Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hallo,

Ik lees net dit forum en heb me gelijk aangemeld. Ik ben gister gestopt met mijn anticonceptie en word deze week ongesteld. Daarna willen wij er graag mee stoppen en zwanger worden!
Ik ben 24 en mijn vriend is 26 jaar. We zijn er allebei klaar voor en kunnen nu al niet wachten...
Ik ben heel erg benieuwd hoe het zal gaan want ik ben ongeveer 10 jaar aan de pil geweest en sinds 3 maanden ben ik overgestapt naar de nuva-ring. Ik weet niet of iemand van jullie dat kent maar dat is een ring die je eens in de 3 weken in brengt waardoor je niet zwanger kunt worden. Het werkt eigenlijk het zelfde als de pil maar bevat 50% minder hormonen. Ik ben nu heel erg benieuwd of ik door het minder aantal hormonen misschien sneller zwanger zou zijn.
23/24 februari zou onze meest vruchtbare periode zijn...dat wordt dus flink klussen!
Leuk om hier mee te praten aangezien ik het ook erg irritant vind om er met niemand over te praten!

gr Isabel

Hey Isabel,

Leuk nieuws, beetje gelijk lopend met dat van ons.
Ik ben sinds vorige week ook gestopt met mijn Nuva-ring, waar ik trouwens zeer tevreden van ben! Ik heb net mijn regels gehad en men vruchtbare periode is 16-23 februari. Wel leuk dat we wat gelijklopen! De dokter vertelde ook tegen mij dat als je met de ring stopt de kans inderdaad bestaat dat je sneller zwanger wordt.
Dus veel succes, tot de volgende keer.
Sitty

hoi meiden,
allemaal een fijn weekend gehad????
ik wel maar ben ineens super moe sinds vrijdag vandaag weer buikpijn klachten en heel misselijk als ik eten zie en ruik heb dit in het verleden ook een keer gehad toen dacht ik ook dat ik zwanger was haha de pil vergeten maar dat was helaas niet zo dus ben nog niet overtuigd maar heb ook geen idee wanneer je innesteling is dus dat ga ik zo ff zoeken daar kan je ook pijnklachten van hebben  zal zo ff onze lijst weer ophalen zodat alle nieuwe meiden zich kunnen toevoegen wel zo leuk ene ik ben zo zenuwachtig nog 7 dagen en dan is mijn nod pff hoeveel uur is dat wel niet  haha wil het zo graag weten de testen liggen al klaar in de kast pfff   zijn er nog meer zenuwachtige meiden hier haha

groetjes marijk

quote: poohh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-02-2009 19:59:42'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1  pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari

hoi allemaal voeg je toe als je ook in dit forum wil kletsen kunnen we elkaar inde gaten houden

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1
 pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari
 Sitty                                               25             1                       1e                                 6 maart

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:29:32'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1
 pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari
 Sitty                                               25             1                       1e                                 6 maart

hoi sitty leuik dat je je op de lijst zet en nog welkom ook ben van het weeknd niet geweest haha

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 20:28:49'));

hoi meiden,
allemaal een fijn weekend gehad????
ik wel maar ben ineens super moe sinds vrijdag vandaag weer buikpijn klachten en heel misselijk als ik eten zie en ruik heb dit in het verleden ook een keer gehad toen dacht ik ook dat ik zwanger was haha de pil vergeten maar dat was helaas niet zo dus ben nog niet overtuigd maar heb ook geen idee wanneer je innesteling is dus dat ga ik zo ff zoeken daar kan je ook pijnklachten van hebben  zal zo ff onze lijst weer ophalen zodat alle nieuwe meiden zich kunnen toevoegen wel zo leuk ene ik ben zo zenuwachtig nog 7 dagen en dan is mijn nod pff hoeveel uur is dat wel niet  haha wil het zo graag weten de testen liggen al klaar in de kast pfff   zijn er nog meer zenuwachtige meiden hier haha

groetjes marijk

Hoi marijke

Druk weekend gehad maar wel gezellig.
Dus vage klachten wie weet ben je dus al zwanger spannend
Ik heb echt gevoelige tepels en moet me vandaag toch vaak plassen.
Zet je toch aan het denken he.
Moet nog 2 week wachten of ik ongesteld word het kan haast nog niet raak zijn maar wie weet.
Toch spannend.
Heb je nog op internet gevonden over innesteling.

Groetjes linda

@ pooh

hoi linda,
ik ben dus gelukkig niet de enige die last heeft van die vage of echte klachten haha
nee heb niets meer gevonden want ik heb bedacht dat ik mezelf zo gek ga maken moet het maar gewoon ff 7 dagen uit mijn hoofd zetten ofzo niet dat dat lukt hihi ik hoop voor jou ook dat het raak is ook al dachten wij idd dat het waarschijnlijk niet zo zou zijn

gr

Terug
Bovenaan