Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hallo, wij zijn vanaf april bezig met zwanger te worden. In die maand heb ik mijn koperspiraal weg laten halen, die ik al 6 jaar heb ( ik kon niet meer tegen de pil en de hormonen). Ik ben 40 en mijn vriend 42....ik weet dat ik in een categorie zit wat het nóg lastiger maakt om zwanger te worden maar dat houd ons niet tegen. De eerste maand voelde ik mij zwanger d.w.z. ik voelde mij totaal anders.....maar het vruchtje wilde niet settelen dus ik werd ongesteld. De 2de maand niks en een cyclus van 26 dagen, 3de maand weer anders voelen en lichte krampen maar weer ongesteld....nu 26 dagen cyclus maar dan 4 dagen ongesteld. 4de maand vanaf mijn eisprong gespannen borsten tot (helaas) ik ongesteld werd en weer 26 dagen en 4 dagen ongesteld. Ik heb nog nooit z'n rare cyclus gehad en heb altijd een 28 daagse cyclus gehad....ik weet het niet meer.
 
Hoi iedereen...
Bij de HYFOSY hebben we gezien dat mijn eileiders doorgankelijk zijn. Op zich diet dit het moment zelf geen mijn, maar achteraf wel. Pijn is een groot woord, maar toch... heb last van krampen alsof je ongesteld moet worden, maar pijnlijker en lichte bloeding. Maar blijkbaar is dit allemaal normaal.
Nu moet mijn vriend zijn zaad nog eens getest worden, een afspraak maken  vr resultaat en om de volgende stap te bespreken...
 
Hopen dat bij hem ook alles goed is en of dat het nog spontaan vanzelf gebeurd en anders duim ik dat het ziekenhuis kan helpen zonder al te nare behandelingen!
 
Hallo allemaal! Mag ik nog aansluiten in dit forum? Op 22 augustus de laatste pil genomen en op 26 augustus was ik ‘ongesteld’. Ik vind het lastig om te bepalen vanaf welke dag ik moet gaan rekenen.
In de afgelopen periode een verschil gemerkt in met name eetlust en sex drive. Daarnaast een opgeblazen gevoel, afgelopen week erg moe, hoofdpijn en gerommel/kramp onder in mijn buik. Past dit allemaal bij ontpillen? Ik heb geen idee. Heeft iemand advies?
 
Hoi hoi,
Ik wil me ook graag toevoegen aan dit topic :)
Mijn man en ik hebben een maand geleden besloten er nu voor te gaan en we zitten dus in onze eerste ronde!
Ik heb echter het idee dat het niet gelukt is, puur gevoel.. Over 5 dagen is mijn NOD, maar heb het gevoel dat ik al ongesteld moet worden (rug en buik gevoelens). Vanmorgen ook bij het (sorry) afvegen een heel licht roze kleurtje.. 
Hebben jullie wel eens gehad/gehoord dat je/iemand zwanger bleek op de NOD door een test terwijl je/diegene niks voelde? Misschien een gekke vraag, hopelijk snappen jullie hem. Is wat vaag omschreven misschien haha.
 
Ik las ook de berichten van jou Sté... wat verdrietig zeg... Ik hoop heel erg dat het gaat lukken nu je onderzoeken zijn gestart!
En wat spannend voor iedereen, succes!!
 
Groetjesss
 
 
Ahh spannend Nikki!! Ik kan helaas geen antwoord geven op je vraag.  Vorige week zelf spiraal laten verwijderen en nu dus even afwachten allemaal. Spannende tijd! 
Hoop dat iemand anders je wel antwoord kan geven. 
@YNST volgens mij past dit er wel bij idd. Wat ik ook uit eerdere berichten heb gelezen. Voor jou ook succes.
 
Heel allemaal,
Ook ik wil me graag bij dit topic voegen. Ik zal zo alles gaan terug lezen maar dacht stel me eerst even voor. 
Ik ben 28 jaar en afgelopen april gestopt met de pil. Mijn eierstokken zijn denk ik zo rond de afgelopen jaarwisseling gaan klapperen hahaha. Ook was ik na 12 jaar de de pil slikken het ook wel gewoon zat. Eerst met m'n vriend afgesproken dat we condooms zouden gebruiken zodat ik alvast kon stoppen met de pil en eens kon kijken of m'n cyclus weer een beetje op gang zou komen. Nou is dat helaas nog niet echt het geval maar je een beetje tijd moet ik het ook wel geven natuurlijk.
Nou kwam m'n liefste vandaag met de mededeling weet je laten we ook maar een baby gaan maken en die condooms de deur uit doen. Hebben we meteen maar in de praktijk gebracht hahaha.
Ik zit nu op dag 22 van cyclus nummer 2 sinds April dus verwacht er voorlopig nog maar niet te veel van. Wel echt spannend allemaal een soort nieuwe fase waar we samen in gaan.
Groetjes,
Druppel
 
Hey druppel! 
Welkom. Leuk om te lezen. 
Ik ben ook wel benieuwd of er vrouwen zijn die wel zwanger bleken te zijn maar geen symptomen hadden. Dat bedoel je toch Nikkkiii
 
Terug
Bovenaan