wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey meis,

Het boek van Kluun Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt is een leuk cadeautje voor je mannetje.Je kunt natuurlijk ook gewoon je test inpakken in cadeaupapier denk dat dat al heel gaaf is.

Zelf heb ik eerst cb test gedaan met ochtendurine en in het zelfde glaasje (had het opgevangen) cb test die ook weken aangaf. Die cb testen kunnen (zoals ze aangeven) op elk moment van de dag, je NOD was natuurlijk ook al op 3 april. Je kunt het het beste voor jezelf beslissen of je die vandaag nog wilt doen, of morgenochtend pas. Vind ik een beetje moeilijk om daar mening over te geven.

Geniet in ieder geval van je weekend!!! Denk aan je hoor!!!

Kus Svtje

Belgies/Anne,

Van
harte
ge
fe
li
ci
teerd!!!!!!!
Oh meid, ik vind het zo fantastisch voor je!! Het mooiste cadeautje voor je man is gewoon het nieuws, toch? Gaaf, gaaf, gaaf!!

Toen ik zwanger was van de eerste zouden we uit eten gaan. Dezelfde dag had ik een positieve test. Ik heb m'n mond gehouden tot die avond. In het restaurant heb ik het hem fluisterend verteld. Hij kon het gewoon niet geloven. Dat was zo'n mooi moment. Nu was het heel anders... kwist niet of ik wel of niet zwanger was, die stomme streepjes ook. Dus erg romantisch was het niet, maar hij is wel blij ;-)
Kvind dat svtje een goede tip gaf, om de test in te pakken. Een klein rompertje met papa of een slab met papa erop is ook altijd leuk. Maar dan moet je net bij zo'n winkel zitten.
Succes ermee!! Laat je even weten hoe hij reageerde en hoe je het hem verteld hebt?
ga je het ook gelijk aan andere vertellen of wacht je daarmee?

liefs j-t

Hey Belgies, onwijs gefeliciteerd , echt geweldig alweer een zwangere erbij!

Ik ga zelf morgen testen, heb nog geen idee dat ik ongesteld moet worden, wel een beetje drukkend gevoel onderin mijn buik maar anders dan normaal. Ook heb ik de afgelopen weken last van wat kwaaltjes waardoor ik wel hoop begin te krijgen dat het al gelukt is maar het kan natuurlijk ook dat ik mezelf gewoon was wijs maak. Je haalt je al snel wat in je hoofd natuurlijk vooral omdat je van alles leest. Dus ik ga er maar gewoon vanuit dat het morgen negatief is dan is het ook niet z'on teleurstelling.

Zodra ik morgen wat weet dan horen jullie het.

xxx Midanie

Jt en Midanie bedankt voor jullie felicitaties en bedankt voor de tips, maar manlief weet het inmiddels en is echt superblij!! Maar zijn nog wel voorzichtig, moet eerst echt een vette streep zien.
Hij moest zelf een traantje wegpikken en dat deed niet eens op onze trouwdag!!
Is het echt waar? vroeg hij. Ik had al een vermoeden, zei hij, je bent de laatste dagen zo snel geirriteerd.

Ik heb de raad van Sv'tje opgepikt en ben snel het boek van Kluun gaan kopen met een kaartje erbij en natuurlijk beide zwangerschapstesten, hij vond het super.
Gaan zo weg en lekker genieten van het paasweekend en die cb-test doe ik denk morgen of gezellig op 1e paasdag.
De uitslag van die test houden jullie nog tegoed...

Allemaal een heel gezellig paasweekend, met dit weer kan het ook niet meer stuk!!
En tot snel...

Liefs Anne

Sorry vergeten te zeggen:  Midanie, ik zal voor je duimen en hooooooppp zo dat het voor jou ook zo mag zijn, ga meteen kijken als ik thuis kom maadag!
Zou een super leuk paascadeau zijn...

Fije paasdagen!

hey meiden

lekker weertje he vandaag, alleen jammer dat ik het grootste gedeelte van de dag heb moeten werken.
@ marijke heb even op babybrabbel het gemiddelde van mijn cyclus berekend en als het goed is zal mijn nod ongeveer op 5 mei zijn 3 dagen na mijn 26e verjaardag misschien een leuk verjaardagscadeau.
hahahahahahahahaha. en een leuk moederdag cadeau.
dikke kus shar

quote: Schippersvrouwtje1984 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-04-2009 10:54:52'));

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

anne/belgies
?
?
?

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

anne/belgies
?
?
hey meiden die nog in de wacht staan van maart zijn jullie nog aanwezig????????
laat ff weten anders halen we jullie uit het lijstje
en shar
je staat erop hihi

Heeey meiden,

Ten eerste natuurlijk Anne gefeliciteerd met je zwangerschap!! Leuk ook hoe je het je vriend verteld hebt en dat ie er zo blij mee was! Ik ga dat boekje denk ik ook geven...als het zover is dan natuurlijk...

Sv'tje:
Hoop idd dat m'n cyclus een beetje gauw op gang komt. Loop ook telkens met tampons te sjouwen, maar is nog niet nodig geweest. Zeg het niet snel, maar van mij mag het nu wel eens komen!
De verbouwing gaat goed! De stucadoor komt dinsdag de keuken doen. Moet daar zelf nog wat kozijnen en deuren verven. En dan moet ook de vloer nog getegeld worden. (en de keuken zelf natuurlijk ;)) Verder doen we ook nog de bijkeuken en de wc. Daar zijn we iets later mee begonnen omdat we eerst de keuken af wilden hebben, maar zijn daar deze week al zo mee opgeschoten dat daar het afwerken daar ook al bijna kan beginnen. Zal voor jullie ook wel heerlijk zijn als de badkamer helemaal af is. Nu moeten jullie natuurlijk klussen met onderbrekingen vanwege t varen. Nouja dan ben je iig ff uit de rommel...Zijn bij jullie echt de laatste dingetjes dus nog? Ben wel benieuwd naar het eindresultaat! (heb je een foto?).
Wanneer komen jullie weer thuis?

@ midanie:Spannend hoor! Ik hoop dat je morgen positief nieuws kunt brengen en zo'n gezellige banner kunt gaan plaatsen!

jt, succes en plezier met je drukke weekend! Meestal is het wel erg gezellig hoor al die afspraken enzo, maar af en toe wat tijd voor jezelf is natuurlijk ook wel fijn!

Sukkie: hoop dat je ongi snel minder is! Maar iig wel fijn dat je weet dat alles gewoon weer werkt na de pil toch?!? Bij mij is het nog ff wat minder helaas.

@ shar: hoop dat je echt zo'n leuk verjaardagscadeau kan krijgen zeg! Daar kan geen ander cadeau tegen op! Succes met wachten nog ffies...

X Chantal

Terug
Bovenaan