Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Annanananas ik durf het niet zeker te zeggen maar ikzelf denk van niet. Zover ik weet begint de vruchtbare periode pas na de menstruatie dus zou je geen ovulatie tijdens hebben gehad. Ik heb zelf ook geen zin als ik menstrueer ?
Wel vreselijk 10 dagen!! Ik was erg blij met me 4 maar ik heb nog geen vordering in ovulatie en volgens de app zou die de 5e zijn maar dat wordt hem niet. Cyclus wordt sus langer
Vaak wordt er gezegd dat je na verwijdeten spiraal direct vruchtbaar bent maar vaak moet het lichaam zich nog aanpassen, misschien doen onze lichamen dat nog wel (mijne is sinds 28 aug eruit)
 
Annanananas ja ik ken het gevoel. Ik weet nu niet meer wat ik moet denken. Vorige maand na verwijderen zo snel me ovulatie (maja weet natuurlijk niet hoelang daarvoor ik me "menstruatie" heb gehad) en nu zit ik nog te wachten en ben best ongeduldig ? gedachte dat het pas miss eind van de maand is wordt ik wat depri van. Uit het niets rare klachten dan weer niks pfff
 
Hoi dames!
Dacht ga er even minder mee bezig zijn maar goed dit lukt uiteraard niet wie ooit dat advies verzonnen heeft moet aan fulltime yoga hebben gedaan en helemaal zen geweest zijn. Dacht na sommige wat jullie zeiden eens op dat smerige slijm te gaan letten maar kom er niet wijzer van als het klopt zou ik weer een cyclus krijgen van 26 dagen terwijl afgelopen maanden steeds 31 was.
Annanananas, zoals Feyre al zei heb je pas na je menstruatie vruchtbare periode. Al is er een stam ergens die alleen seks hebben tijdens menstruatie en er worden gewoon kinderen geboren! Maarja of ze foetelen stiekem. Maar goed de kans dat je toen vruchtbaar was is heel klein dus je bent zeker niet te laat begonnen met testen.
@nikkkii. De periode van ovulatie naar menstruatie kan afwijken meen dat dit minimaal 10 dagen moet zijn maar volgens het boekje is dit 14 dagen. 
Feyre vervelend dat je je piek niet kan vinden met de ovutesten. Maar je spiraaltje is er niet zo lang uit misschien heeft jouw lijf gewoon even de tijd nodig. Ja zo pijnlijk is dat als je andere wel zwanger ziet worden om je heen en je al zo lang ook wilt dan moet je soms echt even slikken he. 
Hoor om me heen iedereen die meteen zwanger was en dan denk ik fijn voor je ik niet,maar wat moet ik met die informatie. Spreek er dan maar ook gewoon openlijk over en als het langer duurt schaam ik me er niet voor lijkt namelijk zo'n taboe op te liggen net als op een miskraam. 
Hopelijk heb ik iedereen goed beantwoord was al weer even terug. En sorry voor alweer een lang.verhaal.
 
He ietje, wat grappig van die stam? denk dat ze t miss toch wel S stiekem doen, Haha!
Ja van dat snel zwanger worden, lastig blijft dat. Ik zou t zelf nooit zeggen alleen als iemand t zelf vraagt. 
 
Die cyclus kan nog wel erg lang in de war zijn.
Ik heb zelf steeds dag 17-18 mijn positieve ovulatietest! En cyclus van 29 dagen ongeveer. 
Dus het kan best nog even duren voor je een positieve ovulatietest krijgt! Geduld is echt heel erg lastig. Ik heb sinds gisteren dat hij licht positief is dus zal dan wel weer dag 17-18 zijn. Hopen dat het dan raak is Maarja sommigen zijn jaaaren bezig dus we zien het wel, wij mogen nog niet klagen!
 
Ik ben dus vanaf dag 14 ovulatie aan het testen, omdat hij de volgende keer op dag 18 was. Vandaag is dag 18, maar nog steeds niet positief... 
Nu begint bij mij te twijfel toe te slaan, heb ik de eisprong al gehad voor dag 14? Komt ie nog? Of heb ik geen eisprong deze maand? Verschrikkelijk al die onzekerheden.. Op dag 14, 15, 16 wel last van misselijkheid in de ochtend, wat kan het toch allemaal betekenen...
Niet echt vragen waar jullie antwoord op kunnen geven haha, maar moest het even van me afschrijven. 
 
[quote quote=10117497]
@nikkkii. De periode van ovulatie naar menstruatie kan afwijken meen dat dit minimaal 10 dagen moet zijn maar volgens het boekje is dit 14 dagen.
 
[/quote]
 
Sorry zie jouw reactie nu pas.. Maar bedoel je dat het sowieso dus 14 dagen tussen moeten zitten? Ik vind het allemaal wat ingewikkeld hihi, heb vanmorgend dus weer geen positieve test gehad (dag 18) vaak cyclus van 28-30 dagen... Zie mijn berichtje hierboven :)
 
 
Terug
Bovenaan