Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

@Knuffeltjeee,
Is het gevaarlijk voor de baby als jij eventueel een epilepsie aanval krijgt? Miscchien een gekke vraag maar vroeg het me af.

Super toch! al 2 jaar samen! Ik denk dat het ook veel afhangt van de partner die je hebt. Mijn broer heeft ook autisme en had een relatie van 3 jaar. De enige reden waarom het uit ging was omdat zijn vriendin uitgehuwelijkt werd aan een ander. (ik weet het klinkt ouderwets is het ook)

ik ben trouwens niet bekend met PDD-NOS. Wat is dat precies? 
 
Epilepsie is bij vrouwen vaak hormoongerelateerd, dus om mijn insults te onderdrukken denk ik dat ik ook niet helemaal zou kunnen stoppen met mn medicatie en dat zou ik ook niet willen. Het rommelt ondanks al genoeg hoewel ik al een jaar geen groot insult meet heb gehad.
Autisme is zo breed... in grote groepen val ik snel niet meer op. Ik heb behoefte aan routine en structuur. Maar ik werk wel gewoon in de zorg. Daarom noem ik het mijn vervelende karaktertrekjes. Ik kijk veel naar anderen hoe anderen dingen oplossen en spiegel me hier weleens aan. Ik heb ook erg de neiging mn eigen ding op mijn manier te blijven doen.
 
@Knuffeltje,
Nooit geweten dat het bij vrouwen vaak hormoon gerelateerd is interressant. 
Klopt autisme is heel breed. Als mensen horen dat me broer autisme heeft reageren ze vaak van. Ooo, moet ie dan niet hulp hebben enz. Enz. Of ze zijn juist verbaasd, woont ie alleen? Ik heb geen idee waar mensen dit vandaan halen of zou het puur onwetendheid zijn?
Oei ja, je ding precies doen op je eigen manier en niet anders. Ik heb binnenkort een weekje vrij en mijn collega die ik graag heb om mijn raportages over te nemen zit druk met haar eigen werk. Degene die het de laatste keer had gedaan had er 1 grote chaos van gemaakt. Ik heb er 3 dagen aan gewerkt om het rapport weer naar mijn zin te krijgen. Op het werk heb ik dat heel erg. Thuis ook vaste routines met opstaan en naar bed gaan enz. Alles heeft ook een vaste plek bij mij, ligt of is het daar niet dan ben ik het kwijt ?
HappySiem,
jammer dat het niet gelukt is deze ronde. 
 
@Sté
tzijn geen leuke momenten. Veel sterkte. En succes met de behandeling.
 
Ik moet eind deze maand nrml ongi wordn. 
 
Ik heb voor het weekend de zwangerschapstest van de Etos maar er zit geen gebruiksaanwijzing bij. Een of 2 streepjes als je zwanger bent? Kan het ook nergens vinden, stom he.
 
@Knuffeltjee,
ik had hier ergens op jet forum gelezen dat de meeste dames niet echt gek zijn van de etos testen.
In ieder geval dacht ik kijk of ik de bijsluiter online kan vinden voor je... wat denk je... helemaal niks te vinden behalve meldingen dat dames ze vaker zonder bijsluiter hebben gekocht. Zat er gewoon niet bij. Super slecht als je het mij vraagt!
vond ook nog onderstaande trouwens:
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/voeding-gezondheid/etos-zwangerschaps-test-het-streepje-verdwijn-weer
laat je hier door trouwens niet gek maken. ? 
Als je op google op afbeeldingen zoekt met etos zwanferschaps test aflezen dan kan je de test wel vinden en hoe je hem moet aflezen.
fingers crossed!!!
 
Terug
Bovenaan