Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ietie,
 
Tof dat je mee schrijft! Ik ben ook nooit kort van stof, en denk dat de meiden dat best snappen hoor! 
 
Ik ben gelijk begonnen met ovulatietesten omdat ik 10 jaar niet ongesteld geweest ben ivm prikpil en later Mirena en ik heel erg benieuwd was of alles snel weer naar behoren 'werkt'. Eerste ronde test gedaan met die knipper smileys van Cb. Die krengen knipperen wat af maar gaven mij nooit een piek, erg frustrerend. Nu over op de gewone van Cb.
 
Overigens is het voor ons waarschijnlijk een wat langer project omdat manlief de helft van het jaar weg is ivm zijn beroep. 
 
Liefs 
 
Letie Hoi leuk dat je meeschrijft!
Mijn man en ik zitten in de 2e ronde voor mij 1e voor hem de 2e.
28 augustus is mijn spiraal verwijderd en heb tot nu toe 1 menstruatie gehad. ik weet dus nogsteeds niet wat me volledige cyclus is.
het is allemaal erg spannend en begrijp ook jouw gevoel. het zou leuk zijn als het deze keer raak is zou dan mooi oplopen :p
ik gebruik vanaf vandaag ovulatie testen. dit meer om te weten wanneer me vbruchtbare periode is omdat ik met de app die ik gebruik niet 100% zeker kan zijn. deze telt nu op 26 dagen maar ik denk zelf dat me cyclus langer is ivm voorgeschiedenis.
ik gebruikte vanaf het begin al de temperatuur methode hiermee kon ik goed zien wanneer me ovulatie was. gelukkig hebben mijn man en ik al om de dag seks dus hebben we altijd wel iets gedaan in vruchtbare periode xD
ik denk daarom wel dat ik baat heb bij de ovulatie testen zodat ik zeker weet wanneer de vruchtbare periode begint
 
Hallo dames,
Wij zijn al een tijdje bezig om zwanger te worden, maar het is nog niet gelukt. Ik vind het soms fijn om dingen te delen of om advies te vragen. Vanmorgen dacht ik echt dat ik ongesteld ging worden, maar nu weet ik het niet meer. 
Nu slaat de twijfel toch wel weer een beetje toe. Vanmorgen had ik echt roze spotting aan mijn wc-papier, maar daarna heeft het niet doorgezet. In mijn maandverband zag ik een heel klein donker vlekje zitten, maar verder niets. Net nog naar het toilet geweest en wel een beetje kleurverschil op mijn wc-papier, maar geen roze/rood. 
Ik voel me de hele dag al niet lekker, misschien heeft een aanstaand griepje er iets mee te maken.
Of zou het nog een innesteling kunnen zijn? Ik heb ongeveer twee weken geleden op zaterdag mijn eisprong gehad, denk ik.
 
mttm het kan van alles zijn waaronder ook evt een innestelling. wanneer is je NOD? houd het gewoon in de gaten, ben je nog niet ongesteld op je NOD doe je een testje en hopelijk is het een positieve!
 
Bedankt voor je reactie, Feyre. Mijn NOD was eigenlijk vorige week donderdag, maar omdat mijn eisprong erg laat in de cyclus was, was ik er al vanuit gegaan dat ik dan niet ongesteld zou worden. Ze zeggen dat je 14 dagen na de eisprong ongesteld wordt. Dus ik ga even uit van zaterdag.
 
Ah fijn welkom dank jullie wel!
Annan ananas. Dat maakt het wel echt een stuk lastiger als je man zoveel weg is! Zul je zien dat ze natuurlijk ook net weg op het moment dat je in je vruchtbare periode zit. Zijn jullie al even bezig of eerst ook even je cyclus afgewacht na zo lang prikpil enz? Bezig klinkt overigens beetje raar maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen. 
Ik heb ook 1 maand ovulatietesten van cb geprobeerd en vond duidelijk mijn piek maar had het toen niet tegen mijn vriend moeten zeggen want die kreeg er spontaan geen zin meer in dus dat was een beginners foutje.
Feyre. Temperaturen is dat niet lastig qua tijd enz gaat namelijk best precies toch? En dan zie je alleen wanneer die is geweest toch? Wij doen op advies van de gynaecoloog ook om de dag en gelukkig vinden we dat ook niet erg ofzo haha.
Wel leuk dat jullie reageren trouwens al is dat redelijk normaal op een forum volgens mij.
Mttm. Kan beide wel zijn of menstruatie die eraan zit te komen of innesteling. 1x innestelingsbloeding gehad en dat was 1 keer plasje bloed en stop maar goed dat zal bij iedereen ook weer verschillend zijn. Maar anders testen zodra het kan dan weet je pas echt meer! 
 
Letie Ik wordt standaar rond 7 uur wakker en dan temp ik als ik nog in bed lig. slaap daarna verder als het kan. voor me werk moet ik ook vaak rond half 7 7 uur uit bed dus is een prima tijd voor mij om dat aan te houden. het klopt dat je temp pas hoog is wanneer de ovulatie geweest is maar het is ook meer om te weten dat ik hem heb gehad vandaar erbij het cervixslijm en ovulatietesten om echt te kunnen zien wanneer de vruchtbare periode start, ik vertrouw me app nog niet geheel odat ik pas 1 menstruatie gehad heb en dus officieel nog niet weet wat me cyclus duur is (gegokt op 28 dagen en deze cyclus zou 26 dagen zijn geweest als het echt zo is natuurlijk)
ik vind het reageren leuk ik heb niet veel mensen in de omgeving om ermee over te praten dus hier is het ook fijn haha
 
 Hallo dames,
 
ik word een beetje gek van mijn lichaam, mijn menstruatie is al 4 dagen te laat. Maaar ik krijg ren negatieve zwangerschapstest.. ik heb ook niet het gevoel alsof ik ongi ga worden, wij vrouwen voelen dat wel als het bijns eraan komt. Ook heb ik een andere “probleempje”
ik heb helemaaaaal geen zin meer in intimiteit met mijn man, ik word al gek als die me aanraakt.. 
 
wat te doen
 
Terug
Bovenaan