Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Oee.
Vanmorgen kon ik echt mn koffie niet verdragen. Met de middag honds en hondsmisselijk. (Speciale acupuntuur bandjes voor). En met het warme eten zon vreetkick als die je hebt tijdens je ongesteldheid. Blij mn augurken door mn pastapesto zitten prakken. Vriendlief snapt echt helemaal niets van mijn gedrag. Ik heb ook stemmingswisselingen. Dit kan toch niet anders als zwanger zijn?? 17 augustus ging mijn laatste menstruatie in. Zo jammer dat ik nog een hele week moet wachten tot ik kan testen!
 
We zijn van onze roze wolk gedonderd.. het heeft niet lang mogen duren.  
Had ik tot vandaag gewacht om die test te doen dan had ik het nooit geweten en was de teleurstelling niet zo groot zoals nu ??????????
 
Hoi sté 
Even een berichtje voor je. Ik las eerst je goede berichten en was zo blij voor je. Ik stelde mij al helemaal voor hoe je je moest voelen. 
Maar nu naar laatste berichtje. Wat onwijs jammer voor je. Wat moet je onwijs teleurgesteld zijn. 
Heel veel sterkte, 
J
 
Ste, ik weet even niet wat ik moet zeggen. Wat een rotbericht en dat is een understatement. Ik kan me je blijdschap zo goed voorstellen die je gevoeld moet hebben. En dan de dag erna dit.... 
heel veel sterkte. 
 
Ohh Ste, wat erg voor jullie. Vond het zo leuk gisteren je enthousiaste berichtjes te lezen.
Ik wil jullie veel sterkte wensen!
 
Hoi! Wij zijn ook weer begonnen. Van ons zoontje (nu bijna 2) waren we de eerste keer zwanger! 
Nu gaan we al de 5e ronde in! Dus nu toch maar het forum erbij gepakt. :p 
Veel succes iedereen!
 
Terug
Bovenaan