Hallo iedereen,
Ik heb sinds 12 september mijn Mirena laten verwijderen, na mijn mestruatie ( ik menstrueerde nog ondanks de spiraal ) Ik heb diezelfde avond geklust, en 13 september in de avond begon ik te bloeden, dit heeft 2 dagen geduurd en was erg heftig (onttrekkingsbloed ). Nu bleek zondag dat mijn ovulatietest positief was en we hebben geklust. Volgens de huisarts ben je vanaf het moment dat je spiraal eruit is gelijk vruchtbaar. Wij willen heel graag een kindje samen, ikzelf ben 34 en mijn vriend is 33. We wonen al een aantal maanden samen. Ook willen wij binnenkort een huis kopen samen.
Nu heb ik vanaf maandag wel een naar gevoel in mijn onderbuik en maandagmorgen verloor ik wat roze slijm/bloed.
Ik heb zelf nooit last gehad van menstruatiekrampen, of ook maar iets wat te maken heeft met bijwerkingen van menstruatie. Ik hoop nu niet dat deze klachten blijvend zullen zijn tijdens mijn menstruatie. Ik moet trouwens over 30 september weer menstrueren, ik hoop eigenlijk dat het niet zo is en dat ik zwanger ben, maar daar ga ik niet vanuit eerlijk gezegd.
Veel succes iedereen!!