Mogge meiden,
Allemaal weer lekker geslapen? En over baby's gedroomd? Het enige voordeel wat we hieraan hebben dat we ze nog niet hebben op het moment is dat we nog kunnen doorslapen 's nachts. Maar weet zeker dat iedereen, inclusief mezelf daar gelijk hun nachtrust voor op zouden geven.
Senorita, tja overal baby's en zwangere vrouwen zien, horen en lezen wie er bevallen is en hoe de baby'tjes heten. Ik heb ook het idee dat iedereen zwanger is,gaat bevallen of bevallen is.
Nu hebben wij dit bij marketing uitgebreid behandeld, niet het zwanger zijn/bevallen uiteraard. Maar het feit dat als je zelf graag iets wilt of net hebt, dat je het dan overal ziet/tegenkomt. Het voorbeeld bij marketing was geloof ik een bepaald merk auto. Als iemand graag die auto wilde, dan zag hij/zij deze ineens overal. Zo is het dus ook met zwanger willen zijn. Er is zelfs een naam voor, maar die is me even ontschoten, is ook alweer een tijdje geleden dat ik marketing gehad heb Maar goed... dat verklaart het allemaal!
Gossie, dan moet je nog tot donderdag wachten, volgens je testen, das best nog wel lang! Lekker afleiding zoeken he, het is weekend, dus weet niet of je lekker vrij bent samen met je mannetje, maar anders zou ik gewoon samen iets leuks gaan doen hoor! Inderdaad die Sushi eten, goed idee! Ik lust zelf geen vis, maar heb het met biefstuk, carpaccio en filet american. Hmmmm, zodra ik ook maar denk dat ik zwanger zou kunnen zijn doe ik dat echt niet meer hoor! Stoppen met roken en drinken hoef ik gelukkig niet, rook niet en drink niet dus das makkelijk!
Ach joh, huisje poetsen geeft voldoening, tenminste mij altijd wel. Heerlijk om nadat je gestoft, geboend, gestofzuigd, gewassen, gestreken, bedden opgemaakt etc. met een voldaan gevoel op de bank kan gaan zitten, dat alles lekker ruikt naar allesreiniger,wasverzachter etc. Heerlijk vind ik dat!
Zou soms ook wel eens even bij mezelf binnen willen kijken hoor, al is het alleen maar om dan mezelf eens tot rust te kunnen brengen! Maar op zich maar goed dat we dat niet kunnen hoor!
Als je een testje gaat doen, heel veel succes natuurlijk en blijf uiteraard voor je duimen en voor alle anderen!!!
Lynn, graag gedaan hoor meid! Het varen op zich is niet echt een drukte, je moet als kapitein je hoofd er natuurlijk goed bijhouden, maar het voordeel ten opzichte van bv een vrachtwagen chauffeur is dat je hier echt alle luxe om je heen hebt als in een gewoon huis.
Het 's nachts varen is natuurlijk wel even wat anders dan een baan van 09.00 tot 17.00, maar dat is hetzelfde als je aan de wal in ploegendienst zou zitten. Mijn man is hier helemaal in z'n element, is eigenlijk gewoon z'n hobby en dat is het allerbelangrijkste!
Allemaal veel plezier van 't weekend als jullie nog leuke dingen gaan doen, inclusief klussen uiteraard!
Belgies, is inderdaad leuk om twee woningen te hebben! Alles dubbel, hebben eerst ons huisje ingericht en daarna het schip, wel beiden een beetje in dezelfde stijl hoor. Hou van rustig, wil met op m'n plekje voel en tot rust kunnen komen in huis en aan boord.
Heb van mijn mannetje de vrije hand gekregen, hij vond ons huisje zo mooi geworden dat hij zoiets had aan boord, je gaat je gang maar! Is erg goed gelukt al zeg ik het zelf. Ook qua uitzet hebben we alles dubbel,zelfs mijn kledingkasten zijn allebei goed gevuld, heeft echt wel z'n voordelen. Tuurlijk ook als we ooit ene kindje zouden krijgen en het zou 's nachts huilen en mijn man zit te sturen, dan leg ik hem/haar gewoon in de stuurhut, mannetje is toch wakker Maar we zullen maar niet teveel speculeren, het is helaas niet altijd vanzelfsprekend.
Mie_pie, lief dat je mannetje zo bezorgd is, kan ik me ook heel goed voorstellen hoor. Een een vriendin van mij is 2 jaar geleden ook bevallen. Haar zwangerschap was echt de eerste maanden alleen maar overgeven en platliggen. Ik hoop natuurlijk niet dat je het meemaakt, maar tegen haar zei de verloskundige dat het kindje pakt wat hij/zij nodig heeft en dat je je daar geen zorgen om hoeft te maken.
Je moet zorgen dat je niet uitdroogt en goed je rust nemen. Het is natuurlijk niet fijn om je zo ziek te voelen, maar als het goed is gaat het na de eerste 3 maanden beter. Is allemaal niet wijs bedoeld hoor, heb er natuurlijk geen ervaring mee. Wens je heel veel beterschap, zodat je lekker kunt genieten van je zwangerschap!!! Denk aan je hoor!
JacqieSenna,nog steeds niks??? Duim gewoon verder!
Wolletje,weet jij al wat?
Ik hou het forum in de gaten, hoogst waarschijnlijk vanaf morgenochtend vroeg tot zeker maandagavond in La France, dus vandaag nog even meekletsen!
xxx Schippersvrouwtje