wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

ANNE! GEFELICITEERD! Supper zeg!

Ik ben dinsdag dus ongi geworden, woensdag en donderdag een beetje.. en nu is het al over.. erg kort he? meer mensen ervaring mee? majaa ongi is ongi! dus op naar de volgende ronde!

Toedels!

Hee dames

@anne gefeliciteerd met je zwangerschap.

Zijn weer druk aan het klussen dit weekend mijn eisprong als het goed is.
Gister mijn vriendin op de koffie gehad en liet ze me ineens een echo foto zien is ze 12 week zwanger echt superrrrr.
Had wel toen ze het vertelde ik wil ook.
Zei dat later tegen mijn mannetje en die had dat ook hi wel lief.
Fijn paas klus weekend  allemaal

Groetjes pooohh

Hey meiden,

Iedereen lekker aan het genieten of genoten van het zonnetje? Hoop van wel, ik heb heerlijk buiten gezeten en een beetje vitaminen D tot me genomen vanmiddag.

Niet echt druk op het forum vandaag, ik kon er steeds niet opkomen, misschien dat jullie daar ook last van hadden. Mijn internet is momenteel echt prut met peren. Hoop dat daar snel verandering in komt. Val om de haverklap weg.

@Poohh, sorry van vanochtend, ben nog een half uur bezig geweest om weer op msn te omen, maar lukte echt niet. Finaal gefrustereerd!!! Toen maar gestopt en het nu maar weer eens geprobeerd. Vind het echt super voor je vriendin dat ze zwanger is!!! Nu maar hopen dat jij haar snel mag volgen!

@Sanne, balen meis dat je ongi geworden bent. Mijn eerste 4 ongi's na stoppen met de pil waren met heel veel bloed en niet heel pijnlijk. De laatste voordat ik zwanger was was juist met weinig bloed en heel pijnlijk, snapte daar ook niks van. Kan dus echt wel per keer verschillen.

@Chanti, fijn zeg dat er schot zit in je verbouwing. Volgens mij hebben jullie zo'n beetje het hele huis aangepakt he? Heerlijk, lekker alles naar je eigen zin en smaak. Wij gaan over 1,5 week weer richting huis, lijkt me heerlijk om weer bij onszelf te douchen. Foto's zet ik sowieso op hyves en kan ze uiteraard via msn laten zien.

@Anne, als je het leest, ik hoop dat je een heerlijk weekend hebt samen met jullie vrienden en dat het langzamer had tot je doordringt dat je zwanger bent!!! Vind het zelf ook nog heel onwerkelijk hoor, komt vooral denk ik omdat ik het nog niet kan/mag delen van mezelf. Als iedereen het straks weet is het wel anders denk ik.

@Midanie, weet je al iets? Zo benieuwd!!!

@deJong, bij jou al tekenen of kwaaltjes? Hoop zo voor je dat je niet ongi wordt!!! Hou ons op de hoogte!

@Sitty,JacqieSenna,Rianne en Angel, Stephanie89,Alyssa en Schuerke, hoe is het met jullie lang niks van jullie gehoord meiden. Willen jullie wel in het lijstje blijven? Gezellig hoor, als jullie weer eens wat laten horen!

@Allemaal hele fijne paasdagen toegewenst, hopelijk met erg mooi weer!!!

@de Klussers, geniet ervan en duim voor goed resultaat!

@de Wachters, duim heel erg voor een positieve test!!! Dat het wachten maar beloond mag worden.

@de meiden die ongi zijn, gauw over en snel op naar de volgende ronde.

@de Zwangeren, geniet er lekker van, hopelijk niet te misselijk en/of te onzeker!!!

Nou mijn penne schotel staat in de oven, wens jullie ook allemaal smakelijk eten! Ga er een eind aan breien, aan dit verhaaltje.

Het schema nog even meeverhuisd omdat dat wel makkelijk is om dan ff snel te zien wie wacht, ongi is en afspraken heeft.

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatste ongi

sitty
25
1
1
  6 maart

jacqsenna
22
1
2
12 maart

chanti_85
24
1
1
19 maart

rianne_82
26
1
1
31 maart

nod's april

naam
leeftijd
ronde
kindje
verwachte nod

schippersvrouwtje 1984
24
6
1
2 april

_angel_80
28
3
1
3 april

belgies
28
3
1
3 april

midanie
25
1
1
10 april

dejong1970
38
2
2s
12 april

kidsvos
22
1
3
14 april

dora the explorer
30
1
2
17 april

lynn
29
2
1
21 april

loeske86
21
2
1
23 april

kwisjuh
29
2
1
25 april

marijke_en_richard
21
3
1
25 april

schuerke
26
3
1
27 april

stefanie (baby23)
23
2
1
28 april

poohh
24
2
1
28 april

nod's mei

shar25
25
2
1
  5  mei

sanne88
21
2
1
  9  mei

sukkie_85
23
3
1
13 mei

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-09

alyssa
nog niet   over nagedacht
als ik het weet wel anders word het moeilijk he
16-11-09

stephanie89
ja
ja
?

senorita        
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
?

j-t
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-09

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-09

anne/belgies
?
?
?

