Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hey!

Ik ben Calimero! ben bijna 21 jaar en ben nu bijna 2 weken gestopt met de pil en hoop dus zo snel mogelijk zwanger te zijn!  Ben er echt happy mee maar wil het dus ook nog niet tegen iedereen vertellen duss ik voeg me bij jullie aan!
Ik heb al een dochtertje van 4,5 jaar...

Groetjes Calimero

quote: JacqieSenna reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 21:38:09'));

Jeetje wat is het druk geweest vanavond haha!

Weer heel wat gemist zie ik...
Ik las iets over pillen? Wat voor pillen zijn dat dan?

En ik kom uit Hoorn btw :)

Groetjes
Jacqueline

Heej Jacqueline,

Ik heb het over multivitamines, speciaal voor vrouwen die zwanger willen worden, zwangere vrouwen en vrouwen die borstvoeding geven. In deze multivits zitten alle extra vitamientjes en mineralen om je lijf goed voor te bereiden op een zwangerschap en goede ondersteuning te bieden als het eenmaal zo ver is.

Normale multivitaminen mag je namelijk niet slikken. Daarin zit teveel vitamine a, dat tijdens een zwangerschap schadelijk kan zijn voor je beeb.

Bovendien zit er in de speciale multivits ook precies de juiste hoeveelheid foliumzuur, dus hoef je dat ook niet meer extra te nemen. De multivits zijn  in allerlei merken te krijgen. Je kan kiezen voor VSM, Davitamon of gewoon het huismerk van Kruidvat bijvoorbeeld. Deze slik ik zelf ook, ze zijn het goedkoopst, maar bevatten toch alles wat je nodig hebt!

Het kan geen kwaad, dus ik zou zeggen: Ga ervoor!

Groetjes!!

Hey Meiden,

Ik ben 25 jaar en ben sinds vorige week gestopt, dus nu een van de volgende dagen de laatste keer (tot na men zwangerschap) ongesteld! En dan kan het werk beginnen ;-)
Dus leuk dat we er met zen allen gezellig over kunnen kletsen!
x

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 12:03:32'));

Hey Meiden,

Ik ben 25 jaar en ben sinds vorige week gestopt, dus nu een van de volgende dagen de laatste keer (tot na men zwangerschap) ongesteld! En dan kan het werk beginnen ;-)
Dus leuk dat we er met zen allen gezellig over kunnen kletsen!
x

heyhey welkom bij de club gezellig dat je er ook bij komt maar fixeer je er niet te veel op dat het in 1 keer kaar is want in veel gevallen lukt dat niet

Zoooo! Wat een drukte op het forum.
Had het gisteren ook zo druk..
Moest me bedwingen niet al een  mini baby kledingstukje  te kopen,
het ziet er ook allemaal zo aanlokkelijk uit nu ik weet dat we
er voor gaan!
Ik ga wel proberen om me niet teveel te richten op het 'maken van een baby'
maar vooral ook van deze spannende tijd te genieten.
Ik denk trouwens dat ik het wel tegen mijn zus ga vertellen, want die
is ook bezig voor een kindje. Dan lijkt het niet alsof ik haar wil nadoen of wat dan ook. Klinkt misschien stom maar goed.

Ik ga er mee stoppen, lekker  naar huis  naar mijn vent!

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:44:59'));

ja ik wil het eigenlijk dolgraag aan mijn moeder vertellen maar ik weet niet of zij dat voor zich kan houden en me vriend zegt dat als ik het aan mijn moeder vertel dat ik het dan ook aan mijn schoonmoeder moet vertellen maar dat wil ik zeker niet want dan staat het morgen in de krant hahaha

wat herkenbaar hahahah! dat heb ik ook, dan weet meteen de hele familie t en gaan ze steeds vragen of t al is gelukt..hihi

ik slik ze van dagravit voor mama & baby zit alles in. ohwjaa meer klussen helpt niet hoor. de zaadcel van de man kan 5 dagen overleven dus het hefet echt geen zin om meer te klussen, het beste is om de 3 dagen. als je het korter doet zwakke de zaadcellen af van de man en als je bijvoorbeeld maar 1 x in de week doet zijn de zaadcellen ook niet goedmeer omdat ze te lang in de man hebben gezeten als je begrijpt wat ik bedoel.

ik kom trouwens uit vlaardingen.

hier verder nog altijd niet ongesteld ben vandaag precies een week overtijd en ook geen zwangerschaps tekens.

liefsss

quote: nathalie1985 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:23:01'));

ik slik ze van dagravit voor mama & baby zit alles in. ohwjaa meer klussen helpt niet hoor. de zaadcel van de man kan 5 dagen overleven dus het hefet echt geen zin om meer te klussen, het beste is om de 3 dagen. als je het korter doet zwakke de zaadcellen af van de man en als je bijvoorbeeld maar 1 x in de week doet zijn de zaadcellen ook niet goedmeer omdat ze te lang in de man hebben gezeten als je begrijpt wat ik bedoel.

ik kom trouwens uit vlaardingen.

hier verder nog altijd niet ongesteld ben vandaag precies een week overtijd en ook geen zwangerschaps tekens.

liefsss

spannend zeg ik heb wel iets gevloeid maar echt menstruatie kon ik het niet noemen maar we zien het allemaal wel denk niet dat het wat is hoor bij mij maar je weet het maar nooit

Terug
Bovenaan