Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hoi Mien, 
Nee het is echt niet leuk... na zo lang proberen en nu dit. Ben wel ergens opgelucht dat we verder geholpen worden en nu toch (eindelijk) willen overgaan op ivf. 
Woensdag moet ik bellen vr bloedresultaten, dus laat wel nog iets weten. 
Het rare vond ik dat het vruchtzakje er nog was. Ik dacht dat dit intss wel al zou meegekomen zijn, aangezien de bloeding intss al veel verminderd is. 
 
 
@Knuffeltje,
Heb je al getest?

@Ste, Ik vind het echt  ronduit kl*te voor je meid. Ik had het even opgezocht hoe het kan dat het vruchtzakje er nog was. Ik vond onderstaande. 

Soms wordt er op de echo alleen nog een vruchtzakje gezien (geen vruchtje). Dit betekent dat het al heel vroeg in de zwangerschap is misgegaan, nog voor het embryo werd gevormd.

Heel veel sterkte meid. 
 
KellTessa, Ik heb het gistr avond ook opgezocht, maar niet echt iets gevonden. Wou weten wanneer het vruchtzakje er zou uitkomen. Want mijn menstruatie is bijna zo goed als gedaan.  Mijn vriend vroeg mij dan, waarom heb je haar dat niet gevraagd? Ik had toen al 1001 vragen en wist niet wat 1st gevraagd... ik zeg, je was er toch ook bij, waarom heb jij dan niets gevraagd???
Dan ben  ik wel iets anders tegen gekomen:
https://mens-en-1gezondheid.infonu.nl/zwangerschap/109563-ongesteld-maar-toch-zwanger.html 
Nog verwarrender ?‍♀️
Fin, Ik wacht tot morgen ik zoek niets meer op!!
Wat zouden jullie doen? Na mijn volgende maandstonden gaan ze een HYFOSY doen. Zouden jullie intss nog verder proberen of pauze inlassen? Daarna beginnen we met ivf. 
 
Hi Ste,
Nou daar word je inderdaad niks wijzer uit. Ik kan wel vertellen dat er een Nederlands meisje onlangs in het nieuws was. Ze was op vakantie in Egypte en is daar onverwacht in het hotel bevallen van een gezond jongetje. Haar geluk was dat ze het personeel kende van het hotel. Omdat ze daar ieder komt met haar familie. Daarom was er personeel geweest om te checken waar ze was. Gezien ze haar de hele dag neit hadden gezien. 

Zij wist niet dat ze zwanger was dus ik vermoed dat ze gewoon een pseudo-mensturatie heeft gehad gedurende de 9 maanden. Ze was wel aangekomen, maar ze gaf zelf toe dat ze meer at en wat ongezonder. 

https://www.ad.nl/binnenland/onverwacht-moeder-en-nu-mag-de-baby-egypte-niet-uit~a291a06f/ 

Overigens zou ik het gewoon blijven proberen. Ook al gaan jullie beginnen met IVF. Je weet maar nooit misschien is het toch raak! 
 
KellTessa  Ja ik heb het een paar weken terug gelezen in de krant. 
Mss doen we wel gewoon verder, maar ik ga mij nu niet meer blind staren op ovu testen en temp en... vrijen als we er zin in hebben. Niet omdat het dan ook nog eens moet op dat moment. 
Voor mezelf zal het ook beter zijn, want ben er veel te veel mee bezig... en nu weet ik dat we sowieso verder geholpen worden. 
 
Terug
Bovenaan