wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

hey svtje
wat ben je toch een schat.
ja dat verekte hcg hormoon wil wel bij iedereen anders zich in het lichaam vertonen hahahahahahaha
eind deze week nog maar eens een testje er tegen aangooien hahahhahaha

dikke knuf x shar

Halloooooooooooo!!!

Ik wilde vanochtend ff boodschappen doen voor de verjaardag vanmiddag... jeetje, ging voor geen meter... Bleef hijgen. Toen belde a.s. oma of ik kwam lunchen (weer een excuus om een cadeautje te geven) en nu ben ik dus pas terug... Het is nogal rustig hier... Ik moet zo ook helaas weer weg... Heb een verjaardag (was ik dus ook weer vergeten). Ik blijf ook gewoon hier schrijven. Ik vind jullie echt té leuk en heb een band met jullie.. Ben er nu wel steeds meer bezig. En ik ga vrijdag naar zo'n hele grote babywinkel! Wel spannend... maar ja, wanneer ga je nou écht iets kopen?

Schieten jullie een beetje op?!?! Anders moeten jullie me naar de dikke buiken dag rollen;-) Ik zal eens op de weegschaal gaan staan.. Ben echt benieuwd hoeveel ik ga aankomen! Ik hoooooooooooooop dat ik snel meer smileys zie enne kan iemand me nog helpen met die banner... miepie en marijke; bij jullie deed ie het wel.. hij zegt dat ik teveel tekens plaats... :(

Dikke knuffel en hopelijk tot vanavond!

Kusje

Inderdaad weer een hele rustige middag op het forum zeg. Waar is iedereen??? Druk aan het  werk waarschijnlijk allemaal.

Onze tegels zijn net gearriveerd, ze zijn zooooooo mooi!!! Sjouwen kostte wel echt veel energie, heb gelukkig niet mee hoeven helpen. Mannetje zat echt met duizelingen en zag zo wit als een doek, heb em maar gauw een bakkie koffie en een koekje met veel suiker gegeven, toen kreegtie weer kleur gelukkig.

Wat gezellig Senorita, lekker lunchen met a.s. oma, wat voor cadeautje heb je gekegen?Leuk joh, dat je vrijdag naar zo'n grote babywinkel gaat, vind het altijd heerlijk om daar even doorheen te lopen en alle lieve kleine dingetjes te bekijken, natuurlijk ook de meubeltjes etc. Tja... wat dingen kopen betreft zou ik nog  wel even mee wachten, maar  dat is natuurlijk persoonlijk. Zou in ieder geval de eerste 3 maanden afwachten. Geloof dat  een babykamer ongeveer bij 7 maanden klaar moet  staan ivm  vroeggeboorte. Nog tijd genoeg dus, al kan ik je helemaal begrijpen hoor, dat je het liefst gelijk alles in zou slaan. Zo gaaf, babyshoppen. Hoop dat wij ons snel bij je aan mogen sluiten en de dikke buikendag niet Senoritarollend hoeven doorbrengen hihi.  

Meis geniet er lekker van!!! Een fijne verjaardagsvisite vanmiddag! Vanavond ben ik er pas heel laat denk ik, maar kan het toch niet laten om dan nog even te  checken en te reageren.  

Dikke Knuffel Svtje  

Voor alle meiden van dit topic die het leuk vinden om af en toe te kletsen op msn, ik heb een anoniem msn adres aangemaakt:

schippersvrouwtje1984@live.nl

Als het jullie leuk lijkt? En jullie niet bang zijn om jezelf te verraden zijn jullie van harte welkom. Je kunt natuurlijk ook een anonieme aanmaken! Laat het even in het topic weten dat je me toevoegd... anders krijg ik straks gekken op m'n msn!

Knuffel Svtje

Ha meiden

Vanaf nu maak ik de komende dagen dit forum weer onveilig hoor!

Even wat reageren op wat reacties.

Marijke: ga je van de week nog een keer testen? Ik wacht tot vrijdag. Ga donderdag in ieder geval een test kopen.

Mie_Pie... geweldig he, zo'n echo!!! Vooral nu, want nu kan je je kindje nog helemaal zien. Met 20 weken is hij al zo groot!! En met 34 weken zie je er bijna niks meer van... ja stukjes!! Heerlijk om het hartje te zien en te horen kloppen, daar doen we het toch voor!! Geniet er maar van!

