wie is er nog maar net bezig zwanger te worden deel 4

Dacht neem de tabel ook weer even mee naar de volgende pagina, dat is makkelijker kijken wie wanneer NOD heeft!

naam
leeftijd
ronde
kindje
laatst verwachte ongi

chanti_85
24
1
1
19 maart

sanne88
27
3
1
31 mei

nod's juni

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

roselien
38
2
3
   3 juni

roos170
21
1
1
  8 juni
10 juni

dora the explorer
30
3
2
   8 juni

loeske
23
4
1
  9 juni

schuerke
27
4
1
10 juni
4 juni

elleste
30
2
1
10 juni

sukkie_85
23
4
1
12 juni
 8 juni

twijfeltje1984
25
4
1
12 juni

rianne_82
26
3
1
14 juni

isa83
26
1
1
14 juni

vieguh
27
1
1
17 juni

lyn79
29
4
1
20 juni

midanie
26
3
1
22 juni

poohh
24
4
1
24 juni

kwisjuh
29
4
1
27 juni

nod's juli

naam
leeftijd
ronde
kindje
nod
/

line1975
33
3
1
  1 juli

schuerke
27
5
1
  3 juli

dora the explorer
30
4
2
  6 juli

sukkie_85
23
5
1
  9 juli

roos170
21
2
1
   9 juli

elleste
30
3
1
14 juli

zwangeren

naam
wil je weten wat het word?
mogen wij weten wat het word?
uitgerekende datum

_mie_pie
ja toch wel haha
van mij wel
04-11-2009

j-t  
ja,maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
27-11-2009

senorita
weet ik nog niet
als ik het weet, weten jullie het ook
02-12-2009

schippersvrouwtje
ja, maar man niet
nee, ik weet het zelf ook niet
10-12-2009

marijke_en_richard
jaaaaa denk niet dat ik het af kan wachten
ja hoor
03-01-2010

shar25
jaaaaaaa
jaaaaa
05-01-2010

stefanie/baby23

05-01-2010

kidsvos
ja
denk het wel
11-01-2010

anne/belgies

ja,maar wil het zelf niet weten
nee, weet het zelf ook niet
18-01-2010

loeske        
Jaaa
jaaaa
16-02-2010

afspraken bij verloskundige

naam
datum
waarvoor?

_mie_pie
11-05-09
27-05-09
echo!!!!!
verloskundige

j-t
11-06-09
controle huisarts

senorita
25-05-09
afgesnoepte echo

schippersvrouwtje
24-06-09
controle verloskundige 14.00

marijke_en_richard
03-06-09
1e afspraak verloskundige

shar25
27-05-09
verloskundige

baby23 stephanie
?
?

kidsvos
06-06-09
2e afspraak verloskundige

anne/belgies
19-06-09
24-06-09
intake
termijnecho

loeske
15-07-09
1ste afspraak  verloskundige 9.00u
termijnecho
wat word het?

naam
eigen idee
meisje
jongen

miepie
eerst dacht ik een meisje en nu
begin ik te twijfelen, dus ik
weet het niet

x
x

jt

xx
x

senorita

xx
x

schippersvrouwtje
een meisje!!!
x

x

marijke_en_richard
een jongen!!!
x

x

shar_25

xx
x

baby23

xx
x

kidsvos
nu denk ik een jongen, maar
twijfel nog iets

x

anne/belgies
nog geen idee
x

loeske
nog geen idee
x
x
@Rianne & Isa, DuimDuimDuim, ook jullie NOD is morgen al! Hoop dat er goed nieuws deze kant op mag komen meiden!!!

Liefs Svtje

Sv'tje
Veel plezier vandaag op de bruiloft!!
Hopelijk blijft het weer zo en komt je de dag goed door!

Veel liefs Anne

Hey Anne,

Dank voor je berichtje  Ben het zo met je eens wat betreft meerdere echo's. Heb er nu dan zelf 2 gehad en krijg nog een 20 weken echo. De eerste was puur medisch (ivm roze slijm verlies) dus ja 2 over 9 maanden is echt errug weinig en wat je zegt kleine moeite. 24 juni heb ik inderdaad alleen controle en voor de eerste keer  luisteren. De dokter kon het met de inwendige echo met 10 wk 6 dgn bij mij wel laten horen, vond ik super! Uitwendig kan het dan nog niet omdat het nog te vroeg is.

Nog 11 nachtjes slapen, dan mogen we naar de verloskundige en ga jij je kindje zien

Kus Svtje

Sv'tje
We kunnen er helaas niets aan doen. Ik heb dan toevallig ook om dezelfde rede een extra echo gehad. Ik wist niet dat ze het hartje nog niet uitwendig kunnen laten horen.
Lijkt me overigens helemaal super om dat te horen.
We leven samen maar naar de 24e. Ook al zal jij dan niets zien, het doe je al veel goeds als je het hartje weer te horen krijgt!
Eigenlijk gek dat je dan na die 20-weken echo je kindje pas zo'n 20 weken later weer in levende lijve te zien krijgt haha... Dat is natuurlijk helemaal super!!

Liefs Anne

Goedemorgen meiden!!

Vandaag zou het een heerlijke zonnige dag worden, maar waar blijft de zon??? Hoop echt dat het straks nog even door komt dan kan ik ff in de tuin zitten..
De tuin schiet bij ons echt al goed op, overkapping staat bijna en dan nog betegelen en dan is het grove werk gedaan!! Beplanting kijken we dan nog wel een keer maar we kunnen gelukkig dan heerlijk buiten zitten..
Heb nog niet veel last van kwaaltjes maar heb nu wat meer last van vermoeidheid, mijn borsten zijn pijnlijker en nog af en toe krampen..

