Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Nou, le menstruatie is gekomen hoor! 
Op naar volgende maand. NOD 30 oktober. 
@Feyre oh dat is heel vervelend! Mijn vriend wil nu vooral dat de situatie perfect (stabiel, huis en inkomen) is. Begrijpelijk ook, ik was er wel al langer aan toe. 
Merk wel dat ik t nu even los kan laten, dat is ook wel fijn. Benieuwd voor hoe lang ?
Fijn weekend allemaal!
 
Wat balen Minty. Wat een bizar proces is het eigenlijk he? Ik moet zeggen dat ik het eigenlijk helemaal geen leuk proces vind. En dan zijn wij nog meer net begonnen. Maar je moet wéken geduld hebben en dan die teleurstelling... 
hopen op snel een positieve test voor ons allen. 
 
Ja heel bizar! 
Ik was licht teleurgesteld, maar tegelijkertijd ook wel oke ermee. Nu mijn eerste echte cyclus is geweest kan ik een beetje berekenen wanneer mijn eisprong is. Maar inderdaad, nog maar net begonnen. Hopelijk snel een zwangerschap voor ons allemaal!
 
 
Ik heb ineens de afgelopen dagen af en toe heel kort kramp in mijn buik en af en toe hoofdpijn. Beide heb ik eigenlijk nooit.. 
hoort dit bij ontpillen.. of zou er een kansje zijn?? 
Geen idee wanneer ik eventueel zou kunnen testen, want ben sinds ik gestopt ben nog niet ongesteld geworden.. 
Ik ben verder ook niet nieuwsgierig hoor! :) 
 
Tijdje geleden hier voor het eerst wat geplaatst, nu alweer even niet actief geweest op het forum.
Maar mijn man en ik zijn begonnen aan de tweede ronde. Eerste ronde bleek ik volgens de ovulatietest van CB op dag 18 een piek te hebben, op dag 28 werd ik helaas ongesteld. Binnen 10 dagen na de ovulatie dus blijkbaar, iemand daar ervaring mee?
Nu zit ik op dag 16, en sinds 3 dagen weer aan het testen, ben benieuwd of mijn piek weer op dag 18 ligt! We doen het nu in ieder geval met iets meer regelmaat hihi, spannend hoor! 
Kom er nu wel achter dat ik totaal niet geduldig ben haha, vooral niet als je ergens baby'tjes tegenkomt
 
Hoi meiden, is alweer even geleden sinds ik laatst wat geplaatst heb in bet topic.
Inmiddels dag 10 van me cyclus. Vandaag nog een ovulatie test gedaan maat helaas nog negatief.
Ergens ben ik bang dat dit een lange cyclus wordt ondanks ik totaal niet weet nog wat me cyclus is. Maar door voorgeschiedenis, zussen met PCOS en grote kans dat ik het ook heb...
Ik blijf dagelijks testen en hoop toch snel op een LH piek zodat ik weer wat meer zekerheid heb. Tempen blijft tot nu toe stabiel en sinds vandaag wat afscheiding dus *gingers crossed*
Baal gewoon een beetje dat iedereen om me heen zwanger is of (net) een kind heeft inclusief me eigen man die al een kind heeft en ik met al dik 8 meer 10 jaar een kinderwens nog niks. Met me ex was het na een jaar nog niet gelukt en nu heeft hij inmiddels met zn nieuwe vriendin al een kindje...
Sorry moest ff van me afschrijven..
 
Das inderdaad mega vervelend Feyre. Hopen dat het bij jou en je vriend nu ook snel lukt! Van je af schrijven is altijd goed! Het is niet makkelijk, maar probeer er niet té veel bij stil te staan. Komende weken veel liefde en wie weet!
Succes x
 
 
Meiden, misschien kan iemand me even gerust stellen. Ben weer eens enorm aan 't zenuwlijen... 
 
Spiraal is er dus nog maar 2 mnd uit, eisprong gehad (althans denk ik, aan cervixslijm gezien te hebben) toen 8 dagen later ongesteld. Het duurde 10(!!!!) dagen voor die hel voorbij was en vanaf laatste dag ongesteldheid weer met ovulatietest bezig. Ben ik nu te laat begonnen omdat ik ongesteldheid ook zo vroeg had of zou vroege en lange ongesteldheid te maken hebben met dat spiraal er net uit is...
 
Ik ben beetje bang dat ik ovulatie nu gemist heb, had met al dat bloedverlies weinig zin te klussen ook....
Help! 
 
 
Terug
Bovenaan