Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Hallo allemaal! 
Super leuk om alle berichtjes te lezen! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap Mien! 
Samen met mijn vriend hebben wij besloten om 13 september mijn laatste pil te slikken. We zijn bijna 2 jaar samen en willen graag een kindje samen. Mijn vriend is super enthousiast, dus dat is wel super leuk! 
Ben erg benieuwd wanneer ik nu ongesteld ga worden na 12 jaar de pil te hebben geslikt. 
Ik heb vanmiddag maar alvast een test gehaald. Maar geen idee wanneer ik precies moet testen aangezien ik geen idee heb hoe mijn natuurlijke cyclus verloopt. 
We wachten met spanning af.. want spanning is er wel hoor. Eindelijk starten met hetgeen waar ik al jaren van droom! En ik denk ook echt dat mijn vriend een super leuke/lieve papa zal zijn! ?
liefs! 
 
 
@Jufeva
Merci, en alvast succes.
Ikzelf had ook al 12jaar de pil genomen. 1ste cyclus was 34 dagen 2de cyclus was 67 dagen. En 3 de ronde was men test positief die zou nrml dan 41dagen geweest moeten zijn denk ik. ??
 
Ik ben nog in afwachting van normale cyclus, maar vandaag al van die lichte krampen in mijn buik. En nu zijn ze echt wel heftig alsof ik ongesteld ben. Nu ben ik pas 3 week bijna van de pil af. Lijkt me veel te snel voor iets. Verlies geen bloed dus echte menstruatie lijkt me ook nog niet. 
 
Dag dames, 
 
Ik sluit ook even aan. Heb niet alle 13 pagina's gelezen, dus hopelijk vraag of zeg ik niks wat al aan bod gekomen is... 
Ook wij na 8 jaar relatie nu de Mirena spiraal de deur uit gedaan. Dit eind augustus gedaan, eisprong nav cervixslijm op 8 of 9 september gehad denk ik... Helaas daarna heel veel buikkramp (die eerst leuk was, want: zou het?) toen ineens al 17 september ongesteld, week te vroeg ook nog eens en pas vandaag dat ik zonder inlegkruisje kan.... Hoop niet dat ongesteldheid voortaan zo onvoorspelbaar en laaaaaaang gaat zijn!
Iemand vergelijkbare ervaringen? Liefs 
 
Hallo Annannananas!
Leuk dat je erbij komt!
Ik kan helaas nog niet echt iets zeggen over mijn cyclus dus aan mij heb je niet veel. Maar lees overal dat t de eerste maanden écht ALLE kanten op kan. Heb al dames met 20 dagen voorbij zien komen, maar ook met 90 dagen
Heb vanochtend getest omdat ik nu op dag 32 zit en nog geen enkel teken van menstruatie. Maar negatief. Hoop niet dat ik er 90 ga hebben ?
Succes! 
 
Hoi hoi,
ik had een koperspiraal 3 maanden geleden laten verwijderen. Mijn cyclus was gelijk al goed.
Wij gaan ook voor onze 1e kindje nu net bij ronde 2 helaas weer ongesteld geworden. Ik begreep dat het soms wel even kan duren, dus wij gaan straks weer vol voor ronde 3 :) 
ik ga in ronde 3 de ovulatie testen uit proberen. Ben benieuwd of dit effect heeft.
Succes met deze spannende tijd ??
 
groetjes
 
Hallo, 
Lees vaak berichten mee maar durf nooit te reageren. Even al mijn moed verzameld en praat nu toch eens mee. 
Gefeliciteerd met de zwangerschap Mien! Een eerste zwangerschap is echt speciaals. 
Mijn vriend 28 en ik 28 sinds kort 'bezig' voor een derde. Cyclus is na de borstvoeding een drama van 36 dagen na 26 dagen. Controle bij de gynaecoloog kwam uit dat het gewoon zou moeten lukken. Wel Pcos kenmerk maar geen Pcos. Zoals hij zei niet teveel eitjes maar gewoon genoeg.
Toch lijkt het zwanger worden steeds spannender, na al kinderen te hebben. Eerst door de pil heen zwanger (ofja, ben niet heel goed in die dingen innemen) bij de tweede de tweede cyclus en nu gaan we de derde maand in. Als ik zo terug lees zou het passend zijn als ik dan nu bij de derde de derde cyclus zwanger zou worden.
Gebruiken jullie iets van ovulatietesten?
Sorry voor het lange saaie verhaal zal het vanaf nu korter houden. 
Gr. 
 
Terug
Bovenaan