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
25-03-09
1ste afspraak

alyssa

stephanie

j-t
24-04-09
14-05-09
echo!!!
controle huisarts

senorita
21-04-09
2de echo

schippersvrouwtje
?
?

anne/belgies
?
?
Zo dit was em dan echt. Ga nog lekker ff msnen met Marijke en dan lekker eten.

Een dikke knuffel voor jullie allemaal

Liefs Svtje

Hey meiden,

Sorry dat ik er een aantal dagen niet geweest ben.
Veel moeten werken en vooral vervelende tijden en om heel eerlijk te zijn heb ik de afgelopen dagen het forum even vermeden.
Was erg teleurgestelt van mijn ongi en las dat er de een na de ander zwanger was en in onze vrienden groep 4 tegelijk zwanger geworden  ppfff even een dip weekje en een verwijderde verstandskies die onwijs zit te vervelen maar ja we zijn ondertussen weer flink aan het klussen dus komt helemaal goed!!

En jullie nog plannen voor de paasdagen?

Ik ga 2e paasdag lekker mijn verjaardag vieren en heb met mijn ventje afgesproken dat we er vanaf deze maand van gaan genieten en het gedwongen gevoel achter ons laten.

Svtje@ Hoe is ie? last van kwaaltjes?

Anne@ gefeliciteerd geniet er maar lekker van!!

Sanne@ ik herken je verhaal wel ben de afgelopen x ook maar echt 2 dagen ongi geweest en daarna nou mag geen naam hebben en ontzettend veel last van krampen enz terwijl anders ja beetje krampen en zeker 5 dagen volop ongi maar wat dat betekend denk niets.

@verder iedereen die ik vergeten ben succes met klussen of afwachten.

Vrolijk pasen en hopelijk rollen er veel eitjes deze dagen haha.
Liefs Schuerke

Hey Schuerke,

Wat fijn om weer wat van je te horen!!! Snap het heel goed hoor, dat je even in een dipje zit. Hier vliegen de zwangeren je ook nog eens op de oren. Is best heel moeilijk, tuurlijk ben je blij, maar diep in je hart steekt het! Had dat zelf ook hoor toen ik laatste keer weer ongi geworden was. Echt verdrietig en in een dipje. Toen heeft Marijke me er met ons topic weer helemaal bovenop geholpen. Daarvoor zijn we hier natuurlijk ook, om lief en leed te delen. Om elkaar te steunen en met elkaar te vieren.

Hoop voor je dat je verstandskies (het trekken ervan) snel ophoudt met zeuren en dat je kunt genieten van heerlijke paasdagen. Gun het je van harte dat je jezelf binnenkort toe kunt voegen aan ons lijstje en gezellig met ons mee kan kletsen over kwaaltjes. Tot die tijd gewoon af en toe lekker lezen en reageren wanneer jij je prettig voelt!!!

Mijn kwaaltjes vallen gelukkig mee, vooral trek in van alles, moe en af en toe beetje misselijk (maar niks bijzonders).

Geniet lekker van je weekend meid!

Veel liefs Svtje

Hoi Svtje,

Dank je wel voor je lieve reactie zit hier met tranen in mijn ogen.
Echt super bedankt!!!!
Doet me goed te lezen dat ik echt niet de enige ben.

Gelukkig blijven de kwaaltjes nog beperkt voor je, hopen dat dat zo blijft.
Weet je al wanneer je voor je 1e afspraak naar de verloskundige mag?
En hoe heb je het jou ventje eigenlijk vertelt?
Jij ook een heel fijn paasweekend en lijkt me een heel apart idee dat dat je laaste pasen is alleen met je ventje (volgende x met z'n 3e) hihi.

Liefs Schuerke

hey scheureke

je ben idd neit de enige hier hoor die af en toe in de put zit want ik zei van de week ook tegen svtje dat ik zo baalde van al die zwangere haha ook al gun ik het iedereen het doet toch zeer die rot ongi dan lopen hier de tranen ook wel ff over mijn wangen hoor

maar als je vaak je hart lucht dan kan je er weer tegen het is geen aanstellen hoor vind ik het is je gevoel en je word er steeds sterker van
meis ik gun het je van harte dat jij heir een smile neer zet en als het wat is we zijn er voor je

knuffel

o jee vergat wat

@ sanne
wat vervelend dat je ongi bent geworden succes volgende ronde

@ chanti
wow jij bent echt net bob de bouwer haha succes nog ff

@ klussers succes want k hou van smile's

@ wachters ik duim voor jullie allemaal
@ zwangere blijf vooral reageren vind het leuk om jullie verhalen te horen

xx

Terug
Bovenaan