wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 3

Hey Schuerke,

Heel graag gedaan hoor!!! Was niet de bedoeling om je aan het huilen te maken, maar ben blij dat ik je een beetje heb kunnen oppeppen.

Ik ga de dokter bellen als we weer thuis zijn, voorlopig nog even aan het varen. Als het goed is ben ik tegen die tijd (als alles goed mag blijven gaan) een week of 8. Tijdje geleden bij de huisarts geweest en gevraagd voor als.. wanneer ik dan zou moeten bellen. Hij zei voor de 10 weken (bij week of 8), zodat er termijn echo mogelijk is om te bepalen hoever je bent.

Ben in de rondte dansend met de test te slaapkamer in gelopen, was 's ochtends vroeg, dus mannetje lag nog in bed. Toen gezegd dat we papa en mama werden. Kreeg een hele dikke knuffel!

Liefs Svtje

Dank je wel Svtje en Marijke jullie zijn schatjes,

Fijn dat jullie dat gevoel ook ooit hebben.
Voel me af en toe echt een zeikerd maar inderdaad het doet echt wel wat met je als je hoort dat andere zwanger zijn ookal wil je dat niet laten merken vroeg of laat kom je jezelf toch tegen.
Ach we gaan gewoon weer vol goede moed verder klussen en wie weet is het deze ronde wel raak.

Maar eerst maar eens even verjaardag vieren maandag .

Fijne avond nog allemaal

Vrolijke eerste paasmorgen lieve meiden!

Het zonnetje schijnt hier al lekker, hoop bij jullie ook. Dat jullie maar lekker kunnen gaan genieten van 2 heerlijke paasdagen lekker met z'n tweetjes,drietjes of gezellig met familie en of vrienden.

Ik krijg hier net een lekker gekookt eitje op bed, waar ik zo lekker van ga genieten. Verder is het zo dat wij ergens vandaag La France induiken en ik dus uit de ether ga zijn minimaal tot dinsdagavond als ik met niet vergis. Dat wordt afzien dus! Als het mooie weer aanhoudt ga ik me lekker wagen aan een wandelingetje of een beetje in het zonnetje zitten. Jullie moeten natuurlijk wel gezellig het forum draaiende houden he! Dan heb ik wat te lezen als het weer kan.

Het is inderdaad een gek idee (dat als het allemaal goed mag gaan) dit onze laatste pasen met z'n tweetjes is (Schuerke typte dit gister). Een heerlijk idee uiteraard! Hoop dat dit voor velen van jullie mag gelden. 2009 is een prachtig jaar meiden, hopen dat het ook een heel vruchtbaar jaar mag zijn!

@Schuerke, geniet lekker van je/de verjaardag morgen! Even gezellig wat mensen om je heen en afleiding. Wat je al zei, gewoon lekker op naar de volgende ronde en wat Marijke al zei, als je even lekker wil spuien, wij zijn er voor je!

Take care meiden!

Dikke kust Svtje

Hey, ik heb gisteren helaas negatief    getest dus niet zwanger helaas. Ook nog geen ongi te bekennen dus wacht het maar gewoon af. Als ik volgende week nog niet ongi ben nog maar een keer testen. Hele fijne pasen allemaal!

xxx Midanie

Hey Midanie,

Het kan nog alle kanten op hoor, kan zijn dat je lichaam nog niet zoveel hcg heeft aangemaakt. Jt en Anne/Belgies hadden allebei rond NOD eerst een negatieve test en daarna een positieve. Wil je natuurlijk niet teveel hoop geven. Beter uitgaan van negatief en uiteindeijk positief dan andersom.

Geniet in ieder geval lekker van de paasdagen en het mooie weer (als dat het geval is bij jullie?)

Zat even te googelen en kwam dit tegen.

Even een leuke link voor de meiden die zwanger zijn:

http://www.babybytes.nl/verloop

Hierop zie je het verloop van je zwangerschap heel duidelijk.

Liefs Svtje

Hallo Meiden,

Ben weer een weekje niet op de computer geweest want ben een midweekje weg geweest!! Maar moest vandaag echt even kijken wat er deze week allemaal heeft gespeeld hierop het forum...
Zag dat er ook weer nieuwe zwanger zijn tussen ons :D.. Echt super!! Gefeliciteerd, geniet van jullie zwangerschap..

Heb vanaf begin deze week veel last van ongi krampjes, snel vermoeid, gevoelige tepels, snel geirriteerd  en een moeilijke stoelgang (heb ik nog nooit last van gehad)..
Zijn dit ontpil symptomen of kan het echt zo zijn dat ik misschien zwanger ben :D... Weet iemand dit?? Kan niet wachten tot de 23ste want dan zou ik eigenlijk ongi moeten worden en dan kan ik ook een test gaan doen..
Ben gister bij een vriendin geweest en die had ook pas in het begin van de zwangerschap last van haar stoelgang.. Maar ik weet ook dat je lichaam je vaak voor de gek kan houden :S..
Moeilijk dat wachten...

@iedereen... Fijne paasdagen..

Liefs

Hey Loeske,

Leuk weer wat van je te horen, heb je een leuke midweek gehad? Vast wel mooi weer geweest. Spannend hoor, nog 11 dagen tot je NOD. Weet niet of je zo vroeg al klachten kunt hebben.Moet eerlijk bekennen dat ik niet meer weet hoe vroeg van te voren het bij mij begon. Merkte het in eerste instantie aan pukkeltjes/bultjes in mijn gezicht die ik niet kon zien, maar wel voelen en inderdaad die gevoelige tepels. Normaal voor ongi had ik gevoelige borsten en nu alleen de tepels. Verder veel last van afscheiding en juist een erg goede stoelgang (als je begrijpt wat ik bedoel) Natuurlijk verschilt het bij iedere vrouw, dus ja.... lekker makkelijk he! Hoop voor je dat jouw klachtjes kwaaltjes zijn, zou wel heel gaaf zijn! Ik tel met je mee af hoor, nog 11 nachtjes....

Geniet van de paasdagen!

Liefs Svtje

Hey meiden,

Het internet bereik is nu al prut met peren, vanaf vanaaf uurtje of 19.00 waarschijnlijk helemaal weg, dus vandaar nog ff een berichtje. Niet heel veel beleefd sinds het laatste berichtje dat ik tikte en het forum is ook heel erg rustig. En terecht, met pasen.

Hoop jullie allemaal dinsdag avond of woensdag weer op 't forum tegen te komen.

Veel liefs Svtje

Terug
Bovenaan