Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hallo dames!
wat een leuke groep, ik zou graag mee kletsen.
26 augustus de laatste pil geslikt. Heeeel lang op gewacht. (Ben 30)
Mijn eerste menstruatie kwam volgens planning. Nog geen ovu testen in huis, eerst eens zonder proberen. De 28 dagen waren eergisteren voorbij, maar nog geen menstruatie. Nu weet ik dat dit best ff kan duren de eerste keren, maar de vorige keer dat ik stopte (doe ik zo eens in de 3 jaar) ging hij gewoon op 28d door.
Vorige week 3 dagen trekkende buik en krampen (niet pijnlijk) gehad en nog wat gekke dingen die me het gevoel geven dat t al raak is, maar lijkt me zo onwaarschijnlijk zo snel ? mijn moeder waarschuwde me om niet te snel enthousiast te zijn, dat je lichaam je vanalles wijs kan maken, haha.
nu dus wachten op NOD en anders toch maar voorzichtig een test, vind het wel echt MEGA spannend! 
Liefs x
R
 
[quote quote=10109208]In de afgelopen periode een verschil gemerkt in met name eetlust en sex drive. Daarnaast een opgeblazen gevoel, afgelopen week erg moe, hoofdpijn en gerommel/kramp onder in mijn buik. Past dit allemaal bij ontpillen? Ik heb geen idee. Heeft iemand advies?[/quote]
Dit heb ik nou ook precies zo! - de hoofdpijn en het opgeblazen gevoel.
26 augustus gestopt. 
Mijn partner merkte die ‘sex drive’ vandaag op ?
 
 
@sté wat ontzettend balen voor jullie zeg, hoe gaat het nu?
 
Succes allemaal!
 
Gefeliciteerd Mien!! Wat een duidelijke mooie test!
ik ben weer van mijn menstruatie af? was niet zo veel bijzonders behalve dag 1 vreselijke buikpijn! 
Nieuwe ronde nieuwe kansen?
 
 
Welkom aan alle nieuwe meeschrijvers! Leuk dat zo’n klein forumberichtje inmiddels al bijna 200 reacties heeft mogen krijgen! Het leeft dus enorm bij ons vrouwen :) 
Mien, waanzinnig gefeliciteerd. Prachtig nieuws dat er gelijk in de eerste maand van dit topic iemand zwanger is geraakt. Ik wens je een gezonde en voorspoedige zwangerschap toe! 
Ik heb mijn eerste NOD zo rond 6 of 7 oktober. Dit omdat mijn ovulatietest 22 september positief aan gaf maar ik niet zeker weet of de ovulatie zelf nu 22 of 23 september plaats vond. Ik had de 22e constant een zeurderige pijn links in mijn buik, en zondag soms ook nog een beetje. Ik ga voor de zekerheid uit van de 7e. Die twee weken wachten duren best wel lang! Bizar! 
Mij Google al allerlei ‘symptomen’ om te kijken wat ze kunnen beteken. Hebben die kraampjes de dag erna wat te betekenen? Nee.. ik Google op termen Als ‘2 dagen dpo’ Slaat natuurlijk nergens op. 
En soms, op een dag zoals gister, ben ik dan weer heel even bang onvruchtbaar te zijn. Dat het nooit gaat lukken. Zo stom die angst. 
 
Uiteraard ben ik heel benieuwd hoe het met jullie gaat! 
 
Terug
Bovenaan