Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:45:52'));

@ pooh

hoi linda,
ik ben dus gelukkig niet de enige die last heeft van die vage of echte klachten haha
nee heb niets meer gevonden want ik heb bedacht dat ik mezelf zo gek ga maken moet het maar gewoon ff 7 dagen uit mijn hoofd zetten ofzo niet dat dat lukt hihi ik hoop voor jou ook dat het raak is ook al dachten wij idd dat het waarschijnlijk niet zo zou zijn

gr

Hoi marijke

Heb ik ook wel hoor steeds aan denken enzo moet ik ook niet doen je maakt jezelf gek.
Hoe lang ben jij aan pil geweest dan ik 9 jaar ofzo.
Dus ben nog aan ontpillen eigenlijk.
Heb dus geen idee hoe het nu zit.
De 22 moet ik ongesteld worden nu ben benieuwd.

Groetjes linda

quote: poohh reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 22:01:31'));

hoi pooh

ik ben ook 9 jaar aan de pil geweest en gooide het ook op ontpillen maar er is altijd een kans dus maar wachten tot de 16e haha dan weten we het
en voel me soms zwanger maar meestal niet en als het zo is is het groot feest hihi

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:31:54'));

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:29:32'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1
 pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari
 Sitty                                               25             1                       1e                                 6 maart

quote: repelsteeltje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 22:26:31'));

quote: marijke_en_richard reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:31:54'));

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 21:29:32'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
1
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1
 pooh                                        24                     1                     1e                                   22 februari
 Sitty                                               25             1                       1e                                 6 maart

hoi repelsteeltje  

leuk dat je jezelf in het lijstje hebt gezet en welkom bij de groep als ik dat nog niet had gezegd

Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben.. Ik had me nog zo voorgenomen om mezelf niet gek te maken met allerlei ideen en gewoon nuchter te blijven.. En zit nu in de 2e ronde al vanalles in m'n hoofd te halen..
Ik wist niet dat dit zóó spannend zou zijn. En dan denk ik weer als je zo stress lukt het nooit met het gevolg dat ik nóg meer stress, zucht!

Ik ben tussendoor ook wel wat misselijk maar ik heb het idee dat dit bij de gewone menstruatie cycles hoort. (is weer even nieuw na het spiraaltje).

Hebben jullie nou ook dat je zo van stapel loopt en je haast al zwanger voelt terwijl het nog best lang zou kunnen duren?

quote: repelsteeltje84 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('09-02-2009 22:30:10'));

Wat leuk om te lezen dat ik niet de enige ben.. Ik had me nog zo voorgenomen om mezelf niet gek te maken met allerlei ideen en gewoon nuchter te blijven.. En zit nu in de 2e ronde al vanalles in m'n hoofd te halen..
Ik wist niet dat dit zóó spannend zou zijn. En dan denk ik weer als je zo stress lukt het nooit met het gevolg dat ik nóg meer stress, zucht!

Ik ben tussendoor ook wel wat misselijk maar ik heb het idee dat dit bij de gewone menstruatie cycles hoort. (is weer even nieuw na het spiraaltje).

Hebben jullie nou ook dat je zo van stapel loopt en je haast al zwanger voelt terwijl het nog best lang zou kunnen duren?

uhmmmm ja dus hihi

heey dames

ben ik weer was zo druk dat ik niet echt tijd had om te kletsen maar ik heb van het weekend 2 dagen gehad dat ik rood/bruine afscheiding heb heb het op het internet opgezocht en het kan zijn dat dat door innesteling komt ben benieuwd word gek van het wachten maar het kan ook een reactie van me lichaam zijn omdat ik er zo mee bezig ben dat je dan zwangerschapskwaaltjes krijgt maar we zien het wel ff afwachten nog
maar ik ben dus niet de enige met kwaaltjes lees ik al wel

groetjes melanie

hallo allemaal
Ik was op zoek naar een forum met meiden in dezelfde leeftijd als ik. Die heb ik nu dus gevonden..
Ik ben zelf al bijna 1 jaar bezig om zwanger te worden alleen niet gelukt...
Heb vorig jaar al een afspraak gehad bij de dokter omdat ik dacht zwanger te zijn. Had last van alle zwangerschapskwaaltjes alleen test was negatief. De dokter heeft mijn bloed laten onderzoeken maar alles bleek wel goed te zijn.. Blijven proberen was het advies.. Nu drie a vier maand later weer last van kwaaltjes en kleine 2 weken geleden bruinachtig slijm gevloeit, maar een klein beetje elke keer.
Gisteren een zwangerschapstest gedaan bleek negatief..Maar dat kan dan weer komen omdat het te vroeg is heb ik gelezen.......
Wie weet er meer van en heeft wat tips?

Groetjes miranda

Terug
Bovenaan