Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: Sukkie85 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 13:21:44'));

quote: meltjuh23 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 20:44:59'));

ja ik wil het eigenlijk dolgraag aan mijn moeder vertellen maar ik weet niet of zij dat voor zich kan houden en me vriend zegt dat als ik het aan mijn moeder vertel dat ik het dan ook aan mijn schoonmoeder moet vertellen maar dat wil ik zeker niet want dan staat het morgen in de krant hahaha

wat herkenbaar hahahah! dat heb ik ook, dan weet meteen de hele familie t en gaan ze steeds vragen of t al is gelukt..hihi

ja idd en daar heb ik dus geen zin in hahaha

ik heb me aangemeld bij de hyves ik heet nathalie struijs ik wacht nu op goed keuring.

en niemand kan zien dat ej lid bent van die hyves hoor, dat kun je namelijk instellen dat het verborgen blijft voor andere.

liefsss

Ha sukkie!!

Wat geinig dat je nu al babykleertjes wilt inslaan! Ik zou ook het liefst nu naar Prenatal gaan ofzo, heeeeeeeeeerlijk! Of al vast het kamertje klaar maken. Maar ja..... ik ben nog geen eens zwanger, dus dat is wel erg voorbarig. Maar in m'n hoofd ben ik er helemaal klaar voor, nu m'n lichaam nog. Spannend, want vandaag zou m'n ovulatie plaats moeten vinden....

@meltjuh23

Kdurf me nog niet toe te voegen aan hyves.... ben zo bang dat ik dan toevallig! iemand tegen kom die ik ken................. echt balen, want ik zou het wel leuk vinden :-(
Hebben jullie dat niet?

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('06-02-2009 21:13:19'));

@meltjuh23

Kdurf me nog niet toe te voegen aan hyves.... ben zo bang dat ik dan toevallig! iemand tegen kom die ik ken................. echt balen, want ik zou het wel leuk vinden :-(
Hebben jullie dat niet?

neej dat heb ik niet want als ik iemand tegen kom op deze hyves dan zal deze net zo hard schrikken als ik denk ik en zowiezo kan niemand deze hyves vinden behalve wie dit forum leest

Hey meiden,

Ik snap al het enthousiasme en kan er volledig inkomen! Ik ben ook alle zwangersschaps sites aan het afschuimen. Naar langs de andere kant twijfel ik soms nog. Zijn we niet te jong, zijn we er echt klaar voor, ... maar langs de andere kant wil er echt aan beginnen het kan niet rap genoeg gaan? Hebben jullie dit ook niet soms?
Groetjes!

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-02-2009 01:47:16'));

Hey meiden,

Ik snap al het enthousiasme en kan er volledig inkomen! Ik ben ook alle zwangersschaps sites aan het afschuimen. Naar langs de andere kant twijfel ik soms nog. Zijn we niet te jong, zijn we er echt klaar voor, ... maar langs de andere kant wil er echt aan beginnen het kan niet rap genoeg gaan? Hebben jullie dit ook niet soms?
Groetjes!

wij hadden precies hetzelfde hoor maar op een gegeven moment was toch wel duidelijk dat wij er helemaal klaar voor zijn misschien zal de buitenwereld er anders over denken maar het gaat om ons en niet om hun.

goeiemorgen allemaal

allereerst allemaal een prettig weekend toegewenst , en wilde ik even reageren op het feit er klaar voor zijn ik denk dat niemand echt 100% kan zeggen ik ben er klaar voor maar het is meer een bepaald gevoel dat zegt ik wil graag moeder worden denk ik want kijk om je heen naar al die gezinnen met kinderen die ouders hebben het ook niet altijd allemaal voor elkaar of met elkaar of financieel of andere redenen.

groetjes Tats

Terug
Bovenaan