk met heel mijn hart van niet). Denk aan Marijke,de Jong,Senorita, Chanti, Shar en J-t? Meiden duim heel hard voor jullie en gun het jullie zo!!!

Geniet in ieder geval nog even van jullie weekend, ik ga zo voor de lunch nog even een wandelingetje maken met mijn kapiteintje, even van het zonnetje genieten,dan gaan we weer stukje varen en vanmiddag probeer ik of ik jullie weer lastig kan vallen. Als het niet lukt dan toch dinsdag, met heel veel smileys in de lijst!

Dikke knuffel Svtje

hey meiden

het is stil vandaag op het forum jullie zijn zeker allemaal bezig met klussen haha
zijn er al weer meiden die getest hebben?????
hier is nog niets te bekenen dus of te vroeg getest of toch ongi worden we wachten af we zullen zien wat het word   maak me er niet meer druk om het komt vanzelf hihi

xxx

Hallo!!

Tguspke, welkom hier! Wel logisch dat jij er meer mee bezig bent dan je man. Voor je man wordt het pas echt als je buik dik begint te worden en als hij wat kan voelen, maar dan nog is het lang niet hetzelfde wat je als vrouw voelt.... Dat is zo bijzonder, dat gevoel is gewoon ingeschapen ofzo...

svtje... super dat je bloemen nog staan!! Bij mij gaan ze binnen echt om de beurt dood. Kheb nu nog 4 plantjes staan en 1 ervan hangt ook al. En bloemen... soms heb ik geluk, maar meestal verdrogen ze haha!! Maar het staat altijd zo gezellig!!
Wat eet jij luxe zeg!! Het lijkt wel een restaurant bij jou! Je verwent die mannen daar! Is je cake trouwens nog goed gelukt? Ik vind uitgebreid koken ook altijd leuk, maar de tijd ontbreekt me en ik moet zeggen dat ik 's avonds nu echt veel moeier ben dan voorheen, dus af en toe in het weekend kook ik wel uitgebreid, maar dat is maar zelden... je eisprong was wel laat deze keer he??

senorita!! Wat spannend zeg! En wat ben je sterk!!! Kei goed hoor!!!!!! Ik duim nog steeds voor je!!
Marijke ook nog niks?? Ik vind het wel vreemd dat we met z'n drieën 'over tijd zijn'. Zou het met de lente te maken hebben? Hier is het namelijk nog behoorlijk rustig. Kvind het zo vreemd.... Eigenlijk baal ik er ook van, want ik zou zo graag een regelmatige cyclus hebben, maar helaas, dat gaat voor mij niet op.

Verder een echte zondag hier, lekker luieren, beetje wandelen, op visite enz...
Morgen weer aan het werk, dus ben ik hier niet te vinden.

Nou meiden, hopelijk is deze week een goede week voor ons allen!!

liefs j-t

Terug
Bovenaan