Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Minty wel t makkelijkste om bij te houden v.a. 1e menstruatie, heb ik ook gedaan. Noteer bijna alles wat ik opmerk. Ik doe t vooral omdat ik ook ik mijn eisprong heb gevoeld 2x ? kadootje van moeder natuur. 
 
Hallo allemaal
 
Ik moest 22 september ongesteld worden echter had ik allerlei vage klachten, misselijkheid , buikpijn ,krampen .
 
Echter werd ik niet ongesteld .
 
Testen gedaan en die waren negatief.
 
Sinds afgelopen woensdag heb ik licht bloed verlies . Alleen bij afvegen heb ik licht roze bloed . heb enorm veel last van krampen onder in mijn buik. ik heb zelfs een witte sliert gehad. Het voelt allemaal heel anders dan bij mijn vorige menstruaties . Ik ben overigens een jaar van de pil af en sinds kort vrijen we zonder voorbehoedsmiddel . 
 
Ik vraag mij af of iemand dit herkent ?
 
Ik heb maandag ,woensdag en donderdag een test gedaan. 
 
Ietie wij zijn ook nog niet zo lang bezig, eigenlijk wel gelijk bewust gaan klussen om toch de kans te vergroten.
 
Ik wilde vanochtend de ovulatietest doen, is dat kreng gevallen en doet niks meer. Nu tot morgen op nieuwe wachten (wil hier in het dorp niet betrapt worden, zo voelt dat toch...) en hopen dat we 'm niet weer missen!
 
Liefs 
 
@Ietje ik had 9 maanden na het stoppen met de pil een positieve test. Ik had toen ook een cyclus van 42 dagen ofzo. Mijn cyclussen waren tussen de 37 en 44 dagen dus echt lang. Had eigenlijk doorverwijzing voor de gynaecoloog maar toen was ik al zwanger. Ik heb ovulatie testen gedaan maar kon hem niet vinden dus ben daar niet mee bezig. Gewoon om de dag ongeveer het doen dan komt het vast goed 
 
@Feyre nee nog geen ovulatie testen enzo. Ben pas eind augustus gestopt met de pil en had verwacht eerst paar maanden te ontpillen. 
Voor mijn vriend was de knop nog niet helemaal om, hij heeft al twee kinderen en moest nog even (5,5 jaar samen haha) wennen aan het idee om weer met n kleintje te beginnen. Maar toen ik eenmaal gestopt was werden we beide erg enthousiast en is er van t ontpillen niet echt sprake geweest ??.
ik heb sinds vanmiddag lichte menstruatiekrampen en heeeeel licht bloedverlies, roze. Even t weekend afwachten of het doorzet. 
 
 
Minty ah ja begrijpelijk je zou ze er altijd bij kunnen doen om je ovulatie te achterhalen als je hem bijv niet voelt.
Mijn man heeft zelf ook al een dochter en had ook de tijd nodig gelukkig niet zo lang ? om de knop om te draaien. Meer angst voor als we uit elkaar zouden gaan en er weer een kind in spel is. Z'n dochter is 3 1/2 en we hebben een extreem tegenwerkende ex dat we genoodzaakt waren een advocaat in te schakelen voor een nieuwe regeling (hij ziet z'n dochter 4 dagen in de maand absurd weinig en gezien de kinderwens is het niet eerlijk als ze amper haar broertje/zusje zou zien)
 
Terug
Bovenaan