Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@Sté
Denk dat ik nu nog een ronde gewoon zal proberen wetend dat ik nu de eerste 3 dagen men eisprong zal krijgen. Ben benieuwd, anders zal ik volgende ronde beginnen met ovulatietestn aangezien het verschilt van eisprong ?
Hoelang ben jij al bezig?
 
@Mien
zal een jaar zijn, we zijn vorig jaar in  sept begonnen...
Ik moet nu wel nog 3 dagen geduld hebben. Zaterdag zou ik mogen testen of ik zal mijn mndstdn hebben ...
Succes en we houden elkaar op de hoogte he... ?
 
Goh ik wou dat ik meer dan 2 keer in de week seks heb. Manlief is de hele week van huis. En ja soms zijn we allebei moe dat als we het niet op bank doen?, er in bed ook niks gebeurd vanwege de moeheid( sorry voor de details?)  en helaas valt soms mijn eisprong doordeweeks en dan is het lastig als je man er niet is. Was blij dat we vorige week vakantie hadden. 
Rond de 16e verwacht ik mijn NOD. Hopelijk blijft het nu uit. 
 
 
Goh ik wou dat ik meer dan 2 keer in de week seks heb. Manlief is de hele week van huis. En ja soms zijn we allebei moe dat als we het niet op bank doen?, er in bed ook niks gebeurd vanwege de moeheid( sorry voor de details?)  en helaas valt soms mijn eisprong doordeweeks en dan is het lastig als je man er niet is. Was blij dat we vorige week vakantie hadden. 
Rond de 16e verwacht ik mijn NOD. Hopelijk blijft het nu uit. 
 
 
Als je het Viva forum mag geloven moet je haast het behang er af neuken en heb je haast een stoornis als je het maar 2x per week doet... Maar dat is mijn kortstondige ervaring met dat forum....
Wij doen 'het' ook 'maar' 2x per week. Nu we samenwonen is dat al haast veel. Vriendlief maakt lange werkdagen dus vaak moe.
Nu we zo bezig zijn met kindjes maken motiveert dat dan wel weer enorm.
Je kan me wakker maken voor een wit kruintje pindakaas met jam en augurk dus ik kan niet wachten tot de 17e dat ik kan testen. Maar omdat mijn lijf net van de pil af is hou ik er ook rekening mee dat ik A gewoon last heb van gekke hormonen en B, ik heb wel meer gekke eetcombis... We zullen zien!
 
@knufeltjeee
Grappig ik zit ook met zelfde. Mijn moeder wel of niet op de hoogte brengen. Misschien gaat ze zich zorgen maken en inderdaat verrassing is dan weg. Maar het lijkt mij ook wel weer leuk om emoties en ervaring te delen...... pfff dus eigenlijk dubbel. Maar denk niets te zeggen. En gewoon lekker dagboek vol kliederen. Ahahah
 
 
Wij hebben het bewust niet aan onze \(schoon)ouders verteld ook onze (Schoon)broers hebben wij niet verteld dat we gaan beginnen..

Mijn vriend is over 2 maanden jarig we wouden het dan aan de hele familie in een keer vertellen. Wel eerst aan onze (Schoon)ouders en (Schoon)broers natuurlijk en daarna aan de rest. 

Alleen besef ik me als het raak is ik dan nog maar 2 maand ben, dan is alles nog zo klein... weet niet of het silm is om het dan al te vertellen. 
 
Terug
Bovenaan