Hallo allemaal!
@ belgies@
Heb je al een digitale test gedaan? Ik vond dat wel handig omdat je dan niet met zo'n vaag streepje zit. Bij mij gaf hij midden op de dag al aan dat ik zwanger was, maar was ook een week over tijd.
Het zal leuk zijn als je ook een banner hebt, en anders helpen we je er wel mee hoor!
@midanie
ben je al ongi geworden? Kwaaltjes zeggen niet altijd wat, maar bij svtje wel!! die had al behoorlijk wat kwaaltjes!! Zelf heb ik nog steeds weinig kwaaltjes. Ik testte na 1 week pas positief... dus misschien over een paar dagen nog eens testen?? Het kan natuurlijk dat je weinig hormonen hebt...
@shar25
tjsonge, jij mag weer opnieuw beginnen. Balen zeg. Flink gaan klussen he... tzou zo leuk zijn en idd, wel heel speciaal als je rond je verjaardag en moederdag zwanger zou zijn... ik duim voor je!
@ chanti
Nou, jij hebt het ook lekker druk zeg, midden in de verbouwing! Wel lekker als straks alles klaar is!
@ sanne
hé, voordat ik de pil slikte had ik een hele onregelmatige cyclus. En ja, de ene keer was ik 2 dagen ongi, de andere ruim 8 dagen. Is jouw cyclus wel een beetje hetzelfde? anders zou je ovulatietesten kunnen gebruiken. succes ermee!
@pooh
Wat geinig zeg dat je vriendin zwanger is!! Nu jij nog snel, want dat is zo leuk om samen zwanger te zijn!!!!!! Succes met klussen!! ik duim voor je!
@schuerke
He, heel begrijpelijk hoor dat je even niet op het forum bent. De een na de ander wordt zwanger.... nu jij nog!! Ik snap het wel, zeker als je ziet dat in je vriendingroep ook iedereen zwanger is. maar niet bij de pakken neer gaan zitten hoor! Lekker aan het klussen gaan, en jouw tijd komt heus wel!!! Ik duim voor je!
@marijke
Logisch dat je baalt van de zwangere!! Zou ik ook doen!!! want je wilt zelf ook zo graag! Hoop toch echt dat je je snel kunt toevoegen aan het lijstje en tot die tijd blijven we je steunen hoor! Zet 'm op!!
@svtje
volgens mij zit je nu in Frankrijk.... Hopelijk is het heerlijk weer. Hier komt het zonnetje af en toe al eens om het hoekje kijken. Lekker hoor!
Heb je een beetje bij geslapen? Moe zijn is ook een kwaaltje he.... weer een kwaaltje erbij voor je... hopelijk is dit wel zo'n beetje de laatste he? Gisteren, aan het einde van de middag ben ik weer in slaap gevallen, echt niet normaal. Maar nu kan ik er wel weer tegenaan. Hopelijk jij ook! Kzal je voorlopig niet op msn zien, ben er op z'n vroegst pas woensdagavond en anders vrijdag denk ik. Tot dan!
@ loeske
Leuk dat je er weer bent!! Lekker zeg, een paar dagen er tussenuit!! Pfff je hebt wel veel kwaaltjes zeg, het lijkt wel een zwangerschap... maar tzegt natuurlijk nog niks. Je lichaam kan je behoorlijk voor de gek houden. Dus je zult echt moeten wachten tot een posi-test!! Nog 10 daagjes.... succes ermee!
@kidsvos
Nou, het is wel te begrijpen hoor, dat je even niet gereageerd hebt. Zelf had ik dat ook heel erg. Als ik ongi was of de dagen erna, dan was ik er ook niet zo mee bezig. Pas als het klussen begon, dan kwam ik weer op het forum...!!! Ook wel lekker als je er niet zo erg mee bezig bent... Succes met klussen. Ik duim ook voor jou!
@schuerke!!
Wow, dat zou heel goed kunnen! Nu blijven klussen he? Wel lekker als je je eisprong voelt, dan weet je de juiste dagen!! Succes ermee!
Nou tis een flink verhaal geworden, maar nu ben ik weer bijgewerkt.
Zoals ik al eerder zei moet ik veel werken deze week, dus zal weinig op het forum zijn. Het gaat allemaal ontzettend goed. Ik voel me nog steeds niet zwanger en dat maakt me soms wel onzeker. Ook best veel steken in m'n buik en dat herken ik niet van de eerste zwangerschap. De echo zal me gerust moeten stellen. Gelukkig duurt dat niet lang meer. Wel wordt het steeds moeilijker om het te verbergen. Want veel kleren zitten al niet meer lekker en ik heb het idee dat de hele wereld het kan zien, onzin natuurlijk....
Kga vandaag lekker genieten van deze vrije dag samen met m'n twee mannen.
Gaan jullie nog wat leuks doen?
liefs j-t
/FONT>