Wie is er nog meer nog maar net bezig om zwanger te worden

He sitty!

Wat leuk om iemand te spreken die ook de nuvaring heeft gebruikt! Ik vond het ook ideaal.
Toevallig ook dat we allebei rond de zelfde periode bezig zijn...
Ik vroeg me af wat jullie bedoelen met nod? misschien een domme vraag hoor...
Mijn meest vruchtbare dag is 23 februari. Nu is het zo dat je drie dagen ervoor en ernaar de meest
vruchtbare periode is toch?
Hopen maar dat de nuvaring ons snel resultaat biedt maar ik ga me er niet te veel druk om maken
want denk dan dat het alleen maar tegen zit.
Moet er nu vandoor, leuk om weer wat van je te horen!

Gr Isabel

@jtzwanger

haha en jij nog iets meer dan een week hoop het voor jou ook heb jij al klachten en kwaaltjes??? ik denk ergens het is wel erg snel na de pil dus denk ook wel van mischien word ik in de maling genomen maar er blijft een kans dus hoop dat het snel maandag is haha dan hoef jij ook nog maar 6 dagen hihi
gr marijk

@ marijke

Klachten????? Echt niks volgens mij! Vanf de eerste dag dat ik zwanger was van m'n zoontje had ik enorme borsten! Net alsof ze elk moment konden ontploffen. Nu heb ik wel enorme honger... maar ja, of dat nu echt zo'n duidelijk teken is. Ben bang dat ik mezelf ook vanalles wijs maak. Heb jij klachten? Raar woord trouwens, want op dit moment zie ik elke klacht als een positief puntje hihi
Hoelang heb jij eigenlijk de pil geslikt?

@ JTZWANGER        

ik heb steken en krampachtige buikpijn vandaag gister en vorige week ook een paar dagen misselijk moe emotioneel dus ja is nog al wat maar ga met niet gek maken wan dan valt het zo tegen als het niet zo is   maar heb 9 jaar de pil geslikt en jij? voor je zoon? hoe lang heb je er toen over gedaan pff zo spannend allemaal en jij hebt het al een keer meegemaakt

meltjuh ook ik heb 2 dgn last gehad van bruin /rood bloedverlies. ik ben nu 2 weken over tijd en denk dat het gewoon ontpillen is. ik had het precies een week na me eisprong. ik wil je niet teleurstellen maar als je te veel hoopt en  denkt dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn ben je er straks kapot van als het niet zo was. ik hoop dat je het begrijpt. er is altijd een kans dat het wel zo is. maarja ik heb 7 jaar de pil geslikt dus denk dat   de hormonen me lichaam nog uit moeten. hoop niet dat het een half jaar gaat duren voordat ik weer ongesteld wordt.

liefsss

leuk dat iedereen zo mee praat!
ik heb ook steeds het idee dat het lukt haha
veel succes jullie...:)

Hoihoi

Spannend hoor, die 'klachten'!! Nu maar hopen dat het allemaal niet voor niets is!
Voor de zwangerschap van mijn eerste zoontje had ik zo'n 7 jaar de pil geslikt. Ik heb toen eerst 3 maanden ontpilt zeg maar.... ik was er echt verslaafd aan!! Het leek wel of ik aldoor ongesteld werd... kortaf, hoofdpijn, chagrijnig enzovoorts. Toen we er voor gingen was ik na 3 maanden zwanger. Maar de eerste twee maanden waren we niet zo bewust bezig met klussen. De derde maand hebben we exact op de goede tijden geklust en toen was ik zwanger.... Kei snel!! Ik dacht gewoon dat het bij mij wel een jaartje zou duren ofzo...
Na mijn zoon heb ik ook gelijk de pil genomen, die heb ik 6 maanden geslikt, dus dat moet hopelijk nu wel meevallen.

Goed, genoeg gekletst voor vanavond. Ik ga m'n bed eens opzoeken.

Tot morgen!!!!!!!!

greetz..

@jtzwanger

das idd wel snel ja
en nu maar hopen dat je nu ook weer snel zwanger bent
het zou bij mij dus ook door de pil kunnen komen dus het is afwachten maar volgende week weten we het
weltruste en tot snel
groetjes

Terug
Bovenaan