Ha meiden
Vanaf nu maak ik de komende dagen dit forum weer onveilig hoor!
Even wat reageren op wat reacties.
Marijke: ga je van de week nog een keer testen? Ik wacht tot vrijdag. Ga donderdag in ieder geval een test kopen.
Mie_Pie... geweldig he, zo'n echo!!! Vooral nu, want nu kan je je kindje nog helemaal zien. Met 20 weken is hij al zo groot!! En met 34 weken zie je er bijna niks meer van... ja stukjes!! Heerlijk om het hartje te zien en te horen kloppen, daar doen we het toch voor!! Geniet er maar van!
Bianca, welkom!
svtje: Hej, weer lekker thuis!! Wanneer beginnen ze met tegelen?
Ik kan vanaf vandaag weer lekker meekletsen! joepie!! Het klussen is nu wel afgelopen bij je denk ik... succes met wachten, das nooit zo leuk

Maar ik ga voor jullie duimen!!
kwisjuh: balen van je ongi!! Hopen dat hij snel voorbij gaat zodat je weer kunt gaan klussen!!
Senorita, nu las ik bij jou dat je zo veel last van afscheiding had. Ik wist helemaal niet dat dit een teken van een zwangerschap was, want ja....... dan heb ik ook een kwaaltje. Mijn afscheiding is nu gigantisch!!!! Gelukkig wel wit en niet vies ofzo, maar tis zo veel... haha, nu maar hopen dat door een bevruchting komt!!
Wat me opvalt is dat Mie_pie en Senorita het al heel snel aan anderen hebben verteld. Wij hebben het bij ons vorige kindje met 11 weken verteld, waarschijnlijk zal ik dat met een volgende zwangerschap weer doen. En jullie?? hebben jullie er al over nagedacht..........?? zwijmelen over zwanger zijn blijft leuk natuurlijk.....
liefs.