A
Anoniem
Guest
Ha svtje
Knap hoor, dat je mannetje dat kan! Kheb zelf ook zo'n handige vent!! Echt kei leuk. Kheb zelf ook mee geholpen met tegelen, vond ik echt wel stoer haha!
Leuk dat je vanavond weggaat!! Contact met vriendinnen moet je goed bijhouden!! Hopelijk is het reuze gezellig!! ennuh... geen alcohol he, want je weet nooit ;-)
Ik vond het niet moeilijk om 7 weken m'n mond te houden. Vaak als je het weet ben je al 4 weken, tenminste, zo tellen ze. Maar tegen de mensen die ik elke dag zag, zoals m'n collega's was het reuze moeilijk!!!!! Bij twee collega's had ik me versproken en tja... die moesten alleen maar lachen toen ik daarna vertelde dat ik zwanger was!!
Oh, ik moet ook zo nodig naar de kapper!! Tis zo lang geleden :-((((( ik heb ook geen idee wat ik met m'n haar moet, kheb zo'n rampenkapsel hahah!!!
wowie, lekker veel afgevallen!! Hoeveel weeg je nu of is dat te prive...??? Kvind het wel ontzettend knap van je. Ik ben een van die dames die nu (eerst niet hoor) alles kan eten en niks aankomt!!! Gemeen he?
nou, fijne avond!! ik ga lekker lui tv kijken!! ook heerlijk!!
doeggie