Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ja idd carnaval breekt ook weer los , ik drink gewoon nu al niet meer om me lichaam in gezond mogelijk staat te houden ( als ik drink dan drink ik namelijk altijd te veel hihi ) dus zaterdag gaan we met vrienden bowlen en wat drinken dan gebruik ik als excuus dat ik net ziek geweest ben en dan lieg ik ook niet want ik heb de griep gehad

ja ik drink heel af en toe een borrel maar alleen als ik zeker weet dat ik niet zwanger ben nu kan het ook wel omdat ik net ongesteld ben geweest maar meestal blijf ik netjes aan de fris

ik drink zo ie zo al niet want mijn vriend heeft geen rijbewijs dus ik moet altijd rijden en ik ben in oktober gestopt met roken en de vragen van wil je zwanger worden zijn nu wel over want we hebbe gewoon gezet ooit wel maar nu niet we willen eerst in het huisje alles doen enzo en nu is dat klaar dus heb er geen last van haha achteraf maar goed ook ik word van die vragen altijd rood

nou ik werk dus in een winkel en wij hebben van die klanten die schatten ons een jaar of 17 of 18 en er zijn al 2 collega`s van me zwanger bij onze afdeling en wij beginnen nu ook met klussen en ik weet nu alweer de reacties van klanten als we een buik krijgen , van kind krijgt kind en was het een ongelukje en al dat soort dingen laatst was ik met een klein jongetje een beetje aan het stoeien zegt zo een vrouw heb je er ervaring mee ik zeg neej nog niet en ze zegt nou gelukkig niet want je bent nog veel te jong ik dacht hallooo ben 21 jaar en woon al lang genoeg op eigen benen om dat voor mezelf te beslissen

@ chantal

pff ik werk in de thuiszorg en idd dezelfde reacties kind wacht nog maar een paar jaar maar ik ga lekker doen wat ik zelf wil pff laat iedereen zich met zichzelf bemoeien  

en de overheid promoot de laatste tijd het jonge moederschap alleen maar omdat nederland vergrijst door vrouwen die na hun 35e pas aan hun eerste kindje beginnen , endan bedoel ik niet de vrouwen die al jaren bezig waren met zwanger worden hoor maar die eerst heel erg veel met studie en werk alleen bezig zijn ( en ik heb trouwens net me mbo nivo 3 gehaald gister een brief in de bus ) en ik moet 17 maart voor me theorie van me auto :D

ja dat zijn de dingen die ik ook altijd te horen krijg overal pff ik word daar zo moe van ik heb zoiets dat maken wij zelf wel uit als mijn vriend en ik het allebei willen dan snap ik het probleem niet ik heb me net toen ik aan de telefoon was met me moeder me bijna verlult dat we zijn begonnen hahaha kon me nog net inhouden pff wat is dat moeilijk zeg

ik mocht het van me mannetje niet aan me moeder vertellen maar mijn moeder is meer als me moeder het is me beste vriendinnetje dus en ik ga liever naar haar toe als ik echt het niet meer weet , alleen me schoonmoeder vertellen we niks want die koopt gelijk de hele baby afdeling van de hema leeg bijvoorbeeld

Terug
Bovenaan