Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

ja ik wil het eigenlijk dolgraag aan mijn moeder vertellen maar ik weet niet of zij dat voor zich kan houden en me vriend zegt dat als ik het aan mijn moeder vertel dat ik het dan ook aan mijn schoonmoeder moet vertellen maar dat wil ik zeker niet want dan staat het morgen in de krant hahaha

ja zo is mijn schoonmoeder dus ook en het liefst vertel ik het ook aan me zus maar die werkt weer met me schoonmoeder hihi

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:47:14'));

ja zo is mijn schoonmoeder dus ook en het liefst vertel ik het ook aan me zus maar die werkt weer met me schoonmoeder hihi

haha ja dan word het toch lastig zowiezo als je het verteld tegen iemand in je omgeving dat praat iemand toch gauw onbedoeld zijn of haar mond voorbij maar ik ga zo maar eens achter de pc vandaan ga me even douchen enzo klaarmaken voor de volgende klus hahaha
ik klus
jij klust
wij hebben geklust

nou dames fijne avond en een vruchtbare nacht toegewenst en ik lees morgen wel weer bij haha
nou toedels!!!!!!

nou ik stop ermee voor vandaag ik kruip lekker op de bank house kijken dat al begonnen is overigens en morgen weer lekker werken van 8 tot 5 en dan lekker weekend :D:D

quote: chantal_21 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:50:39'));

nou ik stop ermee voor vandaag ik kruip lekker op de bank house kijken dat al begonnen is overigens en morgen weer lekker werken van 8 tot 5 en dan lekker weekend :D:D

ja heerlijk kan niet wachten tot het weekend is haha nou nu ga ik echt doeiiiiiiiiiiiiiiiii

Jeetje wat is het druk geweest vanavond haha!

Weer heel wat gemist zie ik...
Ik las iets over pillen? Wat voor pillen zijn dat dan?

En ik kom uit Hoorn btw :)

Groetjes
Jacqueline

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:06:16'));

hoi pooh

hoe is het met jou???
zag dat je ook op de lijst stond leuk hoor en je discussie is wel geslaagd het is hier lekker druk en gezellie

groetjes

Hoii marijke

Alles goed hoor hier bij jou ook.
Ja zie het dat het lekker druk, leuk.
Ben er nog niet veel aan toe gekomen om lekker mee te kletsen.
Steeds werken tot 18 uur eten douchen ff tv kijken en dan ff neuzen.
Druk druk.
Wel leuk  zo die lijst kun je het van elkaar zien en mee leven.
Nog een dagje en lekker weekend.

Groetes poohh

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:44:59'));

ja ik wil het eigenlijk dolgraag aan mijn moeder vertellen maar ik weet niet of zij dat voor zich kan houden en me vriend zegt dat als ik het aan mijn moeder vertel dat ik het dan ook aan mijn schoonmoeder moet vertellen maar dat wil ik zeker niet want dan staat het morgen in de krant hahaha

Hallo

Moeilijk he om het voor je te houden voor je moeder.
Heb ik ook wil het dol graag vertellen.
Maar ik ken haar dan weet mijn tante (haar zus) het ook zei wil het dan ook weer aan iemand vertellen en dat begrijp ik ook wel dus kan beter mijn mond houden.
Heb wel zoiets mocht ik zwanger zijn ga ik wel direct naar haar toe ook al ben ik nog geen 3 maand heen.
Zo denk ik nu

Groetjes poohh

Terug
Bovenaan