Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hoii allemaal. Ik ben 11 sept aan het einde van mijn pilstrip gestopt. Dus daarna het normale bloedverlies gehad en nu bijna 2 week pilloos. Of je wel of niet ontpilt ik weet het niet maar wat ik wel weet is dat ik toch wel veranderingen voel. Veel hoofdpijn gehad ( al had ik dat met pil ook wel) en seksdrive is ook groter. Mijn hele humeur is ook beter. Maar voorzover dat allemaal te linken is an de pil. Geen idee hihi. Ik hoop dat ik gauw een regelmatige cyclus zal hebben maar dat is nog een afwachten
Wij zijn gestopt met de instelling dat het nog wel een jaar kan gaan duren maar stiekem vind ik het nu al spannend. Super leuk en fijn om hier verhalen te lezen van iedereen. 
Groetjes andrea
 
Oh ja, die angst! Zoo herkenbaar! Spannend hoor snackworteltje!
NOD blijft uit.. maar is dat nu omdat mijn cyclus nog niet op gang is off..?
liefs x
 
Hoi allen,
 
Ik sluit mij ook graag aan! Ik ben een aantal jaar geleden al gestopt met de pil omdat ik m zat was. Daarna altijd gewoon condooms gebruikt. Sinds vorige maand besloten voor een kindje te gaan. Toen had ik volgens mij net nachtdknachte tijdens mijn ovulatie dus er is toen niet veel van gekomen. Deze maand wel regelmatig gemeenschap gehad ook tijdens de vruchtbare dagen dus ik hoop dat t raak is al zal dat natuurlijk wel erg snel zijn. Ik verwacht rond 8 oktober m'n menstruatie. 
Wat leuk om te lezen dat jullie (en mijne ;) gedachtes eigenlijk precies hetzelfde zijn. Elk pijntje analyseren maar ook idd de gekke onzekerheid over je vruchtbaarheid zoals snackworteltje zegt. 
 
Wat heerlijk Mien! Wat een spannende tijd.
Wat ik mij afvraag, ben je er nu net zoveel mee bezig als tijdens het wachten? Of heb je een gerust(er) gevoel nu je daadwerkelijk in verwachting bent?
@snackworteltje vrijdag testen denk ik, Vind het een beetje eng. Zo gek, kon nooit wachten op dit moment en nu komt t ineens zoooo snel dichtbij ? heel vreemd!
 
@Esliejoy
Neen eigelijk niet. Zij vroeg wnnr men laatste dag vn men eerste menstruatie was. 11 augustus. En ik had er bij vermeld dat ik onlangs dus op 5september op gewone controle was gegaan en toen net men eisprong ging krijgen en dat ik wss dan met een lange cyclus zat. En toen zeid ze vanja volgende week woensdag 3oktober. 
Kverschoot zelf beetje toen ik zo snel mocht gaan. 
 
@Minty
Nu ben ik er op momenten meer mee bezig of ik op het wachtbankje zat. 
Tis ook ons 1ste en tis allemaal nu zo spannend en tkomt allemaal nu in het werkelijkheid. Had gewoon het gedacht van oh ja we zien wel wat het deze ronde wordt. En omdat ik normaal volgens het gevoel vn men eisprong (+ bevestiging had van gyne toen ik net op dat moment op gewone controle ging, men ei klaar zitten had) vanaf dat moment had ik er eventjes wel wat meer hoop op dat dit deze rond wel meer slaag kansen had. 
Ben nog steeds benieuwd. 
 
 
Terug
Bovenaan