Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

? oohnee. Heel veel sterkte. Duim met je mee dat jouw kinderwens gauw in vervulling mag komen. 
Dikke knuffel
 
Jeetje elsieJoy, wat heftig allemaal. Welkom hierbij. Ook voor jou hoop ik dat je natuurlijk snel een positieve test in handen hebt. 
Ik besef me nu pas hoe stom dat wachten eigenlijk is.  Mijn spiraaltje is er pas net uit, sinds woensdag. Maar omdat ik een gewone cyclus had met de mirena, weet ik dat mijn ovulatie eraan zit te komen. CB ovulatietest bevestigd dit ook, vandaag een knipperende smiley dus ik verwacht morgen of overmorgen de vaste. Máár ik kan er nog geen gebruik van maken, want ik bloed behoorlijk (onttrekkingsbloeding)
Dus ik ben dus tegelijkertijd een soort van ongesteld (alleen dan onttrekking) en ik heb mijn ovulatie. Ook voor het berekenen vind ik het een ramp. Want is mijn volgende eisprong dus nu over een maand? En zal mijn volgende echte menstruatie dan gewoon volgen zoals normaal, dus over twee weken (dan had ik dus menstruatie, 2 dagen niks en spiraal verwijderen, onttrekkingsbloeding, menstruatie) praktisch de hele maand dan ongesteld dus. 
Of gaat het nu zou zijn dat er over twee weken weer een ovulatie plaats vindt. Ik ben het spoor al bijster zeg maar :) Maar het idee om nu weer een maand te moeten wachten tot mijn volgende eisprong... Duurt lang!
 
Mien,  danku... hoop het ook.. begin langzaam aan de moed te verliezen . Mijn vriend zei deze morgen, ok het is erg, me we weten nu intss wel dat het kan... Waarom nemen die dat zo gemakkelijk op? Was kwaad om zijn reactie. Ook al heeft hij ergens mss wel gelijk...
KellTessa & Lisaaaaa Danku....
 
Ik snap ook weinig van wanneer nu wat gebeurd. Alleen dat het deze week spannend wordt. De week voor je kunt testen is spannend, want in 30% gaat het toch nog mis en wordt je gewoon ongesteld. Daarom kun je beter niet te vroeg testen. 
@Ste, moed niet laten zakken. Zo lang waren jullie toch nog niet bezig?
Beter meteen het verliezen dan als het echt al wat is, maar misschien denk ik zo omdat ik nog maar pas met alles begonnen ben.
 
Terug
Bovenaan