Hey J-t,
Als het goed is gaat mijn mannetje vanavond een beetje beginnen met de voorbereidingen voor het tegelen, morgen echt denk ik. Zelf vanavond niet thuis, Ladies Night met een vriendin.
Goed zeg dat je 11 weken gewacht hebt met vertellen. Denk eerlijk gezegd als ik zwanger zou zijn, dat ik ook de eerste 3 maanden afwacht met vertellen, behalve aan jullie natuurlijk. Weet natuurlijk niet hoe ik me zou voelen en gezien we aan boord behoorlijk dicht op elkaar leven allemaal weet ik niet of het verborgen zou kunnen blijven daar, maar is nog niet aan de orde. Dankjewel dat je voor me duimt! Zou zo fijn zijn he, allemaal een mooi zwanger buikje! Hoop dat er bij jou een positieve test uitkomt van de week!
Net lekker bij de kapper geweest, was errrug nodig, lang geleden. Echt leuk, mijn permanentje kwam weer een beetje terug en ze hebben het ook nog eens heel leuk opgestoken, zomaar! Ben helemaal nieuw. Ook vanmiddag op de weegschaal gestaan, werd ik helemaal vrolijk van, ben nu 9,5 kilo afgevallen sinds november en zit al 2,5 kilo onder mijn streefgewicht.
@Sukkie, leuk als je ook een msn adres aanmaakt, we hoeven daar natuurlijk niet continu te msnen, maar gaat soms net ff wat sneller als op het forum. Anderen natuurlijk ook van harte welkom he meiden!!! Voorlopig 0 vriendjes, dusse...
Liefs Svtje