Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

Hallo Meiden,

Wat is het hier gezellig druk!  Allemaal jonge meiden met de zelfde wens!
Maar ik  zal me even voorstellen ik ben Deborah 20 jaar (bijna 21).
Ben in  Juli'08 gestopt met de pil en ben meteen begonnen met foliumzuur.
Ben toen in Augustus voor de eerste keer na het stoppen van de pil ongesteld geworden,
dat was ook meteen de laatste keer. Ben  nog steeds  aan het wachten  tot ik weer ongesteld word, ik denk dat ik nog nooit zo blij ben geweest met mijn ongesteldheid als dat ik dan zou worden.  En dan wachten op een klein wondertje!

(Heb me ook  aangemeld voor de hyves, leuk idee!)

Liefs  Deborah

Hey iedereen,

Ik zit thuis met de griep, dus tijd genoeg om te babbelen met jullie. Zien dat ik rap genoeg genezen ben om weer aan de slag te gaan . Kwou nog f vragen wat Hyves juist is. Ik kom uit België, dus het is mij allemal wat onbekent.
Groetjes

quote: Sitty reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 15:25:20'));

Hey iedereen,

Ik zit thuis met de griep, dus tijd genoeg om te babbelen met jullie. Zien dat ik rap genoeg genezen ben om weer aan de slag te gaan . Kwou nog f vragen wat Hyves juist is. Ik kom uit België, dus het is mij allemal wat onbekent.
Groetjes

He Sitty,

Beterschap!! Hyves is een site waar je een eigen profiel kan aan maken en daarop foto's en blogs kunt zetten.
Je kunt mensen toevoegen en krabbellen of chatten..   www.hyves.nl

Groetjes

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
2e
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1

pooh
24  
1      
1e
22 februari

sitty
25
1
1e
6 maart                          

quote: jtzwanger reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('10-02-2009 18:44:47'));

naam                              
leeftijd
ronde
hoeveelste
kindje
nod
-

Marijke
21
1
1e
16 februari

JacqieSenna
22
1e
2e
Nog geen idee

Sukkie85
23
1
1
16 februari

Repelsteeltje      
25                
2e
1e
20 februari

jtzwanger
24
1
2e
21 februari

Nathalie 1985
23
1
1
30 januari

Chantal_21
21
1
1
-

metjuh23
23
1
1

pooh
24  
1      
1e
22 februari

sitty
25
1
1e
6 maart                          

hey jt zwanger bedankt dat je hem weer ff netjes hebt gemaakt want ik kan het niet haha

Graag gedaan... kmoest toch eventjes wat veranderen, want bij mij stond er dat het ons eerste kindje wordt, maar kheb al een zoontje!!

@ repelsteeltje en de rest...

Hier lijkt het ook alsof ik al zwanger ben. M'n oma zei: meid, je bent toch niet zwanger, je gezicht tekent zo!!!!! euh.......... nee hoor, gewoon ongesteld !!!!!!!! Stiekem hoop ik dat ze gelijk heeft!

hoi jt
hoe oud is je zoontje? en hoe heet ie mischien een leuke naam voor ons hihi ene ik denk dat iedereen hoopt dat ie zwanger is in iedergeval ik wel heeeeeel erg haha nog 6 dagen voor nod
gr

HOi marijke!

Ons zoontje is 8 maanden nu en heet Thymen. Namen bedenken is zoooooooo lastig! De een houdt hier van, de ander weer daar... Ik weet de naam voor een volgend kindje al... gelukkig! Over de naam Thymen hebben we zoooooooo lang gedaan! Ik ga ontzettend hard duimen voor je.... hopelijk blijft je nod weg!!

ik wacht vol spanning met je mee ;-)

Terug
Bovenaan