wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 2

Ha svtje

Knap hoor, dat je mannetje dat kan! Kheb zelf ook zo'n handige vent!! Echt kei leuk. Kheb zelf ook mee geholpen met tegelen, vond ik echt wel stoer haha!
Leuk dat je vanavond weggaat!! Contact met vriendinnen moet je goed bijhouden!! Hopelijk is het reuze gezellig!! ennuh... geen alcohol he, want je weet nooit ;-)

Ik vond het niet moeilijk om  7 weken m'n mond te houden. Vaak als je het weet ben je al 4 weken, tenminste, zo tellen ze. Maar tegen de mensen die ik elke dag zag, zoals m'n collega's was het reuze moeilijk!!!!! Bij twee collega's had ik me versproken en tja... die moesten alleen maar lachen toen ik daarna vertelde dat ik zwanger was!!

Oh, ik moet ook zo nodig naar de kapper!! Tis zo lang geleden :-((((( ik heb ook geen idee wat ik met m'n haar moet, kheb zo'n rampenkapsel hahah!!!  
wowie, lekker veel afgevallen!! Hoeveel weeg je nu of is dat te prive...??? Kvind het wel ontzettend knap van je. Ik  ben een van die dames die nu (eerst niet hoor) alles kan eten  en niks aankomt!!!  Gemeen he?

nou, fijne avond!! ik ga lekker lui tv kijken!! ook heerlijk!!

doeggie

Hey J-t,

Wordt vast heel gezellig vanavond. Alcohol denk ik eerlijk gezegd niet, het is in de kerk en daarbij drink ik niet dusse... maak je geen zorgen.

Voel me trouwens echt niet zo lekker, steeds zo'n last van m'n buik, hoop niet dat ik weer de griep krijg... zit ik niet echt op te wachten.

Van mij mag je het weten hoor, weeg nu 62,5. Mijn streefgewicht was 65. Wil kijken of ik nog wat af kan vallen, het gaat nu zo ontzettend lekker. In de weken dat we aan boord zijn val ik standaard 1,5 kilo af de laatste tijd en dan beweeg ik niet eens (ja in het huishouden)

Het is de eerste keer dat mijn mannetje gaat tegelen, dus ben benieuwd, maar heb er alle vertrouwen in. Hij kan verven, behangen, timmeren, wc's installeren en beetje stucen dusse tegelen zal vast ook wel lukken. Gewoon rustig aan, we hebben de tijd.
Geniet lekker van het luie bankhangen vanavond! Ben er in ieder geval morgen en misschien vanavond laat nog even.

Kus Svtje

Bedankt voor het welkom heten hier!
@Schippersvrouwtje, zodra ik gestopt ben met de pil en ik weet precies wanneer ik ongesteld ben  enzo, dan zal ik  je de rest van de informatie ook geven!

@Senorita, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!

Ik zal proberen om ook wat vaker te komen, maar kan niks beloven helaas!
Fijne avond allemaal!
Groetjes Bianca!  

Ow gezellig! Mijn adres is kwisjuh@hotmail.com! Maar op dit moment doet mijn internet raar en ik kan dus niet op MSN...
misschien later. Tot gauw!
x

@ Schippersvrouwtje...weet nu echt helemaal niet wak van me cyclus kan verwachten! Denk dat ie nu zo rond de 32 dagen is, dat zou betekenen dat mijn volgende NOD op zaterdag 25 april zal vallen...Maar als dát zo is, dan is mijn eisprong dus ook later dan ik verwachtte namelijk 11 april en ik kom 8 april weer thuis! Dus dat betekend dat klussen ineens wel 'nut' heeft haha! Dus misschien toch een tweede ronde voor mij?
Tot morguh!
x

hoi,

ik doe ook mee!!! jtzwanger@hotmail.com

gezellig! nog meer uren achter internet

wat een rust hier.... ben de hele avond alleen thuis, echt saai!! Kmoest ook alleen eten, niks aan hoor! En jullie zijn d'r ook al niet :-((( Nou ja, dan ga ik maar vroeg naar bed.
doeggie

hey meiden

hier is de  smile aangekomen dus wij gaan op naar de volgende ronden heb nog niets uitgerekend dus dat doe ik morgen dan pas ik ook gelijk de tabel aan maar ben niet lekker nu heb me gewaagd aan de spareribs maar in combi met sonja is dat geen goed plan haha veel te vet voor me dus doe het nooit meer haha

xx

Terug
Bovenaan