Bianca, welkom!

svtje: Hej, weer lekker thuis!!  Wanneer beginnen ze met  tegelen?
Ik kan vanaf vandaag weer lekker meekletsen! joepie!! Het klussen is nu wel afgelopen bij je denk ik... succes met wachten, das nooit zo leuk :( Maar ik ga voor jullie duimen!!

kwisjuh: balen van je ongi!! Hopen dat hij snel voorbij gaat zodat je weer kunt gaan klussen!!

Senorita, nu las ik bij jou dat je zo veel last van afscheiding had. Ik wist helemaal niet dat dit een teken van een zwangerschap was, want ja....... dan heb ik ook een kwaaltje. Mijn afscheiding is nu gigantisch!!!! Gelukkig wel wit en niet vies ofzo, maar tis zo veel... haha, nu maar hopen dat door een bevruchting komt!!

Wat me opvalt is dat Mie_pie en Senorita het al heel snel aan anderen hebben verteld. Wij hebben het bij ons vorige kindje met 11 weken verteld, waarschijnlijk zal ik dat met een volgende zwangerschap weer doen. En jullie?? hebben jullie er al over nagedacht..........?? zwijmelen over zwanger zijn blijft leuk natuurlijk.....

liefs.

@ senorita; tsja dat babyshoppen ik denk dat je dat idd meteen wil doen. je kunt toch in ieder geval iets kleins kopen?

@jtzwanger
11 weken! Wat goed dat je het zo lang voor je kon houden! Mij lijkt het wel een beetje lastig, vooral als ik nu zwanger zou zijn..  binnenkort trouwen we en ik moet dan sneaky de champagne afslaan..
Ik denk dat ik het zou vertellen na de eerste echo, maar dat zal misschien wel veranderen als het echt zo ver is!

@ Svtje; wat een goeie van de chatadres, als ik weer even tijd heb maak ik er ook eentje aan (onder dezelfde nickname)

Groetjes!

@ sukkie

Je gaat trouwen!!! Wowie!! Kei gaaf zeg! Dan zou een zwangerschap wel een erg leuk cadeautje zijn!!!

Onze echo kregen we met 11 weken. Het was een termijnsecho. Volgens mijn dokter is het niet zo  dat je automatisch een echo krijgt. Na de echo hebben we het op dezelfde dag nog verteld, erg leuk allemaal!

succes met je voorbereidingen voor de 'grote dag'!!!

Hey J-t,

Als het goed is gaat mijn mannetje vanavond een beetje beginnen met de voorbereidingen voor het tegelen, morgen echt denk ik. Zelf vanavond niet thuis, Ladies Night met een vriendin.

Goed zeg dat je 11 weken gewacht hebt met vertellen. Denk eerlijk gezegd als ik zwanger zou zijn, dat ik ook de eerste 3 maanden afwacht met vertellen, behalve aan jullie natuurlijk. Weet natuurlijk niet hoe ik me zou voelen en gezien we aan boord behoorlijk dicht op elkaar leven allemaal weet ik niet of het verborgen zou kunnen blijven daar, maar is nog niet aan de orde. Dankjewel dat je voor me duimt! Zou zo fijn zijn he, allemaal een mooi zwanger buikje! Hoop dat er bij jou een positieve test uitkomt van de week!

Net lekker bij de kapper geweest, was errrug nodig, lang geleden. Echt leuk, mijn permanentje kwam   weer een beetje terug en ze hebben het ook nog eens heel leuk opgestoken, zomaar! Ben helemaal nieuw. Ook vanmiddag op de weegschaal gestaan, werd ik helemaal vrolijk van, ben nu 9,5 kilo afgevallen sinds november en zit al 2,5 kilo onder mijn streefgewicht.

@Sukkie, leuk als je ook een msn adres aanmaakt, we hoeven daar natuurlijk niet continu te msnen, maar gaat soms net ff wat sneller als op het forum. Anderen natuurlijk ook van harte welkom he meiden!!! Voorlopig 0 vriendjes, dusse...

Liefs Svtje

Terug
Bovenaan