Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

mttm ik zou dan idd ook de zaterdag aanhouden als je eisprong later was. over het algemeen kan de 1e fase in de cyclus afwijken wat de cyclus langer of korter maakt en is over het algemeen de menstruatie "altijd" 14 dagen na ovulatie. doe zaterdag nog eens een testje als je nog niet ongesteld bent geworden
 
Loesjee wat rot. zijn jullie al lang bezig? zo ja is het voor je niet meer een "het moet nu" idee geworden? probeer het is van je af te zetten kijken of dat lukt en dan beter gaat. wat wel belangrijk is is dat je dit bespreekbaar maakt met je man. opkroppen is ook niet goed!
 
@Ananas? Hier een gelijke ervaring denk ik! 
Bij mij is mijn spiraal er 5 september uit gegaan. 2,5 week later een ovulatie (test gedaan) en nu 4/5 dpo. Máár ik heb sinds vandaag ook krampen en het voelt inderdaad alsof ik ongesteld ga worden. Zou voor mij (als ik het morgen word) 9 dagen te vroeg zijn. Vind ik heel gek! 
Is een soort zeurende kramp. Pijnlijk is het niet te noemen maar je voelt het wel. Het lijkt me te vroeg voor een innesteling, toch? Ik lees overal dat die zo tussen de 6 en 12 dagen komt maar gemiddeld 9. Dan lijkt 4/5 me echt wel te vroeg. Dus ik ga ervanuit dat ik ongesteld ga worden.  Maar zo gek dat dat dan 9 dagen te vroeg is... en dus pas 4 dagen na ovulatie. Iemand ervaring mee? 
 
Feyre, ik heb het gelukkig besproken met hem, maar dit was onze eerste ronde, hoop niet dat ik het nu al zat raak haha. Ben benieuwd, word gewoon afwachten helaas
 
Hallo dames,
Ik lees ook al een tijdje mee en wil toch de meeste van jullie geruststellen gezien de lengte van jullie cyclus. Ik ben 13 juni gestopt met de pil en toen alleen van de pil ongesteld geweest. Ben nu dus al 3.5 maand aan het wachten op mn menstruatie. Heb wel al geregeld klachten gehad vooral gevoelige borsten. Ik moet wel zeggen dat ik al een dochter van 16 maanden heb en daarbij werd ik ook pas na 3 maanden soort van ongesteld.  Na lange en onregelmatige cyclus toch zwanger geraakt. Dus het kan! Alleen mn lichaam houdt me nu zo voor de gek. Gevoelige borsten hoorde voorheen bij ongesteld worden of zwanger zijn. Maar tis nu geen van beide. Ik ga dit weekend nog eens testen als de gevoelige borsten aanhouden.helaas duurt het ontpillen nu zelfs langer dan de vorige keer en nu heb ik de pil nog geen jaar geslikt.  Dus dames het kan nog erger maar blijf moed houden! 
 
Snackworstje je kan eerder ongesteld worden dan 14 dagen bij mij is dit vaak na 12 of 13 dagen na eisprong. Ik voel wel vaak mijn eisprong maar soms voel ik ook die buikpijn na mijn eisprong maar nog veel te vroeg voor innesteling. Maar geen idee wat het is maar soms hebben we ook gewoon buikpijn.
Deesjep duurde het zwanger worden lang bij je dochter met een lange en onregelmatige cyus? Ja je lichaam kan je flink voor de gek houden! Ik ga proberen er toch minder mee bezig te zijn even kijken of dat 'fabeltje' werkt. Op vakantie gaan heeft in iedergeval niet geholpen haha
 
Hallo allemaal,
wat veel nieuwe verhalen weer. 
 
@loesjee, ik denk dat wij een beetje in hetzelfde schuitje zitten. 25 augustus gestopt, menstruatie gehad en daarna niet meer. Eisprong gevoeld en toevallig ook in die dagen sex. Nu had ik mijn menstruatie (bij een 28d cyclus) zondag verwacht, maar is er nog niet en ook totaal geen enkel teken dat ie eraan komt. Zoo spannend!
mijn vriendin zei gister dat je de Kruidvat 2 voor 5 euro testen het best kunt gebruiken. Zij houd ook de Maya app bij. Is nu zwanger van haar tweede, beide tweede ronde, maar zij is ook erg punctueel. 
Zolang mijn eerste menstruatie uitblijft kan ik toch niet echt iets bijhouden helaas. 
@deesje hoorde inderdaad al dat het echt lang kan uitblijven, had je wel een eisprong in die lange cyclus en was je tweede ronde korter? 
Fijne dag allemaal! X
 
Minty & Loesjee Balen meiden! ik hoop dat jullie cyclus snel weer op gang is. Ik mot zelf ook nog wachten. Gelukkig was ik vrij snel ongetseld na me verwijdering van spiraal, maar nu nog maar 1 keer ongesteld geweest dus weet me cyclus nog niet en of dat deze elke maand gelijk is of juist onregelmatig :/
doen jullie er iets bij om te zien of je wel een eisprong hebt? Ik temperatuur bijv om zeker te zijn dat er wel een eisprong is geweest die maand. en deze maand doe ik ovulatie testen erbij om te zien wanneer de vruchtbare periode start
 
Terug
Bovenaan