Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Gefeliciteerd Ste! Ik krijg er prompt kippevel van. Zo blij voor je!! 
 
Ik hoop heel erg dat wij ook allemaal snel zwanger raken. En idd, hoe leuk zou dat zijn Snackworteltje! Hopelijk gaat het voorspoedig bij ons... 
Vandaag zijn de dijken bij mij pas echt gebroken. Ik ben echt heel erg ongesteld. Ook weer even wennen dat je lijf zo werkt na Mirena (nooit ongesteld) en paar maanden de pil. 
 
@lepeltjelepeltje,
Ik hoor vaker dat vriouwen niet ongesteld worden met het mirena spiraaltje, echter ik werd wel altijd ongesteldheid met het mirena spiraaltje maar in een stuk mindere mate als zonder. of te wel minder bloed verlies.
 
hoi Mien, dankje... amai dar was een verschot deze morgen... geduld is nooit mijn sterkste punt geweest ?
Ik zal super hard met je mee duimen.. hou me op de hoogte he!
 
aan iedereen, danku... echt blij... 
 
Help! Ik ben net naar toilet gegaan, bij het afvegen was er een beetje bruinig slijmerig verlies. Ik heb ook wat krampen. Is dit normaal? 
Ik sla nu helemaal in paniek… 
 
Hoi hoi..
 
Mijn vriend en ik zijn ook bezig.
Nu is mijn vruchtbare periode op van 17 tot 22 augustus geweest.. 4 september moest mijn ong dag zijn maar deze is niet komen opdagen. de afgelopen dagen heb ik getest met kv merk maar kreeg elke keer de --- te zien..
Nu had ik online de testen van sensi test besteld.. die testen vroeg. En vanmorgen stond er een heel licht streepje op de test.. nu vraag ik me dus af of het echt zo is dat ik misschien zwanger ben?  Ik heb de HA gebeld en die vertelde, 'een streepje is een streepje, dus zwanger... Maar wat denken jullie?
#zenuwachtig
 
Hoi hoi..   Mijn vriend en ik zijn ook bezig. Nu is mijn vruchtbare periode op van 17 tot 22 augustus geweest.. 4 september moest mijn ong dag zijn maar deze is niet komen opdagen. de afgelopen dagen heb ik getest met kv merk maar kreeg elke keer de --- te zien.. Nu had ik online de testen van sensi test besteld.. die testen vroeg. En vanmorgen stond er een heel licht streepje op de test.. nu vraag ik me dus af of het echt zo is dat ik misschien zwanger ben?  Ik heb de HA gebeld en die vertelde, 'een streepje is een streepje, dus zwanger... Maar wat denken jullie? #zenuwachtig
 
Terug
Bovenaan