Hey meiden,
Die strandwandeling is er niet meer van gekomen, wel lekker lang gebadderd en inmiddels pannenkoeken gegeten, ook heel gezellig.
@Kisjuh, veel succes in Duitsland, is voor je werk toch? Spannend hoor, zou zeker een testje meenemen, al verkopen ze die in Duitsland natuurlijk ook wel, maar eigen spulletjes zijn stuk makkelijker en overzichtelijker. Geniet ervan in ieder geval, we blijven lekker schrijven, zodat jij wat hebt om te lezen als je terugkomt...richting deel 5 zou zo maar kunnen hihi. Wat betreft het foliumzuur, ik had die van Etos eigen merk en heb er geen last van gehad, weet niet of je nou bedoelde dat je er even mee ging stoppen, met het foliumzuur...Als je nog steeds probeert om zwanger te raken zou ik er eerlijk gezegd niet mee stoppen, maar misschien ander merk proberen of de zwangervitamines van Centrum (Materna) daar zit foliumzuur in, misschien heb je daar geen last van.
@Friezinnetje, van harte welkom op het forum meid! Klets lekker mee, hier altijd wat te beleven! Wat betreft je vraag over foliumzuur, die kun je gewoon gaan slikken hoor, het beste is om er gewoon gelijk mee te beginnen als je gestopt bent met de pil, de periode dat je foliumzuur slikt maakt niet uit, kan geen kwaad, ben zelf in oktober gestopt met de pil en in december met foliumzuur begonnen, heb het tot de 12de week van mijn zwangerschap geslikt (gewoon potje opgemaakt) en slik nu zwanger vitaminen van Centrum,daar zit het ook in (maakt niets uit). Tja... ontpillen dat kan per persoon heel erg verschillen, heb daar zelf geen rekening mee gehouden ivm klussen... we zijn gewoon gelijk na het stoppen gaan proberen,dan zie je vanzelf wel hoe lang je nodig hebt, ik had zelf in de 6de ronde een positieve test in mijn handen. Ze zeggen wel eens dat het beter is om even een natuurlijke ongi af te wachten na het stoppen, zodat makkelijker bepaalt kan worden hoe ver je zwanger bent, maar daar is tegenwoordig ook de termijnecho voor. Lekker doen waar jij je zelf het prettigst bij voelt! Wat is je leeftijd? 1ste ronde, 1ste kindje neem ik aan? Wanneer is je NOD? Als je deze gegevens even doorgeeft dan zetten we je in onze "beroemde"zwanger lijst!!!
Kus Svtje