Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Thanks voor je reactie Freye.
Temperaturen heb ik inderdaad ook aan zitten denken, zal ik, mocht het nodig zijn, in ronde 8 gaan proberen.
Toen ik de pil nog slikte voelde ik dus iedere maan mijn "eisprong". Kon de klok er bijna gelijk opzetten, moest dan altijd Alive Feminax innemen. Had halverwege de maand altijd meer last dan tijdens mijn menstruatie. Heel handig voor als ik ooit zwanger zou willen raken dacht ik altijd.. maar nu voel ik dus niets meer.
 
Djenn ik vind tempen fijn anders had ik nu echt niet geweten wanneer me ovulatie was en of die er uberhaupt was. Nog geen menstruatie gehad dus geen idee van cyclus
Vanmorgen een flinke temp dip gehad. Dus of helaas menstruatie 3 dagen voor geschatte NOD nu of het is de innesteling 11dpo nu. Ik hoop het 2d natuurlijk en is me temp morgen weer omhoog. Hij was vanmorgen van 37.3(gister) naar 36.8 gegaan
 
Hallo,
Wij zijn nu een jaar bezig om zwanger te worden.
Helaas in maart een miskraam gehad, en 2 weken terug ook.
De twijfels beginnen nu wel toe te slaan, vooral omdat de laatste miskraam best heftig was.. 
 
Groetjes
 
IK HEB EEN OVULATIE. En daar ben ik behoorlijk blij mee haha. 
Vanochtend een smiley op de CB test. Ook al een paar uur zeurende krampen links onder. Dat ken ik helemaal niet! Maar ik neem aan dat dat mijn eisprong is.
Vanavond gaat het wel lukken om seks te hebben. Maar ben ik dan eigenlijk niet te laat? Vanochtend dus al een smiley. Gisteravond nog niet. dus ergens in die 12 uur is mijn LH genoeg gaan stijgen. Maar het kan dus feitelijk al 24 uur zijn... Is mijn ei dan al niet gesprongen en hartstikke dood? Of ben je nog wel op tijd als je 's avonds seks hebt als je 's ochtends positief test?
Afgelopen woensdagavond hebben we het ook nog gezellig gehad. Maar woensdag - zaterdag lijkt me wel heel lang om nog tot een bevruchting te kunnen leiden. Of denken jullie dat dat wel mogelijk is?
Pfff. Ik ben zo blij dat mijn lichaam gewoon gezorgd heeft voor een natuurlijke cyclus. Mijn spiraaltje is er nu bijna drie weken uit. 
 
Ohja en wat zijn de huis- tuin en keukentips om de kans op bevruchting en innesteling zo groot mogelijk te maken? :) Alle kwakzalver tips zijn welkom!  Mocht ik horen dat het nodig is om een week met kiezelstenen in mijn sokken te lopen om zo de kans op innesteling groter te maken, dan doe ik het meteen zeg maar ;-) 
Zonder gekheid. voedingsmiddelen die ik moet mijden? dingen die het bevorderen. 
Ik heb de afgelopen weken geen druppel alcohol op.Echter nét gisteravond een borrel gehad waar ik een paar wijntjes op heb. Precies op het moment van mijn eisprong dus, alleen wist ik dat niet. Baal ik nu echt onwijs van. 
 
Qua voeding maakt het nu niet zoveel meer uit. Het is niet dat je 1 ding doet en dan ineens bevrucht wordt als een malle ;)
 
Wat ik heb gelezen:
-minimaal 1 keer per week vette vis eten (of visolie bijslikken)
-maximaal 2 koppen koffie drinken per dag
-geen of weinig alcohol
-1 keer per week spinazie of soortgelijke groente (want ijzer) maar niet teveel (want nitraatrijk)
-vaker kikkererwten of andere peulvruchten
Volgens mij is het beste om de week voorafgaand aan de eisprong flink te seksen. Dus woensdagavond, donderdag en/of vrijdagavond waren dan denk ik de beste dagen. Maar kan geen kwaad om het vanavond ook nog even te proberen ;).
Spannendddd!
 
Terug
Bovenaan