Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hoe gaat het hier? Ik heb gister ken een early test gedaan, negatief uiteraard! Denk dat ik het iets te graag wil.. 
Als de cyclus hetzelfde is (eisprong was wel dezelfde dag) dan wordt ik over twee dagen ongesteld! Heb al steeds menstruatiekrampen dus ik denk dat ik naar de volgende ronde ga! 
 
Hallo iedereen,
 
Ik heb sinds 12 september mijn Mirena laten verwijderen, na mijn mestruatie ( ik menstrueerde nog ondanks de spiraal ) Ik heb diezelfde avond geklust, en 13 september in de avond begon ik te bloeden, dit heeft 2 dagen geduurd en was erg heftig (onttrekkingsbloed ). Nu bleek zondag dat mijn ovulatietest positief was en we hebben geklust. Volgens de huisarts ben je vanaf het moment dat je spiraal eruit is gelijk vruchtbaar. Wij willen heel graag een kindje samen, ikzelf ben 34 en mijn vriend is 33. We wonen al een aantal maanden samen. Ook willen wij binnenkort een huis kopen samen.
Nu heb ik vanaf maandag wel een naar gevoel in mijn onderbuik en maandagmorgen verloor ik wat roze slijm/bloed.
Ik heb zelf nooit last gehad van menstruatiekrampen, of ook maar iets wat te maken heeft met bijwerkingen van menstruatie. Ik hoop nu niet dat deze klachten blijvend zullen zijn tijdens mijn menstruatie. Ik moet trouwens over 30 september weer menstrueren, ik hoop eigenlijk dat het niet zo is en dat ik zwanger ben, maar daar ga ik niet vanuit eerlijk gezegd.
Veel succes iedereen!!
 
Lisaaaa nog even spannend dus! 
Ik hoop zo dat je over twee dagen wel een positieve test in je handen hebt! 
Mijn spiraaltje is er inmiddels twee weken uit. Ik dacht drie weken, maar het zijn er pas twee haha. Naast wat bruin gedoe in de eerste week (anderhalve dag) en wat bruin gedoe afgelopen week (halve dag) niets wat in de verste verte op een menstruatie lijkt. Overigens ook niet op een ovulatie. Ik ben gaan testen omdat ik er graag inzicht in wil. Voor sommigen zal dat averechts werken, ik wil graag het beetje controle dat ik heb gebruiken :)
Tot op heden helaas alleen maar lege rondjes en knipperende smileys. Dat laatste 9 dagen lang dus vertrouw ik voor geen meter. 
Ik hoop echt onwijs op een menstruatie danwel een ovulatie. Ik was al niet zo’n wachter haha. En besef me dat dit wachten op überhaupt een cyclus nog wel eens maanden zou kunnen duren. 
 
Hoe gaat het inmiddels met jullie? Komen  er al nieuwe NODS in zicht? Hoe voelen degene zich die afgelopen maanden zijn gestopt met anticonceptie? (Ik merk zelf echt helemaal niks ervan haha) Denken jullie dagelijks aan zwanger worden of valt dat mee? Ik merk dat het elke dag wel even door mijn hoofd schiet, met name als ik foliumzuur in neem. 
 
@snackworteltje
ja dat wachten is vreselijk! Ik had geluk dat ik meteen de ovulatie had de 18e cyclus dag en de keer er na ook precies die dag! 
Maar ik ben er echt te veel mee bezig geloof ik haha! 
Ik deed ook meteen die ovulatietesten omdat ik ook controle wil hebben. Ik heb ze wel gewoon van de action en doen het prima!
 
Hi ladies,
wij zitten nu in ronde 6, verwachte NOD 28-09..
ik verwacht echter weinig, hebben een drukke maand gehad!
Ik merk ook dat ik er erg veel mee bezig ben. Voor volgende ronde ovulatitesten bij sensitest besteld. 
Zijn er dames die hier ervaring mee hebben?
 
Djennn ik heb ook de ovulatietesten van Sensitest ook de early zwangerschapstesten. Heb ze nog niet gebruikt maar volgens mij zijn ze wel goed (heb me ovulatie met tempen gemeten en niet gedacht aan de ovulatietest ? en nu nkg geen menstruatie verder gehad)
Ovulatietest wil ik wel gaan gebruiken als bevestiging als deze ronde niet gelukt is maar tempen blijft me dagelijkse ding als ik elke dag een ovu test moet doen wordt het wat prijzig dus gewoon paar dagen voor me verwachte ovulatie
 
Terug
Bovenaan