Wie is er ook bezig of net begonnen met zwanger worden?

Ik heb sinds een uurtje ongeveer wat steken in mijn baarmoeder, waarschijnlijk dus de eisprong denk ik? Als ik vanavond dan seks heb, is dat dan te laat? Sorry, kom misschien wat dommig over haha 
 
 
Heb het al even opgezocht en antwoord op mijn vraag hihi. Dit is wel het uitgelezen moment voor mij! Op hoop van zegen dan maar! :D
 
Feyre ik kan nooit echt goede draden trekken van dat cervixslijm. Toevallig deze ronde 1 keer een klein beetje, maar dat waren maar kleintjes. Dat echte eiwitachtige dradentrekkende slijm heeft niet iedereen. Wel wordt het slijm tijdens mijn vruchtbare dagen heel helder en iets wateriger.
Nikkii Die steken had ik maandag ook. Dinsdag (gisteren) vanaf 16 uur begon het echt pijn te doen alsof er aan mijn eierstokken getrokken werd. Vandaag (dag 19 van mijn cyclus) nog steeds. Ik weet vrij zeker dat ik mijn eisprong nog niet heb gehad. De pijn of steekjes die je voelt zijn meestal van de spanning op je eierstokken als het eitje aan het groeien is. Zodra hij "springt" gaat meestal de pijn weg. Dus ik denk dat inderdaad je eisprong eraan komt en je zal waarschijnlijk niet te laat zijn als je vanavond nog wil klussen. Als het zo is als bij mij kan je morgen en overmorgenochtend ook nog prima klussen, maar ik zou het vanavond alvast gezellig maken als ik jou was.
 
Pas 16 sept gestopt met de pil, dus geen idee hoelang mijn natuurlijke cyclus zal zijn. Als ik de piltijden aanhoud zal het rond 13 okt zijn. Maar dat is afwachten. We zijn gestopt met het idee we zien wel hoe het loopt maar nu ik eenmaal gestopt ben heb ik eigenlijk al geen geduld meer haha.
Wel fijn om in de tussentijd hier mee te kunnen lezen en schrijven
 
Dwaallichtje hmm ik hoef dus niet dat rekbare slijm te krijgen. Ik houd het in de gaten. Het ziet er nog wat witachtig uit, niet waterig of doorzichtig, maar kon gister een stuk makkelijker me baarmoeder mond voelen als vandaag (moest meer moeite doen) en de ovulatie test was iets duidelijker zonder echt heel moeilijk te hoeven kijken zag ik een vaag streepje dus lijkt me vooruitgang in te zitten.
AppiieJ ik ken het gevoel ? haha ik weet me cyclus ook nog niet 28 aug spiraal verwijderd en pas 1 keer menstruatie gehad. Dus deze maand weet ik pas de cyclus lengte als ik weer ongesteld wordt
Vogeltjee Spannend! Houd je ons op de hoogte?
 
Vandaag een test gedaan.. 1 dag overtijd en negatief helaas.
thuis had ik nog ovu testen liggen en hoorde dat deze ook positief uitslaan als je zwanger bent.. deze is namelijk extra gevoelig, ik dacht ik doe het gewoon. Deze is wel duidelijk positief en al heel snel. 
Nu weet ik dus ook niet wat ik moet denken helaas. Even afwachten misschien zaterdag weer een test doen of zou dit te vroeg zijn? 
 
Wat denken jullie ??
 
Vogeltje een ovulatietest kan positief uitslaan bij zwangerschap of een verlate eisprong misschien?
Bij de zwangerschap van mijn tweede heb ik 1 dag voor nod positief getest met een zwangerschapstest (wel heel licht) en negatief met een ovulatietest. Was wel donkerder aan het worden maar zeker niet positief. Dacht probeer het eens uit maar klopte dus niet bij mij. 
Ook een keer positieve ovulatietest gehad op nod en toen bleek het gewoon een hele late eisprong te zijn.
Hopelijk is het bij jou wel een goed teken uiteraard!
Denk zelf dat ik vandaag eisprong heb gehad maar ben ik dan vanavond al te laat? Veel vrouwen zitten nu in de vruchtbare periode hier lijkt het! 
Liefs
 
 
Terug
Bovenaan