@ Belgies.. Met mijn zwangerschap gaat het echt goed.. Heb ook niet veel last van kwaaltjes, af en toe krampen, vermoeidheid en pijnlijke borsten..
15 juli dan krijgen we onze eerste echo, hoop dat alles goed is en dat alles het doet..
Dat lijkt me ook echt vervelend als je niet naar de wc kan, steeds dat opgeblazen gevoel! Probeer maar eens pruimen te eten of pruimensap te drinken, dat mag tijdens de zwangerschap..

@ svtje.. Hoe was de bruiloft gister?? Heb je het goed kunnen vol houden??
Filet American zal ik ook wel gaan missen haha en leverworst ook wel!! Maar heb het er ok zeker weten voor over, voor je het weet kan je weer alles eten.. Eerst genieten van de zwangerschap ;)..

@ Marijke.. Leuk dat ik jou nou ook op msn heb, jammer dat we maar kort hebben gesproken!!
Hoe gaat het met de misselijkheid?? Hoop voor je dat het al wat minder is!!

@ midanie.. Gelukkig heb je veel afleiding gehad dit weekend, wachten is gewoon het vervelendste!! Hoop voor je dat de week snel voorbij is en dat je dan een positieve test in je handen hebt..
Duim voor je meid!!!

@ twijfeltje, rianne & isa... Weten jullie al iets?? Spannend!! Duim voor jullie ;)..

@ alle wachters.... Duim voor jullie!! Er mogen wel meer smileys bijkomen...
@ alle ongi-ers... Dat de rode duivels maar snel weg zijn, op naar de volgende ronde..
@ alle klussers... Geniet ervan ;)..
@ alle zwangeren.. Geniet ervan!!

Liefs loeske

Goeiemiddag, voor mij nog morgen meiden!!!

Pff ben even aan het bijkomen hoor! Was ontzettend gezellig gister, maar wel een lange dag. Zijn om half  13.30  van boord gegaan en waren om 01.30 weer terug dusse...Was het echt waard, absoluut, heb zelfs lekker gegeten, beetjes uiteraard, maar toch. De taart was ook niet te versmaden!!!

Vandaag maar eens rustig gezellig dagje met mijn mannetje! Moet helemaal goedkomen dus, misschien nog wel een strandwandelingetje... als ik beetje bijgekomen ben straks.
Het weer hier is ook nog niet om over naar huis te schrijven, hoop dat het beter wordt.

Wens jullie allemaal een hele fijne zondag toe! Take care meiden!

Knuffel Svtje

Hey lady's!

Hier maar weer eens een berichtje van mij. Heb de afgelopen week niet veel tijd gehad om te lezen of te reageren....en dan ben je zo ineens weer 3 pagina's verder! Dinsdag vertrek ik naar Duitsland voor 3 weken, dus dat wordt wat als ik op 3 juli terug kom! Misschien is er dan alweer een nieuw forum met nr 5!! Haha

Afgelopen weekend zou mijn eisprong geweest moeten zijn, druk geklust en getest...maar ik zag geen streepje! Snap niet of ik misschien iets verkeer doe met die ovulatietesten....Of misschien heb ik deze maand geen eisprong? Normaal voel ik t altijd,maar ook daarvan is nu geen sprake! Veel nut heeft t niet meer, ook mijn mannetje is de komende weken van huis, die is vanmorgen al vertrokken! Deze maand zal dus niet vruchtbaar zijn vrees ik! NOD dag is 27 juni, ik neem voor de zekerheid een testje mee, maar heb  weinig hoop !

@ Loeske van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, geniet ervan!
@ JT damn wat zal dat schrikken zijn geweest! maar nu heb je t hartje wel gehoord, gelukkig maar!
@ Anne, ook voor jou was t schrikken natuurlijk. Wat jij al niet allemaal mee hebt gemaakt! kan me voorstellen dat je daar heel onzeker en bang van wordt...

Ik weet niet meer wie t vroeg, maar ik ben ook steeds misselijk, al een paar weken achterelkaar. Nu ik t las op t forum kan t wel eens van de foliumzuur komen! Ik vroeg me al af waar t vandaan kwam. Ik ga ff stoppen ermee en dan de proef op de som nemen!

@ iedereen, sorry voor mijn ego berichtje, moet nog zoveel doen in huis!

Als ik terug kom wil ik een hele rij  zien, begrepen??

Tot gauw!

Liefs Kwisjuh

Hallo meiden!!

Ik ben al een tijdje dit forum aan het lezen en ik vind het gewoon supergeweldig dit. Je kan gewoon alles bespreken wat je voelt heerlijk!

Mijn man en ik hebben het er ook al een poosje over.. en we willen het graag gaan proberen. Ik wil eerst een maand / twee maanden ontpillen... Raden jullie me dit ook aan of is dit voor iedereen verschillend? En hoelang van te voren zijn jullie begonnen met foliumzuur, kan ik dit al gaan doen? Kijk, allemaal vragen die ik hier gewoon kan stellen :)

Volgende week maandag heb ik mijn laatste pil, spannend!

Hoop hier gezellig met jullie mee te kunnen kletsen en elkaar te helpen en overal bij te steunen.

Friezinnetje

Terug
Bovenaan